Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 06.04.2021. 15:19

Radovi na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta sa vanjskim uređenjem – Općina Vogošća (27 stanova)

Izvor: Akta.ba, 01.04.2021.

Broj: 04-36-1-134-9708-4/13

Datum: 01.04.2021

Na osnovu člana 70. stav (1) i (3) Zakona o javnim nabavkama - u daljem tekstu: Zakon („Službeni glasnik BIH", broj: 39/14), a na Preporuku Komisije za javne nabavke, imenovane Rješenjem broj: 04-36- 1-134-9574-2/13 od 28.12.2020. godine, Federalni ministar raseljenih osoba i izbjeglica donosi

 

ODLUKU O IZBORU NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA

- Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta u općini: Lot 5 - Vogošća (1 zgrada - 27 stanova), u okviru Regionalnog stambenog programa - RSP, BiH6 Pod-projekta, 17/20-RSP-BIH6 LOT 5

 

U cilju odabira najpovoljnijeg ponuđača, nakon provedenog otvorenog postupka javne nabavke radova - Izvođenje radova na izgradnji višeporodičnog stambenog objekta u općini: Lot 5 - Vogošća (1 zgrada - 27 stanova), u okviru Regionalnog stambenog programa - RSP, BiH6 Pod-projekta, 17/20- RSP-BIH6, kao najbolje ocijenjena prihvatljiva ponuda je ponuda ponuđača: “SELA” D.O.O. SARAJEVO, sa ukupnom cijenom ponude sa uračunatim popustom bez PDV - a u iznosu od 2.095.142,77 KM.

II

Ponuđač iz tačke I ove odluke ocjenjen je kao prihvatljiv, jer ispunjava sve uslove postavljene tenderskom dokumentacijom.

III

 

III

Dokaze o kvalifikaciji ponuđača, ponuđač je obavezan dostaviti u roku od 7 (sedam) dana od dana obavještenja ponuđača o rezultatima postupka, u skladu sa odredbama tenderske dokumentacije.

IV

Odluka stupa na snagu danom donošenja i objaviti će se na web stranici Federalnog ministarstva raseljenih osoba i izbjeglica, u skladu sa članom 70. stav (6) Zakona, istovremeno s upućivanjem iste ponuđačima koji su učestvovali u predmetnom postupku javne nabavke.

Obrazloženje

Postupak nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka nabavke, broj: 04-36-1-134- 9574/13 od 22.12.2020. godine. Javna nabavka provedena je putem otvorenog postupka. Predmet nabavke podijeljen je na šest LOT-ova. Ukupna procijenjena vrijednost nabavke iznosila je 7.188.653,00 KM, bez PDV-a i predviđena je Planom javnih nabavki za 2020. godinu u okviru Regionalnog stambenog programa, pod rednim brojem 17/20-RSP-BIH6.

Procijenjena vrijednost nabavke za Lot 5 je iznosila 1.874.663,00 KM. Obavijest o nabavci, broj: 668-1-3-117-3-142/20 poslana je na objavu 22.12.2020. godine, te je zajedno sa tenderskom dokumentacijom istog dana objavljena na portalu javnih nabavki. Sažetak Obavještenja o nabavci objavljen je u „Službenom glasniku BiH - Oglasnik javne nabavke", broj: 84/20.

Četiri ponuđača su dostavila ponudu u predmetnom postupku nabavke. Ponude su dostavljene blagovremeno. Ponude su dostavili sljedeći ponuđači: “SELA” D.O.O. SARAJEVO, “UNIGRADNJA” D.D. SARAJEVO, “ITC” D.O.O. ZENICA i “TERMO-BETON” D.O.O. BREZA.

Komisija za javne nabavke, imenovana Rješenjem, broj: 04-36-1-134-9574-2/13 od 28.12.2020. godine, izvršila je pregled i evaluaciju prispjelih ponuda i konstatovala da su 3 (tri) dostavljene ponude prihvatljive za ugovorni organ, a 1 Čedna ) ponuda nije prihvatljiva..

Ponuda dostavljena od strane ponuđača “TERMO-BETON” D.O.O. BREZA je odbačena kao neprihvatljiva iz razloga navednih u priloženom Zapisniku o pregledu i ocjeni ponuda - Lot 1 br. : 04-36- 1-134-9692-4/13 od 26.02.2021. godine.

Nakon izvršenog pregleda, evaluacije ponuda I provedene e aukcije, Komisija je dostavila Projekt menadžeru Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda, broj: 04-36-1-134-9692-4/13 od 26.02.2021. godine zajedno sa Preporukom da se donese Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača "SELA” D.O.O. SARAJEVO, sa registriranim sjedištem na adresi u ul. Rajlovačka cesta br.31, Sarajevo, ID broj: 4200502250004, za predmetnu nabavku.

U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice, da je Komisija pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalificiranosti ponuđača, te ocjenu prispjelih ponuda, shodno postavljenim uslovima iz tenderske dokumentacije. U postupku ocjene provedenog postupka, Projekt menadžer nije našao razloge, nepravilnost niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javne nabavke. Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila, te da je izbor izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima i tenderskom dokumentacijom.

Uzimajući u obzir naprijed navedeno, odlučeno je kao u dispozitivu ove odluke.

POUKA O PRAVNOM LIJEKU: Protiv ove Odluke, ponuđač koji je učestvovao u postupku nabavke, može izjaviti žalbu Uredu za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine putem ugovornog organa Federalnog ministarstva raseljenih osoba i izbjeglica, u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom, i roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove odluke. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: