Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 08.07.2020. 10:05

Radovi na izgradnji I faze centralnog gradskog groblja Drežnik

Izvor: Akta.ba, 01.06.2020.

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b)., člana 70. stav 1, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“, broj 39/14), te na osnovu preporuke Komisije za nabavke, a po provedenom postupku za nabavku radova putem otvorenog postupka, Pomoćnik gradonačelnika za Službu za komunalne poslove izgradnju i poslove mjesnih zajednica, donosi 

 

ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača 

Član 1. 

Prihvata se preporuka Komisije za nabavke, te se ugovor za nabavku radova na izgradnji I faze centralnog gradskog groblja Drežnik dodjeljuje Grupi ponuđača:''CESTOTEHNIK'' d.o.o. Tuzla, ''MF BUILDING STYLE'' d.o.o. Tuzla i ''MOST'' d.o.o. Bijeljina, sa ponuđenom cijenom od 3.361.800,00 KM bez PDV-a. 

Član 2. 

Ova odluka se dostavlja svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama. 

Član 3. 

Ova odluka će se objaviti na web-stranici ugovornog organa (www.tuzla.ba) istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama. 

 

Obrazloženje 

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 05/11-A-004019-2020 od 30.03.2020.godine.
Postupak nabavke je proveden putem otvorenog postupka za koji je objavljeno Obavještenje o nabavci broj: 1004-1-3-50-3-102/20 objavljeno na Portalu javnih nabavki dana 14.04.2020.godine. 

Postupak nabavke provela je Komisija za nabavke imenovana Rješenjem broj: 05/11-A-004019-2020 od 30.03.2020.godine.
U toku postupka javne nabavke Komisija je zaprimila pristigle ponude, izvršila njihovo otvaranje, te pregled i ocjenu ponuda prema zahtjevima i kriterijima iz tenderske dokumentacije. 

U postupku javne nabavke utvrđeno je sljedeće :
- da je ukupan broj pristiglih ponuda 7 (sedam);
- da je blagovremeno zaprimljeno 7 (sedam) ponuda; - da nije bilo neblagovremenih ponuda;
da su 3 (tri) ponude prihvatljive;
- da su 4 (četiri) ponude neprihvatljive. 

U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka, Ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za nabavke. 

Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijih ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, i tenderskom dokumentacijom.
Uvidom u priloženu dokumentaciju utvrđeno je da je Grupa ponuđača:''CESTOTEHNIK'' d.o.o. Tuzla, ''MF BUILDING STYLE'' d.o.o. Tuzla i ''MOST'' d.o.o. Bijeljina dostavila ponudu sa najnižom cijenom. Detaljno obrazloženje razloga za izbor navedeno je u Zapisniku o pregledu i ocjeni ponuda te u Zapisniku nakon provedene e-aukcije koji se dostavljaju uz ovu odluku svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku nabavke. Obzirom da je kriterij za dodjelu ugovora najniža cijena odlučeno je kao u članu 1. ove odluke. 

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU

Protiv ove odluke može se izjaviti žalba u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove odluke, Uredu za razmatranje žalbi putem ugovornog organa. 

 

Bosna i Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine

Tuzlanski kanton
GRAD TUZLA
Služba za komunalne poslove, izgradnju i poslove mjesnih zajednica

 

Broj: 05/11-A-004019-2020
Datum, 01.06.2020.godine 

 

Pomoćnik gradonačelnika za Službu za komunalne poslove, izgradnju i poslove mjesnih zajednica 

mr.sc. Mirela Uljić, dipl.ing.građ.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: