Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 08.11.2017. 09:38
Metalne kase za pečate, metalni ormari, metalni ladičari, metalne stalaže
OBAVJEŠTENJE O DODJELI UGOVORA
1364-1-1-30-5-52/17
Broj obavještenja o nabavci 1364-1-1-30-3-40/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv MUP KANTONA SARAJEVO
IDB/JIB 4200220350006
Kontakt osoba Budić Dejan
Adresa La benevolencija br 16
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 286-875
Faks (033) 286-875
Elektronska pošta javnenabavke@mup.ks.gov.ba
Internet adresa mup.ks.gov.ba
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 2.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 2.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 2.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 3. Zajednička nabavka
Ne
I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Dodjeljuje se ugovor za
Više lotova
II 2.b-1. Redni brojevi lotova za koje se dodjeljuje ugovor
1, 2
II 3. Da li je zaključen okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka kancelarijskog i metalnog namještaja
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: POSTUPAK
III 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
III 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
III 4. Da li je korištena e-aukcija?
Ne
III 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
ANEKS D
Broj lota za koji se dodjeljuje ugovor
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Kancelarijski namještaj
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
(Radna stolica sa srednje visokim naslonom, stolica konferencijska, radna menadžerska fotelja-tip 1, radna menadžerska
fotelja – tip 2, stolica za akviziciju, radni sto sa ladicama 140x80x80, komoda 115x85x50, klub sto 100x50x40, ormar
dvokrilni 210x90x40, vješalica za kapute)
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39130000-2 Kancelarijski namještaj
II Ukupna količina ili obim ugovora
(Radna stolica sa srednje visokim naslonom – 112 kom, stolica konferencijska – 4 kom, radna menadžerska fotelja-tip 1- 20
kom, radna menadžerska fotelja – tip 2 – 16 kom, stolica za akviziciju – 8 kom, radni sto sa ladicama 140x80x80 – 9 kom,
komoda 115x85x50 – 1 kom, klub sto 100x50x40 – 1 kom, ormar dvokrilni 210x90x40 – 2 kom, vješalica za kapute - 6 kom)
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
59000,00
II 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
dato u tenderskoj dokumentaciji
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
dato u tenderskoj dokumentaciji
III Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 80,00 %
2 Garancija 10,00 %
3 Rok isporuke 10,00 %
IV ODJELJAK IV: DODJELA UGOVORA
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača
Jedan ponuđač
R.Br. | Naziv | IDB/JIB | Općina/Grad | Država |
---|---|---|---|---|
1 | R&S D.O.O. SARAJEVO | 4200056290005 | Vogošća | Bosna i Hercegovina |
IV 2. Informacije o dodjeli ugovora
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost ugovora/okvirnog sporazma bez PDV-a u KM
45389,50
IV 2.c. Datum zaključenja ugovora/okvirnog sporazuma
9.10.2017.
IV 2.d. Broj primljenih ponuda
4
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda
2
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
36925,50
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
45389,50
IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana
Ne
IV 4. Informacije o podugovaranjima
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?
Ne
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog ugovora?
Ne
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?
Ne
ANEKS D
Broj lota za koji se dodjeljuje ugovor
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Metalni namještaj
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
metalne kase za pečate, metalni ormari, metalni ladičari, metalne stalaže
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39100000-3 Namještaj
II Ukupna količina ili obim ugovora
dato u tenderskoj dokumentaciji
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
23832,00
II 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
dato u tenderskoj dokumentaciji
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
dato u tenderskoj dokumentaciji
III Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 80,00 %
2 Garancija 10,00 %
3 Rok isporuke 10,00 %
IV ODJELJAK IV: DODJELA UGOVORA
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača
Jedan ponuđač
R.Br. | Naziv | IDB/JIB | Općina/Grad | Država |
---|---|---|---|---|
1 | Defter doo sarajevo | 4200303990007 | Sarajevo Novi Grad | Bosna i Hercegovina |
IV 2. Informacije o dodjeli ugovora
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost ugovora/okvirnog sporazma bez PDV-a u KM
13608,00
IV 2.c. Datum zaključenja ugovora/okvirnog sporazuma
9.10.2017.
IV 2.d. Broj primljenih ponuda
2
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda
1
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
13608,00
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
13608,00
IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana
Ne
IV 4. Informacije o podugovaranjima
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?
Ne
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog ugovora?
Ne
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?
Ne
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TOP SPORT d.o.o. Bijeljina - Hajduk Veljka br. 13 76300 Bijeljina
-
Design office d.o.o. Banja Luka, u likvidaciji - Ulica Pave Radana broj 2 78000 Banja Luka
-
GRAFIKON d.o.o. Sarajevo - Ul. Grbavička br. 30 71000 Novo Sarajevo
-
Keckom d.o.o. Banja Luka - Ulica ravnogorska broj 24 78000 Banja Luka
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
24.07.2017