Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 14.01.2020. 15:26

Nepredviđeni radovi na rekonstrukciji poslovnog prostora – promjena sadržaja u dječiji vrtić u Ulici Prve krajiške brigade narodne odbrane broj 1 u Banjaluci

Izvor: Akta.ba, 10.01.2020.

Broj: 12-G-30/20

Dana, 10.01.2020.

Na osnovu člana 70. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“ br. 39/14) i člana 14. Pravilnika o javnim nabavkama Gradske uprave Grada Banja Luka („Službeni glasnik Grada Banja Luka br. 34/19), Gradonačelnik Banjaluke donosi sljedeću

O D L UK U

I
Prihvata se prijedlog Komisije za javnu nabavku „ Izvođenje nepredviđenih radova na rekonstrukciji poslovnog prostora – promjena sadržaja u dječiji vrtić u Ulici Prve krajiške brigade narodne odbrane broj 1 u Banjaluci“, broj 20-404-667/19.
II
Ponuda ponuđača „TEKTON“ d.o.o. Banjaluka je prihvatljiva za ugovorni organ.
III
TEKTON“ d.o.o. Banjaluka bira se kao najpovoljniji ponuđač, jer je ponudio najnižu cijenu u iznosu od 35.229,46 KM sa PDV-om.
IV
Ugovorni organ zaključiće ugovor sa najpovoljnijim ponuđačem iz tačke III ove odluke,
pod uslovima utvrđenim u tenderskoj dokumentaciji. Ponuđač je, u okviru svoje ponude, dostavio dokumente kojima dokazuje svoju ličnu sposobnost, propisanu članom 45. stav (2) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“ broj 39/14).

O b r a z l o že nj e
Komisija za predmetnu javnu nabavku, provela je pregovarački postupak bez objavljivanja obavještenja o nabavci broj 20-404-667/19, u skladu s članom 24. stav 1. tačka (a) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“ br. 39/14), koji glasi: „Ugovor o javnoj nabavci radova može se zaključiti u pregovaračkom postupku bez objave obavještenja u sljedećim slučajevima – u slučaju ugovora o javnoj nabavci radova za dodatne radove koji nisu uključeni u prvobitno razmatrani projekat ili u prvobitno zaključeni ugovor ali koji, usljed nepredviđenih okolnosti, postanu neophodni za izvršenje ili izvođenje u njima opisanih radova, i kada se takvi dodatni radovi ne mogu, tehnički ili ekonomski, odvojiti od osnovnog ugovora bez većih nepogodnosti za ugovorni organ. Takav ugovor može se zaključiti sa dobavljačem kojem je dodijeljen osnovni ugovor, a ukupna vrijednost ugovora dodijeljenih za dodatne radove ne može preći 20% od vrijednosti osnovnog ugovora.“ Procijenjena vrijednost javne nabavke, navedena u zahtjevu Odjeljenja za komunalne poslove, iznosi 28.830,00 KM (bez PDV-a).
Osnovni ugovor broj 12-G-3957/19 od 17.09.2019. godine, na koji se odnose nepredviđeni radovi na rekonstrukciji pomenutog poslovnog prostora, zaključen je sa ponuđačem
 „TEKTON“ d.o.o. Banjaluka, u vrijednosti 190.033,38 KM sa PDV-om, te je u skladu sa članom 24. stav (1) tačka a) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“ br. 39/14), poziv za podnošenje ponude u predmetnom postupku dostavljen privrednom subjektu „TEKTON“ d.o.o. Banjaluka, dana 20.12.2019. godine. U skladu s članom 28. stav 4) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“ br. 39/14), tenderska dokumentacija je objavljena na zvaničnoj stranici Gradske uprave Grada Banjaluka, dana 20.12.2019. godine, tako da je bila dostupna za sve zainteresovane ponuđače.
Tenderskom dokumentacijom je traženo da ponuđači dostave sljedeće dokaze:
a) popunjen obrazac za ponudu - naziv i sjedište ponuđača, a za grupu ponuđača podatke o svakom članu grupe ponuđača, kao i jasno određenje člana grupe koji je ovlašćeni predstavnik grupe ponuđača za učešće u postupku javne nabavke, za komunikaciju i za zaključivanje ugovora,
b) izjava o ispunjenosti uslova iz člana 45. stav (1) tač. a) do d) ZJN-a (potpisana od strane lica ovlaštenog za zastupanje ponuđača i ovjerena od strane nadležnog organa),
v) ovjerena fotokopija aktuelnog izvoda iz sudskog registra ili rješenja o registraciji, ne starijeg od 6 mjeseci od isteka roka za podnošenje ponuda,
g) potpisan primjerak izjave u vezi člana 52. stav (2) ZJN-a (potpisana od strane lica ovlaštenog za zastupanje ponuđača i ovjerena od strane nadležnog organa),
d) popunjen, potpisan i ovjeren pečatom ponuđača obrazac za cijenu ponude (predmjer radova),
đ) potpisan i ovjeren pečatom ponuđača primjerak nacrta ugovora,
e) spisak povjerljivih informacija,
ž) popis dokumenata uz ponudu.
Rok za podnošenje ponuda je istekao 24.12.2019. godine u 12:00 sati, a dostavljena je ponuda ponuđača „TEKTON“ d.o.o. Banja Luka, koja je otvorena u 12:40 časova.
Ukupna vrijednost inicijalne ponude iznosi.................................. 38.711,92 KM sa PDV-om.
Komisija je nakon izvršene analize inicijalne ponude jednoglasno konstatovala da je ponuda ponuđača „TEKTON“ d.o.o. Banja Luka, dostavljena 24.12.2019. godine u 11:15 časova, u skladu sa uslovima iz tenderske dokumentacije, te da je ista prihvatljiva za ugovorni organ. Računskom kontrolom je utvrđeno da je predmetna ponuda računski ispravna.
Dana 26.12.2019. godine, ponuđaču „TEKTON“ d.o.o. Banja Luka je upućen poziv za dostavljanje konačne ponude. Rok za dostavljanje konačne ponude istekao je 30.12.2019. godine u 12:00 časova. Istog dana, u zakazanom terminu za otvaranje ponude (u 12:40 časova), Komisija je izvršila otvaranje konačne ponude „TEKTON“ d.o.o. Banja Luka.
Ukupna vrijednost konačne ponude iznosi....................................... 35.229,46 KM sa PDV-om.
Komisija je nakon izvršene analize konačne ponude, dostavljene 30.12.2019. godine u 11:19 časova, jednoglasno konstatovala da je ponuđač „TEKTON“ d.o.o. Banja Luka dostavio ponudu u skladu sa uslovima iz poziva, te da je ista prihvatljiva za ugovorni organ. Računskom kontrolom je utvrđeno da je predmetna ponuda računski ispravna.
Predstavnik ponuđača nije prisustvovao otvaranju inicijalne i konačne ponude i pregovaranju.
Budući da je ponuđač „TEKTON“ d.o.o. Banja Luka dostavio konačnu ponudu u skladu sa uslovima iz tenderske dokumentacije, Komisija je istu ocijenila kao prihvatljivu i jednoglasno predložila ugovornom organu donošenje odluke o izboru. Ugovorni organ je prihvatio prijedlog Komisije i odlučio kao u dispozitivu.
Protiv ove odluke može se izjaviti žalba u pisanoj formi Kancelariji za razmatranje žalbi, Filijala Banjaluka putem ugovornog organa – Gradonačelnika, Odsjeka za javne nabavke u roku od 10 dana od dana prijema obavještenja o izboru najpovoljnijeg ponuđača. Žalba se podnosi direktno na protokol ugovornog organa u kancelariju 14 Gradske uprave Grada Banjaluka ili preporučenom pošiljkom.

G RA D O N A Č E L N I K

mr Igor Radojičić

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: