Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 09.04.2021. 09:47

Sredstva za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama Porezne uprave Federacije BiH

Izvor: Akta.ba, 05.04.2021.

BOSNA I HERCEGOVINA

FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

FEDERALNO MINISTARSTVO FINANCIJA - FINANSIJA

POREZNA UPRAVA FEDERACIJE BOSNE I HERCEGOVINE SARAJEVO

Broj: 13/06-3-11-30-397/2021 E.F.

Datum: 05.04.2021. godine

 

Na osnovu člana 4. stav 2. Zakona o Poreznoj upravi Federacije BiH („Službene novine Federacije BiH“, broj: 33/02, 28/04, 57/09, 40/10, 27/12, 7/13, 71/14 i 91/15), člana 114. Zakona o organizaciji organa uprave u Federaciji BiH („Službene novine Federacije BiH“, broj: 35/05) i člana 70. Zakona o javnim nabavkama BiH („Službeni glasnik BiH“, broj: 39/14), direktor donosi

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

I

Odobrava se izbor privrednog društva ,,DEFTER“ d.o.o. Sarajevo, kao najpovoljnijeg ponuđača za nabavku i isporuku sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama Porezne uprave Federacije BiH - okvirni sporazum sa jednim ponuđačem na period od 3 godine (za period 2021. - 2023. godine) za LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4, LOT 5, LOT 6, LOT 7, LOT 8, LOT 9, LOT 10 i LOT 11.

 

II

Ponuda ponuđača „DEFTER" d.o.o. Sarajevo, broj: 162/2021 od 19.03.2021. godine

za  LOT 1, 162-1/2021 od 19.03.2021. godine

za LOT 2, 162-2/2021 od 19.03.2021. godine

za LOT3, 162-4/2021 od 19.03.2021. godine

za LOT 4, 162-5/2021 od 19.03.2021. godine

za LOT 5, 162-6/2021 od 19.03.2021. godine

za LOT 6, 162-7/2021 od 19.03.2021. godine

za LOT 7, 162-8/2021 od 19.03.2021. godine

za LOT 8, 162-9/2021 od 19.03.2021. godine

za LOT 9, 162-10/2021 od 19.03.2021. godine

za LOT 10 i 162-11/2021 od 19.03.2021. godine     

za LOT 11 proglašava se najpovoljnijom u skladu sa kriterijem za izbor ponude („najniža cijena" tehnički zadovoljavajuće ponude), po jediničnim cijenama iz Obrasca za cijenu ponude - robe.

 

Sa odabranim ponuđačem „DEFTER" d.o.o. Sarajevo, Gatačka br. 20, 71000 Sarajevo, zaključit će se Okvirni sporazum/Ugovor u skladu sa tenderskom dokumentacijom, zakonskim i podzakonskim aktima, kojim će se regulisati međusobna prava i obaveze vezana za nabavku i isporuku sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama Porezne uprave Federacije BiH.

 

IV

Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i objavit će se na web stranici Porezne uprave Federacije BiH, istovremeno s upućivanjem iste ponuđaču koji je učestvovao u predmetnom postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama BiH. 

Obrazloženje

Odlukom direktora Porezne uprave Federacije BiH, broj: 13/06-3-11-30-397-1/2021 od 25.02.2021 .godine pokrenut je postupak javne nabavke i isporuke sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama Porezne uprave Federacije BiH (ukupno 11 LOT-ova) - okvirni sporazum sa jednim ponuđačem na period od 3 godine (za period 2021. - 2023. godine).

Javna nabavka je provedena putem otvorenog postupka čija ukupna procijenjena i planirana vrijednost (za 11 LOT-ova) na godišnjem nivou iznosi do 30.000,00 KM bez PDV-a, a što za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma iznosi do 90.000,00 KM bez PDV-a (od momenta zaključenja okvirnog sporazuma do 31.12.2023. godine), kako slijedi:

 

LOT 1 - Središnji ured i Regionalni odsjeci u Tuzli, Novom Travniku i Mostaru

Ukupna procijenjena vrijednost javne nabavke za period trajanja okvirnog sporazuma iznosi

do 8.100,00 KM, odnosno do 2.700,00 na godišnjem nivou.

LOT 2 - Kantonalni porezni ured Sarajevo i pripadajuće organizacione jedinice

Ukupna procijenjena vrijednost javne nabavke za period trajanja okvirnog sporazuma iznosi

do 14.550,00 KM, odnosno do 4.850,00 na godišnjem nivou.

LOT 3 - Kantonalni porezni ured Bihać i pripadajuće organizacione jedinice

Ukupna procijenjena vrijednost javne nabavke za period trajanja okvirnog sporazuma iznosi

do 8.850,00 KM, odnosno do 2.950,00 na godišnjem nivou.

LOT 4 - Kantonalni porezni ured Mostar i pripadajuće organizacione jedinice

Ukupna procijenjena vrijednost javne nabavke za period trajanja okvirnog sporazuma iznosi

do 12.600,00 KM, odnosno do 4.200,00 na godišnjem nivou.

LOT 5 - Kantonalni porezni ured Tuzla i pripadajuće organizacione jedinice

Ukupna procijenjena vrijednost javne nabavke za period trajanja okvirnog sporazuma iznosi

do 5.400,00 KM, odnosno do 1.800,00 na godišnjem nivou.

LOT 6 - Kantonalni porezni ured Goražde i pripadajuće organizacione jedinice

Ukupna procijenjena vrijednost javne nabavke za period trajanja okvirnog sporazuma iznosi

do 1.200,00 KM, odnosno do 400,00 na godišnjem nivou.

LOT 7 - Kantonalni porezni ured Zenica i pripadajuće organizacione jedinice

Ukupna procijenjena vrijednost javne nabavke za period trajanja okvirnog sporazuma iznosi

do 18.300,00 KM, odnosno do 6.100,00 na godišnjem nivou.

LOT 8 - Kantonalni porezni ured Ljubuški i pripadajuće organizacione jedinice

Ukupna procijenjena vrijednost javne nabavke za period trajanja okvirnog sporazuma iznosi

do 4.200,00 KM, odnosno do 1.400,00 na godišnjem nivou.

LOT 9 - Kantonalni porezni ured Novi Travnik i pripadajuće organizacione jedinice Ukupna procijenjena vrijednost javne nabavke za period trajanja okvirnog sporazuma iznosi do 9.300,00 KM, odnosno do 3.100,00 na godišnjem nivou.

LOT 10 - Kantonalni porezni ured Orašje i pripadajuće organizacione jedinice

Ukupna procijenjena vrijednost javne nabavke za period trajanja okvirnog sporazuma iznosi

do 1.650,00 KM, odnosno do 550,00 na godišnjem nivou.

LOT 11 - Kantonalni porezni ured Livno i pripadajuće organizacione jedinice 

Ukupna procijenjena vrijednost javne nabavke za period trajanja okvirnog sporazuma iznosi do 5.850,00 KM, odnosno do 1.950,00 na godišnjem nivou.

Obavještenje o nabavci, broj: 1415-1-1-20-3-36/21 je objavljeno na portalu javnih nabavki

26.02.2021. godine i u „Službenom glasniku BiH” broj: 13/21 od 05.03.2021. godine.

Prema Izvještaju o preuzimanju tenderske dokumentacije od strane ponuđača, tendersku dokumentaciju s portala Agencije za javne nabavke ,,e-Nabavke“, od datuma objave

26.02.2021.     godine, zaključno s krajnjim datumom preuzimanja tenderske dokumentacije je preuzelo 26 (dvadesetšest) potencijalnih ponuđača.

Po navedenom Obavještenju o nabavci dostavljena je 1 (jedna) ponuda u određenom krajnjem roku za sve LOT-ove, zaprimljena 22.03.2021. godine u 08:05 sati.

Komisija je blagovremeno i pravilno izvršila javno otvaranje ponude dana, 22.03.2021. godine u 09:00 sati i sačinila Zapisnike o otvaranju ponuda koji su odmah proslijeđeni ponuđaču koji je učestvovao u predmetnom postupku javne nabavke.

Nakon javnog otvaranja ponude, Komisija Ugovornog organa je pristupila pregledu i ocjeni dostavljene ponude, te o tome sačinila odgovarajuće zapisnike u kojima je utvrđeno sljedeće: da je blagovremeno pristigla 1 ponuda, i to ponuda ponuđača: „DEFTER" d.o.o. Sarajevo, da nije bilo neblagovremeno zaprimljenih ponuda te da je zaprimljena ponuda ponuđača „DEFTER" d.o.o. Sarajevo prihvatljiva u pravnom i tehničkom smislu i da ispunjava postavljene zahtjeve Ugovornog organa definisane u tenderskoj dokumentaciji predmetnog postupka.

 

Ponuđač ,,DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je za LOT 1 ponudio cijenu u ukupnom iznosu od 13.767,95 KM bez PDV-a za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma (zbir svih stavki). Procijenjena vrijednost nabavke za LOT 1 iznosi do 8.100,00 KM bez PDV-a za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma, odnosno do 2.700,00 KM bez PDV-a na godišnjem nivou.

Ponuđač ,,DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je za LOT 2 ponudio cijenu u ukupnom iznosu od 22.835,68 KM bez PDV-a za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma (zbir svih stavki). Procijenjena vrijednost nabavke za LOT 2 iznosi do 14.550,00 KM bez PDV-a za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma, odnosno do 4.850,00 KM bez PDV-a na godišnjem nivou.

Ponuđač ,,DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je za LOT 3 ponudio cijenu u ukupnom iznosu od 10.189,55 KM bez PDV-a za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma (zbir svih stavki). Procijenjena vrijednost nabavke za LOT 3 iznosi do 8.850,00 KM bez PDV-a za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma, odnosno do 2.950,00 KM bez PDV-a na godišnjem nivou.

Ponuđač ,,DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je za LOT 4 ponudio cijenu u ukupnom iznosu od 20.920,90 KM bez PDV-a za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma (zbir svih stavki). Procijenjena vrijednost nabavke za LOT 4 iznosi do 12.600,00 KM bez PDV-a za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma, odnosno do 4.200,00 KM bez PDV-a na godišnjem nivou.

Ponuđač ,,DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je za LOT 5 ponudio cijenu u ukupnom iznosu od 8.053,53 KM bez PDV-a za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma (zbir svih stavki). Procijenjena vrijednost nabavke za LOT 5 iznosi do 5.400,00 KM bez PDV-a za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma, odnosno do 1.800,00 KM bez PDV-a na godišnjem nivou.

Ponuđač „DEFTER" d.o.o. Sarajevo je za LOT 6 ponudio cijenu u ukupnom iznosu od 1.607,01 KM bez PDV-a za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma (zbir svih stavki). Procijenjena vrijednost nabavke za LOT 6 iznosi do 1.200,00 KM bez PDV-a za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma, odnosno do 400,00 KM bez PDV-a na godišnjem nivou. 

Ponuđač ,,DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je za LOT 7 ponudio cijenu u ukupnom iznosu od 25.227,90 KM bez PDV-a za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma (zbir svih stavki). Procijenjena vrijednost nabavke za LOT 7 iznosi do 18.300,00 KM bez PDV-a za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma, odnosno do 6.100,00 KM bez PDV-a na godišnjem nivou.

Ponuđač ,,DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je za LOT 8 ponudio cijenu u ukupnom iznosu od 4.957,60 KM bez PDV-a za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma (zbir svih stavki). Procijenjena vrijednost nabavke za LOT 8 iznosi do 4.200,00 KM bez PDV-a za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma, odnosno do 1.400,00 KM bez PDV-a na godišnjem nivou.

Ponuđač ,,DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je za LOT 9 ponudio cijenu u ukupnom iznosu od 7.515,50 KM bez PDV-a za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma (zbir svih stavki). Procijenjena vrijednost nabavke za LOT 9 iznosi do 9.300,00 KM bez PDV-a za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma, odnosno do 3.100,00 KM bez PDV-a na godišnjem nivou.

Ponuđač ,,DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je za LOT 10 ponudio cijenu u ukupnom iznosu od 1.413,82 KM bez PDV-a za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma (zbir svih stavki). Procijenjena vrijednost nabavke za LOT 10 iznosi do 1.650,00 KM bez PDV-a za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma, odnosno do 550,00 KM bez PDV-a na godišnjem nivou.

Ponuđač ,,DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je za LOT 11 ponudio cijenu u ukupnom iznosu od 6.327,16 KM bez PDV-a za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma (zbir svih stavki). Procijenjena vrijednost nabavke za LOT 11 iznosi do 5.850,00 KM bez PDV-a za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma, odnosno do 1.950,00 KM bez PDV-a na godišnjem nivou.

Tačkom 6. tenderske dokumentacije za predmetni postupak predviđeno je provođenje e- Aukcije u sistemu e-Nabavke. U skladu sa članom 3. Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-Aukcije („Službeni glasnik BiH“, broj: 66/16), e-Aukcija se nije mogla zakazati obzirom da je primljena jedna prihvatljiva ponuda.

Tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka je definisano sljedeće:

„Ugovorni organ će po zaključenom okvirnom sporazumu, pojedinačne ugovore davati po isteku zaključenih ugovora u prethodnom periodu, odnosno prema stvarnim potrebama Ugovornog organa i finansijskim mogućnostima.

Ugovorni organ je u obrascu za cijenu ponude propisao okvirne količine predmeta nabavke - robe koje se određuju samo u slučaju okvirnog sporazuma, kada ugovorni organ, zbog prirode predmeta nabavke ili drugih objektivnih okolnosti, ne može unaprijed odrediti tačnu količinu, koje količine će se koristiti za rangiranje ponuda ponuđača na način kako je to definisano u obrascu za cijenu ponude, dok će nabavljene količine zavisiti od trenutnih zahtjeva i potreba Ugovornog organa, finansijskih sredstava i ne može preći iznos planiranih i predviđenih sredstava za predmetnu javnu nabavku iz tačke 2.4. tenderske dokumentacije".

Članom 4. stav 4. Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda propisano da stvarna nabavljena količina na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma može biti jednaka ili manja od predviđene okvirne količine, što dalje znači da se pojedinačni ugovori koji se sklapaju na osnovu okvirnih sporazuma mogu sklapati i na količine koje su manje u odnosu na ukupne količine koje su predviđene okvirnim sporazumom, pa samim tim i na manju vrijednost u odnosu na vrijednost iz ponude, što također znači da se ugovorni organ ne obavezuje na nabavku sve robe iz Obrasca za cijenu ponude - robe.

Naprijed navedeno je definisano i tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka, kako slijedi: „Stvarna nabavljena količina na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma može biti jednaka ili manja od predviđene okvirne količine i ni u kom slučaju ne može biti veća." 

Komisija je direktoru ugovornog organa dostavila Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda i prijedlog o izboru najpovoljnijeg ponuđača u postupku javne nabavke i isporuke sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama Porezne uprave Federacije BiH.

Uvidom u priloženu dokumentaciju, nesporno je da je izabrani ponuđač ,,DEFTER“ d.o.o. Sarajevo kvalificiran i izabran primjenjujući kriterij „najniža cijena11, po ponuđenoj ukupnoj cijeni nižoj od procijenjene vrijednosti nabavke u iznosu najviše do 7.515,50 KM bez PDV-a za LOT 9 i ponuđenoj ukupnoj cijeni nižoj od procijenjene vrijednosti nabavke u iznosu najviše do 1.413,82 KM bez PDV-a za LOT 10, s tim da stvarna nabavljena količina na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma može biti jednaka ili manja od predviđene okvirne količine i ni u kom slučaju ne može biti veća, dok se za LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4, LOT 5, LOT 6, LOT 7, LOT 8 i LOT 11 okvirni sporazum shodno tenderskoj dokumentaciji dodijeljuje na procijenjenu vrijednost javne nabavke i pojedinačne ugovore prema stvarnim potrebama Ugovornog organa i finansijskim mogućnostima, s tim da će stvarna nabavljena količina na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma biti manja od predviđene okvirne količine.

Shodno tenderskoj dokumentaciji predmetnog postupka, ugovorni organ se ne obavezuje na nabavku sve robe iz Obrasca za cijenu ponude - robe, već će stvarna realizacija zavisiti od trenutnih potreba ugovornog organa i raspoloživih finansijskih sredstava.

Izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen je u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, internim aktima i tenderskom dokumentacijom.

Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. stav 1. b) i 70. Zakona o javnim nabavkama odlučeno je kao u dispozitivu.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Na ovaj izbor imate pravo izjaviti žalbu ugovornom organu u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove odluke.

Dostavljeno:

1.         Učesniku postupka

2.         Računovodstvu

3.         a/a 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: