Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 17.05.2021. 14:27

Sredstva za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Livno i pripadajuće organizacione jedinice

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 17.05.2021.

OBAVJEŠTENJE O DODJELI UGOVORA

1415-1-1-20-5-56/21


Broj obavještenja o nabavci 1415-1-1-20-3-36/21

ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv POREZNA UPRAVA FEDERACIJE BIH
IDB/JIB 4200575050089
Kontakt osoba Elvira Fako
Adresa Husrefa Redžića 4
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 289-800
Faks (033) 289-939
Elektronska pošta javnenabavke@fpu.gov.ba
Internet adresa www.pufbih.ba

I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 2.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 2.b. Nivo

Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine

I 2.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 3. Zajednička nabavka

Ne

I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Da

II 2.a. Dodjeljuje se okvirni sporazum za

Više lotova

II 2.a-1. Redni brojevi lotova za koje se dodjeljuje okvirni sporazum

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

II 3. Da li je zaključen okvirni sporazum?

Da

II 3.a. Broj ponuđača sa kojim je zaključen okvirni sporazum

Jedan ponuđač

II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

90000,00

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH

II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39000000-2 Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva
  39830000-9 Proizvodi za čišćenje
  39831300-9 Sredstva za čišćenje poda
Dodatni predmet(i) 39831600-2 Sredstva za čišćenje zahoda
  39832000-3 Proizvodi za pranje posuđa
  33680000-0 Farmaceutski proizvodi


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

ODJELJAK III: POSTUPAK


III 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

III 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

III 4. Da li je korištena e-aukcija?

Da

III 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne


ANEKS D


Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum

1


I Opis

I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

LOT 1 – Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim
prostorijama Porezne uprave Federacije BiH – Središnji ured i Regionalni odsjeci u Tuzli, Novom Travniku i Mostaru

I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Središnji ured i Regionalni odsjeci u Tuzli, Novom Travniku i Mostaru

I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39000000-2 Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva


II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma

Prema tenderskoj dokumentaciji

II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

8100,00

II 2. Trajanje okvirnog sporazuma

7.5.2021. - 31.12.2023.

II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Središnji ured Sarajevo, ul. Husrefa Redžića broj 4, 71000 Sarajevo i Regionalni odsjeci u Tuzli, Novom Travniku i Mostaru

IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA


IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača


Jedan ponuđač

 

 

 

R.Br. Naziv IDB/JIB Općina/Grad Država
1 DEFTER DOO SARAJEVO 4200303990007 Sarajevo Novi Grad Bosna i Hercegovina


IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma

IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

8100,00

IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma

7.5.2021.

IV 2.d. Broj primljenih ponuda

1

IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda

1

IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM

13767,95

IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM

13767,95

IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana

Ne

IV 4. Informacije o podugovaranjima

IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?

Ne

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE


V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?

Ne

V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?

Ne

V 3. Dodatne informacije

Sa izabranim ponuđačem „DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je zaključen Okvirni sporazum za predmetni postupak javne nabavke po
jediničnim cijenama iz Obrasca za cijenu ponude-robe, a najviše do ukupne procijenjene vrijednosti javne nabavke
definisane tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka.
Tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka je definisano sljedeće:
„Ugovorni organ će po zaključenom okvirnom sporazumu, pojedinačne ugovore davati po isteku zaključenih ugovora u
prethodnom periodu, odnosno prema stvarnim potrebama Ugovornog organa i finansijskim mogućnostima. Ugovorni organ
je u obrascu za cijenu ponude propisao okvirne količine predmeta nabavke - robe koje se određuju samo u slučaju okvirnog
sporazuma, kada ugovorni organ, zbog prirode predmeta nabavke ili drugih objektivnih okolnosti, ne može unaprijed
odrediti tačnu količinu, koje količine će se koristiti za rangiranje ponuda ponuđača na način kako je to definisano u obrascu
za cijenu ponude, dok će nabavljene količine zavisiti od trenutnih zahtjeva i potreba Ugovornog organa, finansijskih
sredstava i ne može preći iznos planiranih i predviđenih sredstava za predmetnu javnu nabavku iz tačke 2.4. tenderske
dokumentacije.
Stvarna nabavljena količina na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma može biti jednaka ili manja od predviđene okvirne
količine i ni u kom slučaju ne može biti veća.“


ANEKS D


Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum

2


I Opis

I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

LOT 2 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Sarajevo i pripadajuće organizacione jedinice

I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Sarajevo i pripadajuće organizacione jedinice

I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39000000-2 Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva


II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma

Prema tenderskoj dokumentaciji

II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

14550,00

II 2. Trajanje okvirnog sporazuma

7.5.2021. - 31.12.2023.

II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Kantonalni porezni ured Sarajevo, ul. Ćemaluša 2/III, 71000 Sarajevo i pripadajuće porezne ispostave

IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA


IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača


Jedan ponuđač

 

 

 

R.Br. Naziv IDB/JIB Općina/Grad Država
1 DEFTER DOO SARAJEVO 4200303990007 Sarajevo Novi Grad Bosna i Hercegovina


IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma

IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

14550,00

IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma

7.5.2021.

IV 2.d. Broj primljenih ponuda

1

IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda

1

IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM

22835,68

IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM

22835,68

IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana

Ne

IV 4. Informacije o podugovaranjima

IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?

Ne

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE


V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?

Ne

V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?

Ne

V 3. Dodatne informacije

Sa izabranim ponuđačem „DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je zaključen Okvirni sporazum za predmetni postupak javne nabavke po
jediničnim cijenama iz Obrasca za cijenu ponude-robe, a najviše do ukupne procijenjene vrijednosti javne nabavke
definisane tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka.
Tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka je definisano sljedeće:
„Ugovorni organ će po zaključenom okvirnom sporazumu, pojedinačne ugovore davati po isteku zaključenih ugovora u
prethodnom periodu, odnosno prema stvarnim potrebama Ugovornog organa i finansijskim mogućnostima. Ugovorni organ
je u obrascu za cijenu ponude propisao okvirne količine predmeta nabavke - robe koje se određuju samo u slučaju okvirnog
sporazuma, kada ugovorni organ, zbog prirode predmeta nabavke ili drugih objektivnih okolnosti, ne može unaprijed
odrediti tačnu količinu, koje količine će se koristiti za rangiranje ponuda ponuđača na način kako je to definisano u obrascu
za cijenu ponude, dok će nabavljene količine zavisiti od trenutnih zahtjeva i potreba Ugovornog organa, finansijskih
sredstava i ne može preći iznos planiranih i predviđenih sredstava za predmetnu javnu nabavku iz tačke 2.4. tenderske
dokumentacije.
Stvarna nabavljena količina na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma može biti jednaka ili manja od predviđene okvirne
količine i ni u kom slučaju ne može biti veća.“


ANEKS D


Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum

3


I Opis

I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

LOT 3 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Bihać i pripadajuće organizacione jedinice

I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Bihać i pripadajuće organizacione jedinice

I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39000000-2 Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva


II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma

Prema tenderskoj dokumentaciji

II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

8850,00

II 2. Trajanje okvirnog sporazuma

7.5.2021. - 31.12.2023.

II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Kantonalni porezni ured Bihać, ul. Vazduhoplovne grupe 3 (zgrada Doma pilota), 77000 Bihać i pripadajuće porezne
ispostave

IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA


IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača


Jedan ponuđač

 

 

 

R.Br. Naziv IDB/JIB Općina/Grad Država
1 DEFTER DOO SARAJEVO 4200303990007 Sarajevo Novi Grad Bosna i Hercegovina


IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma

IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

8850,00

IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma

7.5.2021.

IV 2.d. Broj primljenih ponuda

1

IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda

1

IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM

10189,55

IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM

10189,55

IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana

Ne

IV 4. Informacije o podugovaranjima

IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?

Ne

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE


V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?

Ne

V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?

Ne

V 3. Dodatne informacije

Sa izabranim ponuđačem „DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je zaključen Okvirni sporazum za predmetni postupak javne nabavke po
jediničnim cijenama iz Obrasca za cijenu ponude-robe, a najviše do ukupne procijenjene vrijednosti javne nabavke
definisane tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka.
Tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka je definisano sljedeće:
„Ugovorni organ će po zaključenom okvirnom sporazumu, pojedinačne ugovore davati po isteku zaključenih ugovora u
prethodnom periodu, odnosno prema stvarnim potrebama Ugovornog organa i finansijskim mogućnostima. Ugovorni organ
je u obrascu za cijenu ponude propisao okvirne količine predmeta nabavke - robe koje se određuju samo u slučaju okvirnog
sporazuma, kada ugovorni organ, zbog prirode predmeta nabavke ili drugih objektivnih okolnosti, ne može unaprijed
odrediti tačnu količinu, koje količine će se koristiti za rangiranje ponuda ponuđača na način kako je to definisano u obrascu
za cijenu ponude, dok će nabavljene količine zavisiti od trenutnih zahtjeva i potreba Ugovornog organa, finansijskih
sredstava i ne može preći iznos planiranih i predviđenih sredstava za predmetnu javnu nabavku iz tačke 2.4. tenderske
dokumentacije.
Stvarna nabavljena količina na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma može biti jednaka ili manja od predviđene okvirne
količine i ni u kom slučaju ne može biti veća.“


ANEKS D


Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum

4


I Opis

I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

LOT 4 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Mostar i pripadajuće organizacione jedinice

I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Mostar i pripadajuće organizacione jedinice

I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39000000-2 Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva


II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma

Prema tenderskoj dokumentaciji

II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

12600,00

II 2. Trajanje okvirnog sporazuma

7.5.2021. - 31.12.2023.

II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Kantonalni porezni ured Mostar, ul. Ante Starčevića b.b., 88000 Mostar i pripadajuće porezne ispostave

IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA


IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača

Jedan ponuđač

 

 

 

 

R.Br. Naziv IDB/JIB Općina/Grad Država
1 DEFTER DOO SARAJEVO 4200303990007 Sarajevo Novi Grad Bosna i Hercegovina


IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma

IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

12600,00

IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma

7.5.2021.

IV 2.d. Broj primljenih ponuda

1

IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda

1

IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM

20920,90

IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM

20920,90

IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana

Ne

IV 4. Informacije o podugovaranjima

IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?

Ne

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE


V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?

Ne

V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?

Ne

V 3. Dodatne informacije

Sa izabranim ponuđačem „DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je zaključen Okvirni sporazum za predmetni postupak javne nabavke po
jediničnim cijenama iz Obrasca za cijenu ponude-robe, a najviše do ukupne procijenjene vrijednosti javne nabavke
definisane tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka.
Tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka je definisano sljedeće:
„Ugovorni organ će po zaključenom okvirnom sporazumu, pojedinačne ugovore davati po isteku zaključenih ugovora u
prethodnom periodu, odnosno prema stvarnim potrebama Ugovornog organa i finansijskim mogućnostima. Ugovorni organ
je u obrascu za cijenu ponude propisao okvirne količine predmeta nabavke - robe koje se određuju samo u slučaju okvirnog
sporazuma, kada ugovorni organ, zbog prirode predmeta nabavke ili drugih objektivnih okolnosti, ne može unaprijed
odrediti tačnu količinu, koje količine će se koristiti za rangiranje ponuda ponuđača na način kako je to definisano u obrascu
za cijenu ponude, dok će nabavljene količine zavisiti od trenutnih zahtjeva i potreba Ugovornog organa, finansijskih
sredstava i ne može preći iznos planiranih i predviđenih sredstava za predmetnu javnu nabavku iz tačke 2.4. tenderske
dokumentacije.
Stvarna nabavljena količina na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma može biti jednaka ili manja od predviđene okvirne
količine i ni u kom slučaju ne može biti veća.“


ANEKS D


Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum

5


I Opis

I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

LOT 5 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Tuzla i pripadajuće organizacione jedinice

I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Tuzla i pripadajuće organizacione jedinice

I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39000000-2 Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva


II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma

Prema tenderskoj dokumentaciji

II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

5400,00

II 2. Trajanje okvirnog sporazuma

7.5.2021. - 31.12.2023.

II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Kantonalni porezni ured Tuzla, ul. Rudarska 72, 75 000 Tuzla i pripadajuće porezne ispostave

IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA


IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača


Jedan ponuđač

 

 

 

R.Br. Naziv IDB/JIB Općina/Grad Država
1 DEFTER DOO SARAJEVO 4200303990007 Sarajevo Novi Grad Bosna i Hercegovina


IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma

IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

5400,00

IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma

7.5.2021.

IV 2.d. Broj primljenih ponuda

1

IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda

1

IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM

8053,53

IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM

8053,53

IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana

Ne

IV 4. Informacije o podugovaranjima

IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?

Ne

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE


V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?

Ne

V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?

Ne

V 3. Dodatne informacije

Sa izabranim ponuđačem „DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je zaključen Okvirni sporazum za predmetni postupak javne nabavke po
jediničnim cijenama iz Obrasca za cijenu ponude-robe, a najviše do ukupne procijenjene vrijednosti javne nabavke
definisane tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka.
Tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka je definisano sljedeće:
„Ugovorni organ će po zaključenom okvirnom sporazumu, pojedinačne ugovore davati po isteku zaključenih ugovora u
prethodnom periodu, odnosno prema stvarnim potrebama Ugovornog organa i finansijskim mogućnostima. Ugovorni organ
je u obrascu za cijenu ponude propisao okvirne količine predmeta nabavke - robe koje se određuju samo u slučaju okvirnog
sporazuma, kada ugovorni organ, zbog prirode predmeta nabavke ili drugih objektivnih okolnosti, ne može unaprijed
odrediti tačnu količinu, koje količine će se koristiti za rangiranje ponuda ponuđača na način kako je to definisano u obrascu
za cijenu ponude, dok će nabavljene količine zavisiti od trenutnih zahtjeva i potreba Ugovornog organa, finansijskih
sredstava i ne može preći iznos planiranih i predviđenih sredstava za predmetnu javnu nabavku iz tačke 2.4. tenderske
dokumentacije.
Stvarna nabavljena količina na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma može biti jednaka ili manja od predviđene okvirne
količine i ni u kom slučaju ne može biti veća.“


ANEKS D


Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum

6


I Opis

I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

LOT 6 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Goražde i pripadajuće organizacione jedinice

I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Goražde i pripadajuće organizacione jedinice

I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39000000-2 Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva


II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma

Prema tenderskoj dokumentaciji

II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

1200,00

II 2. Trajanje okvirnog sporazuma

7.5.2021. - 31.12.2023.

II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Kantonalni porezni ured Goražde, ul. Zdravstvenih radnika 22, 73000 Goražde i pripadajuće porezne ispostave

IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA


IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača


Jedan ponuđač

 

 

 

R.Br. Naziv IDB/JIB Općina/Grad Država
1 DEFTER DOO SARAJEVO 4200303990007 Sarajevo Novi Grad Bosna i Hercegovina


IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma

IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

1200,00

IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma

7.5.2021.

IV 2.d. Broj primljenih ponuda

1

IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda

1

IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM

1607,01

IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM

1607,01

IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana

Ne

IV 4. Informacije o podugovaranjima

IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?

Ne

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE


V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?

Ne

V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?

Ne

V 3. Dodatne informacije

Sa izabranim ponuđačem „DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je zaključen Okvirni sporazum za predmetni postupak javne nabavke po
jediničnim cijenama iz Obrasca za cijenu ponude-robe, a najviše do ukupne procijenjene vrijednosti javne nabavke
definisane tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka.
Tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka je definisano sljedeće:
„Ugovorni organ će po zaključenom okvirnom sporazumu, pojedinačne ugovore davati po isteku zaključenih ugovora u
prethodnom periodu, odnosno prema stvarnim potrebama Ugovornog organa i finansijskim mogućnostima. Ugovorni organ
je u obrascu za cijenu ponude propisao okvirne količine predmeta nabavke - robe koje se određuju samo u slučaju okvirnog
sporazuma, kada ugovorni organ, zbog prirode predmeta nabavke ili drugih objektivnih okolnosti, ne može unaprijed
odrediti tačnu količinu, koje količine će se koristiti za rangiranje ponuda ponuđača na način kako je to definisano u obrascu
za cijenu ponude, dok će nabavljene količine zavisiti od trenutnih zahtjeva i potreba Ugovornog organa, finansijskih
sredstava i ne može preći iznos planiranih i predviđenih sredstava za predmetnu javnu nabavku iz tačke 2.4. tenderske
dokumentacije.
Stvarna nabavljena količina na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma može biti jednaka ili manja od predviđene okvirne
količine i ni u kom slučaju ne može biti veća.“


ANEKS D


Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum

7


I Opis

I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

LOT 7 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Zenica i pripadajuće organizacione jedinice

I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

LOT 6 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Zenica i pripadajuće organizacione jedinice

I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39000000-2 Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva


II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma

Prema tenderskoj dokumentaciji

II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

18300,00

II 2. Trajanje okvirnog sporazuma

7.5.2021. - 31.12.2023.

II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Kantonalni porezni ured Zenica, ul. Zmaja od Bosne 57, 72000 Zenica i pripadajuće porezne ispostave

IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA


IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača


Jedan ponuđač

 

 

 

R.Br. Naziv IDB/JIB Općina/Grad Država
1 DEFTER DOO SARAJEVO 4200303990007 Sarajevo Novi Grad Bosna i Hercegovina


IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma

IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

18300,00

IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma

7.5.2021.

IV 2.d. Broj primljenih ponuda

1

IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda

1

IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM

25227,90

IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM

25227,90

IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana

Ne

IV 4. Informacije o podugovaranjima

IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?

Ne

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE


V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?

Ne

V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?

Ne

V 3. Dodatne informacije

Sa izabranim ponuđačem „DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je zaključen Okvirni sporazum za predmetni postupak javne nabavke po
jediničnim cijenama iz Obrasca za cijenu ponude-robe, a najviše do ukupne procijenjene vrijednosti javne nabavke
definisane tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka.
Tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka je definisano sljedeće:
„Ugovorni organ će po zaključenom okvirnom sporazumu, pojedinačne ugovore davati po isteku zaključenih ugovora u
prethodnom periodu, odnosno prema stvarnim potrebama Ugovornog organa i finansijskim mogućnostima. Ugovorni organ
je u obrascu za cijenu ponude propisao okvirne količine predmeta nabavke - robe koje se određuju samo u slučaju okvirnog
sporazuma, kada ugovorni organ, zbog prirode predmeta nabavke ili drugih objektivnih okolnosti, ne može unaprijed
odrediti tačnu količinu, koje količine će se koristiti za rangiranje ponuda ponuđača na način kako je to definisano u obrascu
za cijenu ponude, dok će nabavljene količine zavisiti od trenutnih zahtjeva i potreba Ugovornog organa, finansijskih
sredstava i ne može preći iznos planiranih i predviđenih sredstava za predmetnu javnu nabavku iz tačke 2.4. tenderske
dokumentacije.
Stvarna nabavljena količina na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma može biti jednaka ili manja od predviđene okvirne
količine i ni u kom slučaju ne može biti veća.“


ANEKS D


Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum

8


I Opis

I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

LOT 8 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Ljubuški i pripadajuće organizacione jedinice

I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Ljubuški i pripadajuće organizacione jedinice

I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39000000-2 Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva


II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma

Prema tenderskoj dokumentaciji

II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

4200,00

II 2. Trajanje okvirnog sporazuma

7.5.2021. - 31.12.2023.

II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Kantonalni porezni ured Ljubuški, ul. Hrvatskih branitelja 26, 88320 Ljubuški i pripadajuće porezne ispostave

IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA


IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača


Jedan ponuđač

 

 

 

R.Br. Naziv IDB/JIB Općina/Grad Država
1 DEFTER DOO SARAJEVO 4200303990007 Sarajevo Novi Grad Bosna i Hercegovina


IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma

IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

4200,00

IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma

7.5.2021.

IV 2.d. Broj primljenih ponuda

1

IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda

1

IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM

4957,60

IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM

4957,60

IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana

Ne

IV 4. Informacije o podugovaranjima

IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?

Ne

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE


V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?

Ne

V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?

Ne

V 3. Dodatne informacije

Sa izabranim ponuđačem „DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je zaključen Okvirni sporazum za predmetni postupak javne nabavke po
jediničnim cijenama iz Obrasca za cijenu ponude-robe, a najviše do ukupne procijenjene vrijednosti javne nabavke
definisane tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka.
Tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka je definisano sljedeće:
„Ugovorni organ će po zaključenom okvirnom sporazumu, pojedinačne ugovore davati po isteku zaključenih ugovora u
prethodnom periodu, odnosno prema stvarnim potrebama Ugovornog organa i finansijskim mogućnostima. Ugovorni organ
je u obrascu za cijenu ponude propisao okvirne količine predmeta nabavke - robe koje se određuju samo u slučaju okvirnog
sporazuma, kada ugovorni organ, zbog prirode predmeta nabavke ili drugih objektivnih okolnosti, ne može unaprijed
odrediti tačnu količinu, koje količine će se koristiti za rangiranje ponuda ponuđača na način kako je to definisano u obrascu
za cijenu ponude, dok će nabavljene količine zavisiti od trenutnih zahtjeva i potreba Ugovornog organa, finansijskih
sredstava i ne može preći iznos planiranih i predviđenih sredstava za predmetnu javnu nabavku iz tačke 2.4. tenderske
dokumentacije.
Stvarna nabavljena količina na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma može biti jednaka ili manja od predviđene okvirne
količine i ni u kom slučaju ne može biti veća.“


ANEKS D


Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum

9


I Opis

I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

LOT 9 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Novi Travnik i pripadajuće organizacione jedinice

I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Novi Travnik i pripadajuće organizacione jedinice

I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39000000-2 Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva


II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma

Prema tenderskoj dokumentaciji

II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

9300,00

II 2. Trajanje okvirnog sporazuma

7.5.2021. - 31.12.2023.

II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Kantonalni porezni ured Novi Travnik, ul. Ruđera Boškovića bb., 72290 Novi Travnik i pripadajuće porezne ispostave

IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA


IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača


Jedan ponuđač

 

 

 

R.Br. Naziv IDB/JIB Općina/Grad Država
1 DEFTER DOO SARAJEVO 4200303990007 Sarajevo Novi Grad Bosna i Hercegovina


IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma

IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

7515,50

IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma

7.5.2021.

IV 2.d. Broj primljenih ponuda

1

IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda

1

IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM

7515,50

IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM

7515,50

IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana

Ne

IV 4. Informacije o podugovaranjima

IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?

Ne

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE


V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?

Ne

V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?

Ne

V 3. Dodatne informacije

Sa izabranim ponuđačem „DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je zaključen Okvirni sporazum za predmetni postupak javne nabavke po
ponuđenoj ukupnoj cijeni ponuđača nižoj od procijenjene vriiednosti javne nabavke, koja je ponuđena u iznosu od 7.515,50
KM bez PDV-a za LOT 9, s tim da stvarna nabavljena količina na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma može biti jednaka ili
manja od predviđene okvirne količine i ni u kom slučaju ne može biti veća.


ANEKS D


Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum

10


I Opis

I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

LOT 10 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim
prostorijama Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Orašje i pripadajuće organizacione jedinice

I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Orašje i pripadajuće organizacione jedinice

I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39000000-2 Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva


II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma

Prema tenderskoj dokumentaciji

II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

1650,00

II 2. Trajanje okvirnog sporazuma

7.5.2021. - 31.12.2023.

II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Kantonalni porezni ured Orašje, ul. VIII Ulica 40, 76270 Orašje i pripadajuće porezne ispostave

IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA


IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača


Jedan ponuđač

 

 

 

R.Br. Naziv IDB/JIB Općina/Grad Država
1 DEFTER DOO SARAJEVO 4200303990007 Sarajevo Novi Grad Bosna i Hercegovina


IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma

IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

1413,82

IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma

7.5.2021.

IV 2.d. Broj primljenih ponuda

1

IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda

1

IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM

1413,82

IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM

1413,82

IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana

Ne

IV 4. Informacije o podugovaranjima

IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?

Ne

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE


V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?

Ne

V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?

Ne

V 3. Dodatne informacije

Sa izabranim ponuđačem „DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je zaključen Okvirni sporazum za predmetni postupak javne nabavke po
ponuđenoj ukupnoj cijeni ponuđača nižoj od procijenjene vriiednosti javne nabavke, koja je ponuđena u iznosu od 1.413,82
KM bez PDV-a za LOT 10, s tim da stvarna nabavljena količina na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma može biti jednaka
ili manja od predviđene okvirne količine i ni u kom slučaju ne može biti veća.


ANEKS D


Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum

11


I Opis

I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma

LOT 11 - Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim
prostorijama Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Livno i pripadajuće organizacione jedinice


I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma

Nabavka i isporuka sredstava za čišćenje, dezinfekciju prostorija i ruku, održavanje higijene u službenim prostorijama
Porezne uprave Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Livno i pripadajuće organizacione jedinice

I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39000000-2 Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva


II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma

Prema tenderskoj dokumentaciji

II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

5850,00

II 2. Trajanje okvirnog sporazuma

7.5.2021. - 31.12.2023.

II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Kantonalni porezni ured Livno, ul. Želimira Župana b.b., 80101 Livno i pripadajuće porezne ispostave

IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA


IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača


Jedan ponuđač

 

 

 

R.Br. Naziv IDB/JIB Općina/Grad Država
1 DEFTER DOO SARAJEVO 4200303990007 Sarajevo Novi Grad Bosna i Hercegovina


IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma

IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM

5850,00

IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma

7.5.2021.

IV 2.d. Broj primljenih ponuda

1

IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda

1

IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM

6327,16

IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM

6327,16

IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana

Ne

IV 4. Informacije o podugovaranjima

IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?

Ne

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE


V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?

Ne

V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?

Ne

V 3. Dodatne informacije

Sa izabranim ponuđačem „DEFTER“ d.o.o. Sarajevo je zaključen Okvirni sporazum za predmetni postupak javne nabavke po
jediničnim cijenama iz Obrasca za cijenu ponude-robe, a najviše do ukupne procijenjene vrijednosti javne nabavke
definisane tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka.
Tenderskom dokumentacijom predmetnog postupka je definisano sljedeće:
„Ugovorni organ će po zaključenom okvirnom sporazumu, pojedinačne ugovore davati po isteku zaključenih ugovora u
prethodnom periodu, odnosno prema stvarnim potrebama Ugovornog organa i finansijskim mogućnostima. Ugovorni organ
je u obrascu za cijenu ponude propisao okvirne količine predmeta nabavke - robe koje se određuju samo u slučaju okvirnog
sporazuma, kada ugovorni organ, zbog prirode predmeta nabavke ili drugih objektivnih okolnosti, ne može unaprijed
odrediti tačnu količinu, koje količine će se koristiti za rangiranje ponuda ponuđača na način kako je to definisano u obrascu
za cijenu ponude, dok će nabavljene količine zavisiti od trenutnih zahtjeva i potreba Ugovornog organa, finansijskih
sredstava i ne može preći iznos planiranih i predviđenih sredstava za predmetnu javnu nabavku iz tačke 2.4. tenderske
dokumentacije.
Stvarna nabavljena količina na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma može biti jednaka ili manja od predviđene okvirne
količine i ni u kom slučaju ne može biti veća.“

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: