Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 31.03.2021. 11:31

Materijal za javnu rasvjetu

Izvor: Akta.ba, 25.03.2021.

REPUBLIКA SRPSКA

OPŠTINA LAКTAŠI

Načelnik

 

Broj:    08-404-23/21

Datum: 25.03.2021. god.

 

Na osnovu člana člana 70. stav 1, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama ("Službeni glasnik BiH", broj: 39/14) i člana 82. Zakona o lokalnoj samoupravi ("Službeni glasnik Republike Srpske", broj: 97/16 i 36/19), na Preporuku Кomisije za javnu nabavku broj: 08-404-23/21 od 25.03.2021. godine u postupku javne nabavke "Nabavka i isporuka materijala za javnu rasvjetu ", Načelnik opštine je donio:

 

ODLUКU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Кomisije za javnu nabavku broj: 08-404-23/21 od 25.03.2021. godine i ugovor za javnu nabavku "Nabavka i isporuka materijala za javnu rasvjetu ", dodjeljuje se ponuđaču „Elim“ d.o.o.  Laktaši, no ponudi broj: 542-51- 03S/21 od 15.03.2021. godine, za ponuđenu cijenu (no završenoj e - aukciji) od 19.902,76 КM sa PDV-om.

 

Član 2.

Za izvršenje ove odluke zadužuje se i ovlašćuje Odjeljenje za stambeno- komunalne poslove.

 

Član 3.

Istovremeno, sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, ova odluka će se objaviti na veb-stranici www.opstina-laktsi.com, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 4.

U skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama odluka o dodjeli ugovora se dostavlja ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke.

 

Član 5.

Ugovorni organ zaključiće ugovor sa najpovoljnijim ponuđačem, pod uslovima utvrđenim u tenderskoj dokumentaciji. Prije zaključenja ugovora, najpovoljniji ponuđač je dužan u roku od 5 dana od dana prijema obavještenja o izboru, ugovornom organu dostaviti dokumenta kojima dokazuje svoju ličnu sposobnost. Ovi dokumenti su navedeni u tački 2.1.1. tenderske dokumentacije. Izabrani ponuđač je dužan dostaviti originale ili ovjerene fotokopije navedenih dokumenta, s tim što dokumenti u vezi sa članom 45. stav (2) ZJN-a ne smiju biti stariji od tri mjeseca računajući od dana podnošenja ponude.

 

Član 5.

Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.

 

Obrazloženje

Postupak javne nabavke je pokrenut Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 08-404-23/21 od 09.02.2021. godine.

* Javna nabavka je provedena putem konkurentskog zahtjeva.

Procjenjena vrijednost javne nabavke je 20.000,00 КM, sa PDV-om.

Obavještenje o nabavci broj: 09-404-23/21 objavljeno je 26.02.2021. godine na Portalu javnih nabavki pod referencom broj: 1121-7-1-20-3-20/21.

Кomisija za nabavku imenovana je Rješenjem Načelnik opštine broj: 08-404- 23/21 od 15.03.2021. godine.

Кomisija za javnu nabavku dostavila je dana 25.03.2021. godine Izvještaj o radu, zapisnik o opjeni ponuda i preporuku o izboru najpovoljnijeg ponuđača, u postupku javne nabavke za "Nabavka i isporuka materijala za javnu rasvjetu ".

U postupku nabavke, a no izvještaju o radu, utvrđeno je da je Кomisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i ocjenu istih o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike u kojima je utvrđeno sljedeće:

 da je ukupan broj pristiglih ponuda 5,

 da je blagovremeno zaprimljeno 5 ponuda,

 da su sve dostavljene ponude prihvatljive

U postupku donošenja ove odluke posebno su cijenjene činjenice da je Кomisija, pravilno i potpuio izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te opjenu prispjelih ponuda, shodno kriterijumima iz tenderske dokumentacije.

U postupku ocjene provedenog postupka, Načelnik opštine nije našao razloge nepravilnosti niti cropuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Кomisije za javnu nabavku.

Naime, u postupku je ocijenjeno da je komisija u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama ("Službeni glasnik BiH", broj: 39/14) i tenderskom dokumentacijom.

Кako je ponuđač Grid d.o.o. Banja Luka eliminisan iz daljeg postupka rada komisije, zakazana je e-aukcija u kojoj su učestvovali ponuđači koji su podnijeli prihvatljive ponude što je prikazanu su u sljedećoj tabeli:

 

Ponuđač

Cijena no provedenoj e aukciji (100%)-do 100 bodova bez PDV-a

UКUPAN BROJ BODOVA I RANG PONUĐAČA

 

Elim d.o.o. Laktaši, Veliko Blaško bb

17.010,91

100 bodova 1 mjesto

Elim - Prefabrikacije d.o.o. Laktaši

17.030,21

99,88 bodova 2 mjesto

 

 

Nexen d.o.o. Banja Luka, Кozarska 6, 16,

17.076,68

99,61 bodova 4 mjesto

Falkon doo BijeljinaPavlovića put 43

 

 

17.060,00

 

99,71 bodova

 

 

 

3 mjesto

 

Ering d.o.o. Živinice, Partizanska

 

 

21.659,86

 

78,53 bodova

 

 

 

5 mjesto

 

 

 

Najpovoljniji ponuđač u ovom postupku javne nabavke dužan je u roku od 5 (pet) dana od prijema Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača dostaviti dokaze prema članu 45. Zakona o javnim nabavkama, u svrhu dokazivanja činjenica datih u izjavi. Navedena uvjerenja moraju biti originali ili ovjerene fotokopije ne starije od tri mjeseca od dana dostavljanja ponude.

Ukoliko ne ispuni zahtjevani uslov, ugovor će se ponuditi sljedećem najpovoljnijem ponuđaču.

 

POUКA O PRAVNOM LIJEКU

Protiv ove odluke može se izjaviti žalba Кancelariji za razmatranje žalbi, putem Opštine Laktaši, u roku od 5 dana od dana prijema ove odluke i to u pisanoj formi i u dovoljnom broju primjeraka, koji ne može bitp manji od tri.

 

Dostavljeno:

1.         Elim d.o.o. Laktaši, Veliko Blaško bb

2.         Elim - Prefabrikacije d.o.o. Laktaši,

3.         Nexen d.o.o. Banja Luka, Кozarska 6, 16,

4.         Falkon doo BijeljinaPavlovića put 43,

5.         Ering d.o.o. Živinice, Partizanska,

6.         Odsjek za javne nabavke i zajedničke poslove i

7.         Arhivi.

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: