Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 22.10.2018. 09:48

Radovi na vodovodu u naselju Mala Solina i radovi na kanalizaciji u Fočanskoj ulici u MZ Sjenjak

Izvor: Akta.ba, 19.10.2018.

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b)., člana 70. stav 1, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“, broj 39/14), te na osnovu preporuke Komisije za nabavke, a po provedenom postupku za nabavku radova na sanaciji vodovodne i kanalizacione mreže u mjesnim zajednicama Sjenjak i Solina putem otvorenog postupka, Pomoćnik gradonačelnika za Službu za komunalne poslove, izgradnju i poslove mjesnih zajednica, donosi

 

ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

Prihvata se preporuka Komisije za nabavke, te se ugovor za nabavku radova na sanaciji vodovodne i kanalizacione mreže u mjesnim zajednicama Sjenjak i Solina dodjeljuje:

- za LOT1. i LOT3. ponuđaču "CESTOTEHNIK" d.o.o. Tuzla

- za LOT2. ponuđaču "VODO-INS" d.o.o. Tuzla

koji su dostavili najpovoljniju ponudu u predmetnom postuku javne nabavke. Cijena najpovoljnije ponude iznosi kako slijedi:

za LOT1. Radovi na vodovodu u naselju Mala Solina 437.756,13 KM bez PDV-a,
za LOT2. Radovi na vodovodu i kanalizaciji u naselju Pekmezije 157.209,91 KM bez PDV-a,
za LOT3. Radovi na kanalizaciji u Fočanskoj ulici u MZ Sjenjak 191.147,48 KM bez PDV-a.

 

Član 2.

Ova odluka se dostavlja svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 3.

Ova odluka će se objaviti na web-stranici ugovornog organa (www.tuzla.ba) istovremeno s upućivanjemponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 4.

Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.

 

Obrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 05-14-5413-2018 od 31.07.2018. godine.

Postupak nabavke je proveden putem otvorenog postupka za koji je objavljeno Obavještenje o nabavci broj:
1004-1-3-75-3-101/18 objavljeno na Portalu javnih nabavki dana 03.08.2018.godine.

Postupak nabavke provela je Komisija za nabavke imenovana Rješenjem broj: 05-14-5413-2018 od 31.07.2018. godine.

U toku postupka javne nabavke Komisija je zaprimila pristigle ponude, izvršila njihovo otvaranje, te pregled I ocjenu ponuda prema zahtjevima i kriterijima iz tenderske dokumentacije.

U postupku javne nabavke utvrđeno je sljedeće:

Za LOT 1. Radovi na vodovodu u naselju Mala Solina

- da je ukupan broj pristiglih ponuda 4 (četiri);

- da su blagovremeno zaprimljene 4 (četiri) ponude;

- da nije bilo neblagovremenih ponuda;

- da su 3 (tri) ponude prihvatljive;

- da je jedna ponuda neprihvatljiva.

Za LOT 2. Radovi na vodovodu i kanalizaciji u naselju Pekmezije

- da je ukupan broj pristiglih ponuda 3 (tri);

- da su blagovremeno zaprimljene 3 (tri) ponude;

- da nije bilo neblagovremenih ponuda;

- da su 2 (dvije) ponude prihvatljive;

- da je jedna ponuda neprihvatljiva.

 

Za LOT3. Radovi na kanalizaciji u Fočanskoj ulici u MZ Sjenjak

- da je ukupan broj pristiglih ponuda 5 (pet);

- da je blagovremeno zaprimljeno 5 (pet) ponuda;

- da nije bilo neblagovremenih ponuda;

- da su 4 (četiri) ponude prihvatljive;

- da je jedna ponuda neprihvatljiva.

 

U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije.

U postupku ocjene provedenog postupka, Ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za nabavke.

Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijih ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, i tenderskom dokumentacijom.

Uvidom u priloženu dokumentaciju utvrđeno je da su ponuđači

- "CESTOTEHNIK" d.o.o. Tuzla za LOT1. i LOT3 i

- "VODO-INS" d.o.o. Tuzla za LOT2.

dostavili ponudu sa najnižom cijenom za pripadajuće LOT-ove, a obzirom da je najniža cijena bio kriterij za izbor najpovoljnije ponude, odlučeno je kao u članu 1. ove odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU

Protiv ove odluke može se izjaviti žalba u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove odluke Uredu za razmatranje žalbi putem ugovornog organa.

 

Broj: 05-14-5413-2018
Datum, 04.09.2018.godine

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: