Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 01.08.2017. 09:49
Sanacija i rekonstrukcija trotoara, pješačkih površina i arhitektonskih barijera na području grada Tuzla
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka tačka b), člana 70. stav 1,3 i 6. Zakona o javnim nabavkama (SG BiH br: 39/14) te na osnovu preporuke Komisije za javne nabavke, a po provedenom postupku za nabavku radova putem otvorenog postupka, Rukovodilac službe - Pomoćnik gradonačelnika za Službu za komunalne poslove, izgradnju i poslove mjesnih zajednica donosi:
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Član 1.
Sanacija i rekonstrukcija trotoara, pješačkih površina i arhitektonskih barijera na području grada Tuzla, dodjeljuje se ponuđaču CESTOTEHNIK doo Tuzla koji je dostavio ponudu br.15-07 od 05.07.2017 godine u kojoj je ponuđena ukupna cijena u iznosu od 312.305,00 KM bez PDV-a odnosno 365.396,85 KM sa PDV-om.
Član 2.
Ova odluka se dostavlja svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.
Član 3.
Ova odluka objavit će se na web stranici ugovornog organa istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.
Član 4.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.
Obrazloženje
Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanja postupka javne nabavke br. 05-145774 od 20.06.2017 godine. Postupak nabavke je proveden otvorenim postupkom za koji je objavljeno obavještenje o nabavci broj: 1004-1-3-45-3-51/17 na Portalu javnih nabavki a sažetak obavještenja o nabavci objavljen je u „Službenom glasniku BiH" broj: 46/2017 od 23.06.2017 godine.
Postupak nabavke provela je Komisija za javne nabavke imenovana Rješenjem br. 05-14-5774/17 od 20.06.2017 godine.
U toku postupka javne nabavke Komisija je zaprimila pristigle ponude, izvršila njihovo otvaranje, te pregled i ocjenu ponuda prema zahtjevima i kriterijima iz tenderske dokumentacije.
U postupku javne nabavke utvrđeno je sljedeće:
- da je ukupan broj pristiglih ponuda 2 (dvije);
- da je blagovremeno zaprimljeno 2 (dvije) ponude;
- da nije bilo neblagovremenih ponuda;
- da je broj prihvatljivih ponuda 2 (dvije);
- da je broj neprihvatljivih ponuda 0 (nula).
U postupku donošenja ove Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijima iz tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka, Ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javne nabavke. Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima i tenderskom dokumentacijom.
Obzirom da je tenderskom dokumentacijom procijenjena vrijednost javne nabavke navedena u iznosu 350.000,00 KM sa PDV-om, a cijena ponude najpovoljnijeg ponuđača, CESTOTEHNIK doo Tuzla sa najnižom cijenom (365.396,85 KM sa PDV-om), ugovorni organ je po prijedlogu Komisije, dana 20.07.2017 tražio provjeru raspoloživosti sredstava prema Službi za budžet i finansije. Nakon izvršene provjere raspoloživosti i obezbjeđenja odnosno rezervacije sredstava, donešene 21.07.2017 godine po Nalogu br.856, pristupilo se donošenju ove Odluke.
Pouka o pravnom lijeku
Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke.
Služba za komunalne poslove, izgradnju i poslove mjesnih zajednica
RUKOVODILAC SLUŽBE POMOĆNIK GRADONAČELNIKA
Kurević Kemal, dipl.ing.maš.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Doming d.o.o. Čitluk - ul. Kralja Tomislava 170 88260 Čitluk
-
BIJELJINA PUT DOO Bijeljina - Baje Pivljanina 80 76300 Bijeljina
-
EKO-GRADNJA d.o.o. Sarajevo - Munira Gavrankapetanovića broj 106 71210 Ilidža
-
Kolinvest d.o.o. Sarajevo - ulica Hamdije Čemerlića br.37 71000 Sarajevo
-
RUDAR d.o.o. Tuzla - ul. Mitra Trifunovića Uče br. 9 75000 Tuzla
-
ALMY-GRADNJA d.o.o. Zenica - Pečuj, Vrandučka bb 72000 Zenica
-
D.o.o. RENOVIR Brčko distrikt BiH - Gredice II, bb 76100 Brčko
-
GALAX - NISKOGRADNJA d.d. Brčko - Safeta Pašalića 20 76000 Brčko Distrikt