Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 17.02.2020. 09:01

Krečenje službenih prostorija gradske uprave

Izvor: Akta.ba, 13.02.2020.

Broj: 09/14-A-010468-2019            

Datum, 11.02.2020.godine

 

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka a)., člana 70. stav 1, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14), te na osnovu preporuke Komisije za nabavke, a po provedenom postupku za nabavku radova putem otvorenog postupka, Pomoćnik gradonačelnika za Službu za opću upravu i zajedničke poslove, donosi:

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

Prihvata se preporuka Komisije za nabavke, te se ugovor/okvirni sporazum za nabavku radova krečenja službenih prostorija gradske uprave, dodjeljuje ponuđaču „INTERART" DOO TUZLA koji je dostavio svoju ponudu broj: 07-20 od 05.02.2020.godine u kojoj je ponuđena cijena od 11.797,00 KM bez PDV-a odnosno 13.802,49 KM sa uračunatim iznosom PDV-a.

 

Član 2.

Ova odluka se dostavlja ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 3.

Ova odluka objavit će se na web-stranici ugovornog organa (www.tuzla.ba) istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.

 

Obrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 09/14-A-010468-2019 od 20.12.2019.godine.

Postupak nabavke je proveden putem otvorenog postupka za koji je objavljeno obavještenje o nabavci broj: 1004-1-3-4-3-9/20 objavljeno dana 20.01.2020.godine na Portalu javnih nabavki.

Postupak javne nabavke provela je Komisija za nabavke imenovana Rješenjem broj: 09/14-A-010468-2019 od 20.12.2019.godine.

U toku postupka javne nabavke Komisija je zaprimila pristiglu ponudu, izvršila njeno otvaranje, te pregled i ocjenu ponuda prema zahtjevima i kriterijima iz tenderske dokumentacije.

 

U postupku javne nabavke utvrđeno je slijedeće:

-da je ukupan broj pristiglih ponuda 9 (devet);

-da je blagovremeno zaprimljeno 9 (devet) ponuda;

-da nije bilo neblagovremenih ponuda;

-da nije bilo neprihvatljivih ponuda.

 

U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača te ocjenu prispjele ponude, u skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije. U postupku ocjene provedenog postupka, Ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za nabavke.

Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, i tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju utvrđeno je da je ponuđač „INTERART" DOO TUZLA dostavio prihvatljivu najpovoljniju ponudu koja je u skladu sa procjenjenom vrijednošću nabavke, odlučeno je kao u članu 1. ove Odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove odluke može se izjaviti žalba Uredu za razmatranje žalbi, putem ugovornog organa, u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove odluke.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: