Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 12.04.2021. 13:28
Radovi na uređenju vodozahvata, te izgradnji dovodnog vodovodnog cjevovoda (od kaptaže do Petrića), kaptažnog objekta i pristupnog makadamskog puta (Petrići - Međednik) u Mjesnoj zajednici Jablanica
R E P U B L I K A S R P S K A
OPŠTINA LOPARE
Načelnik opštine
Broj: 02/5-404-18-9/21
Datum, 24.03.2021. godine
Na osnovu člana 64. stav 1) tačka (b) i člana 70. stav 1) i 3) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj: 39/14), a u vezi sa članom 36. stav 1) Pravilnika o javnim nabavkama roba, usluga i radova opštine Lopare („Službeni glasnik opštine Lopare", broj: 1/16) i Preporuke Komisije za javne nabavke, Načelnik opštine Lopare, donosi
O D L U K U
o izboru najpovoljnijeg ponuđača u postupkujavne nabavke radova na uređenju vodozahvata, te izgradnji dovodnog vodovodnog cjevovoda (od kaptaže do Petrića), kaptažnog objekta i pristupnog makadamskog puta (Petrići - Međednik) u Mjesnoj zajednici Jablanica -
Opština Lopare
I
Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke, broj: 02/5-404-18-8/21 od 23.03.2021. godine da se ugovor za javnu nabavku radova na uređenju vodozahvata, te izgradnji dovodnog vodovodnog cjevovoda (od kaptaže do Petrića), kaptažnog objekta i pristupnog makadamskog puta (Petrići - Međednik) u Mjesnoj zajednici Jablanica - Opština Lopare dodijeli Ponuđaču DRUŠTVO SA OGRANIČENOM ODGOVORNOŠĆU „INTEGRAL MCG" LOPARE, na osnovu ponude, broj: 26/21 od 01.03.2021. godine.
II
Ukupna vrijednost predmetne nabavke, nakon provedene e-aukcije, iznosi 39.957,46 KM, bez uračunatog PDV-a, odnosno 46.750,23 KM sa uračunatim PDV-om (četrdesetšesthiljadasedamstotinapedeset i 23/100 konvertibilnih maraka).
III
Izabrani ponuđač dužan je da u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove Odluke dostavi originale ili ovjerene kopije dokumentacije kojom potvrđuje vjerodostojnost dostavljene izjave i ispunjenost uslova iz člana 45. stav 1) tačke od (a) do (d), a u vezi stava 2) istog člana Zakona o javnim nabavkama BiH. Dokazi koje dostavlja izabrani ponuđač ne mogu biti stariji od 3 (tri) mjeseca, računajući od momenta predaje ponude. Ostalu dokumentaciju izabrani ponuđač je dostavio u sastavu svoje ponude i time se oslobodio obaveze naknadnog dostavljanja iste.
IV
Prijedlog ugovora o nabavci dostaviće se na potpis izabranom Ponuđaču nakon isteka roka od 15 (petnaest) dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude, u skladu sa članom 72. stav 1) Zakona o javnim nabavkama.
V
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i biće objavljena u „Službenom glasniku opštine Lopare" i na mev-stranici, istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6) Zakona o javnim nabavkama BiH.
O b r a z l o ž e nj e
Postupak javne nabavke radova na uređenju vodozahvata, te izgradnji dovodnog vodovodnog cjevovoda (od kaptaže do Petrića), kaptažnog objekta i pristupnog makadamskog puta (Petrići - mMeđednik) u Mjesnoj zajednici Jablanica - Opština Lopare, pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke, broj: 02/5-404-18-1/21 od 16.02.2021. godine.
Javna nabavka provedena je putem Otvorenog postupka, uz provođenje e-aukcije.
Obavještenje o javnoj nabavci, broj: 15-1-3-13-3-6/21 objavljeno je na Portalu javnih nabavki dana m16.02.2021. godine.
Sažetak Obavještenja o nabavci objavljen je u „Službenom glasniku BiH", broj: 11 od 19.02.2021. godine.
Procijenjena vrijednost javne nabavke iznosi 42.735,04 KM, bez PDV-a.
Ugovorni organ objavio je Tendersku dokumentaciju na Portalu javnih nabavki, dana 16.02.2021. godine.
Tendersku dokumentaciju sa Portala javnih nabavki preuzelo je ukupno 18 (osamnaest) ponuđača. Komisija za javne nabavke imenovana je Rješenjem Načelnika opštine, broj: 02/5-404-18-3/21 od 16.02.2021. godine, sa zadatkom da provede postupak javne nabavke u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama BiH, te da Preporuku Načelniku opštine za donošenje odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača ili odluke o poništenju postupka javne nabavke.
Na adresu Ugovornog organa blagovremeno je pristiglo 5 (pet) ponuda i to:
-„TEHNOMETAL" D.O.O. VLASENICA
-„GM - PROM" D.O.O. BIJELjINA
-„INTEGRAL MCG" D.O.O. LOPARE
-„PAPILON" D.O.O. KORAJ - ČELIĆ
-„INSTEL" D.O.O. BIJELjINA
Komisija je izvršila javno otvaranje pristiglih ponuda, dana 09.03.2021. godine u 11:30ć uz prisustvo predstavnika ponuđača „Integral MCG" d.o.o. Lopare. Zapisnik o otvaranju ponuda je blagovremeno dostavljen svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke. Komisija je izvršila provjeru kompletnosti i ispravnosti ponuda, na način da su provjereni način uvezivanja, primjena propisane forme dokumenata koji su sastavni dio ponude, potpis ponuda i ovjere, te je izvršen pregled i provjera obrazaca i svih ostalih dokumenata. Na osnovu izvršene provjere Komisija je utvrdila sljedeće:
• Ponude ponuđača „Tehnometal" d.o.o. Vlasenica, „GM - Prom" d.o.o. Bijeljina, „Integral MCG" d.o.o. Lopare, „Papilon" d.o.o. Koraj - Čelić i „Instel" d.o.o. Bijeljina su prihvatljive prema obliku, sadržaju i potpunosti, dostavljene su na način i u roku koji je određen tenderskom dokumentacijom i sadrže sve tražene dokaze.
Tenderskom dokumentacijom je predviđeno provođenje E - aukcije. Komisija za javne nabavke je zakazala E - aukciju za dan, 19.03.2021. godine sa početkom u 14:00ć. Na E-aukciju su putem Portala javnih nabavki pozvani svi kvalifikovani ponuđači. Nakon provedene E - aukcije, koja je trajala od 14:00ć do 14:15ć, sa Portala E - nabavke preuzet je Izvještaj o toku i završetku E - aukcije, koji sadrži konačnu rang listu ponuđača koji su učestvovali u E - aukciji. Nakon preuzetog Izvještaja o toku i završetku E-aukcije Komisija za javne nabavke sačinila je Zapisnik o ocjeni ponuda, broj: 02/5-404-18-7/21 od 22.03.2021. godine koji je zajedno sa Preporukom o izboru najpovoljnijeg ponuđača (Izvještaj o radu), broj: 02/5-404- 18-8/21 od 23.03.2021. godine dostavila Načelniku opštine.
U postupku po izvještaju o radu je utvrđeno da je Komisija za javne nabavke blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje i ocjenu ponuda i o tome sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće:
•da je ukupan broj pristiglih ponuda 5 (pet);
•da je blagovremeno zaprimljeno 5 (pet) ponuda;
•da je neblagovremeno zaprimljeno 0 (nula) ponuda;
•Ponude ponuđača „Tehnometal" d.o.o. Vlasenica, „GM - Prom" d.o.o. Bijeljina, „Integral MCG" d.o.o. Lopare, „Papilon" d.o.o. Koraj - Čelić i „Instel" d.o.o. Bijeljina ispunjavaju sve uslove tražene u tenderskoj dokumentaciji i iste mogu biti predmet vrednovanja.
U postupku donošenja ove Odluke posebno su cijenjene činjenice da je Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjelih ponuda, shodno kriterijima iz Tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka Načelnik opštine nije našao propuste, niti razloge koji bi bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke.
Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila, te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, internim aktima i Tenderskom dokumentacijom. Uvidom u priloženu dokumentaciju nesporno je da je izabrani ponuđač, nakon provedene E - aukcije, najbolje ocijenjen zbog najniže cijene, kako slijedi:
R. br. |
Naziv / ime ponuđača |
Cijena (bez pDv-a) nakon e-aukcije |
Procenat umanjenja ukupne |
1) |
„INTEGRAL MCG" D.O.O. LOPARE |
39.957,46 КМ |
6,06 %** |
2) |
„INSTEL" D.O.O. BIJELjINA |
40.000,00 КМ |
18,81 %** |
3) |
„TEHNOMETAL" D.O.O. VLASENICA |
42.578,44 КМ |
0 % |
4) |
„GM - PROM" D.O.O. BIJELjINA |
42.685,60 КМ |
0 % |
5) |
„PAPILON" D.O.O. KORAJ - ČELIĆ |
60.901,30 КМ |
0 % |
** Označava približnu vrijednost procentualnog umanjenja nakon zaokruživanja na dvije decimale.
Iz navedenih razloga, primjenom odredbi člana 64. stav 1) tačka (b) Zakona o javnim nabavkama BiH („Službeni glasnik BiH", broj: 39/14) odlučeno je kao u dispozitivu.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Svaki ponuđač koji ima legitimni interes u predmetnom postupku javne nabavke, a koji smatra da je Ugovorni organ u toku postupka prekršio jednu ili više odredbi Zakona o javnim nabavkama ima pravo uložiti žalbu u pisanoj formi u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke, u skladu sa članom 99. i 101. Zakona o javnim nabavkama.
N A Č E L N I K
Rado Savić
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
BIJELJINA PUT DOO Bijeljina - Baje Pivljanina 80 76300 Bijeljina
-
Kolinvest d.o.o. Sarajevo - ulica Hamdije Čemerlića br.37 71000 Sarajevo
-
RUDAR d.o.o. Tuzla - ul. Mitra Trifunovića Uče br. 9 75000 Tuzla
-
GALAX - NISKOGRADNJA d.d. Brčko - Safeta Pašalića 20 76000 Brčko Distrikt
-
UMEL-DALEKOVODMONTAŽA d.o.o. Tuzla - ul. Oslobodilaca br. 2 75000 Tuzla
-
MERKEZ-OIL d.o.o. Novi Travnik - Mehmed Spahe broj 1 72290 Novi Travnik
-
UNIGRADNJA d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
Niskogradnja d.o.o. Laktaši - Ulica Karađorđeva broj 63 78250 Laktaši
-
PRIJEDORPUTEVI a.d. Prijedor - Ulica 27. juna 17 79101 Prijedor
-
D.o.o. PGP-GRADITELJ Bijeljina - Pavlovića put 87 76300 Bijeljina