Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 18.02.2021. 10:37
Usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija u organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije BiH, sa uračunatim svim sredstvima za čišćenje - Kantonalni porezni ured Orašje i Porezne ispostave Odžak
BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
FEDERALNO MINISTARSTVO FINANCIJA - FINANSIJA
POREZNA UPRAVA FEDERACIJE BOSNE I HERCEGOVINE SARAJEVO
Broj: 13/06-3-11-30-71-6/2021
S.K. Sarajevo, 16.02.2021. godine
Na osnovu člana 4. stav 2. Zakona o Poreznoj upravi Federacije BiH („Službene novine Federacije BiH", broj: 33/02, 28/04, 57/09, 40/10, 27/12, 7/13, 71/14 i 91/15), člana 114. Zakona o organizaciji organa uprave u Federaciji BiH („Službene novine Federacije BiH", broj: 35/05) i člana 70. stav 1. Zakona o javnim nabavkama BiH („Službeni glasnik BiH“, broj: 39/14), direktor donosi
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača
I
Odobrava se izbor „ATALIAN GLOBAL SERVICES BH“ d.o.o. Sarajevo, kao najpovoljnijeg ponuđača za nabavku usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija u organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije BiH, sa uračunatim svim sredstvima za čišćenje - Okvirni sporazum sa jednim ponuđačem na period od 3 (tri) godine (odnosno na period od momenta zaključenja Okvirnog sporazuma do 31.12.2023. godine) - LOT 3 - Kantonalni porezni ured Orašje i Porezne ispostave Odžak, po jediničnim cijenama iz Obrasca za cijenu ponude nakon provedene e-Aukcije, a najviše do ponuđene ukupne cijene ponude u iznosu do 18.000,00 KM bez PDV-a za vrijeme trajanja Okvirnog sporazuma, shodno Izvještaju o toku i završetku e-Aukcije, broj postupka: 1415-1-2-3/21 od 11.02.2021. godine.
II
Ponuda ponuđača „ATALIAN GLOBAL SERVICES BH“ d.o.o. Sarajevo, broj: KA-17/21 od
04.02.2021. proglašava se najpovoljnijom u skladu sa kriterijem za izbor najpovoljnije ponude - najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude i Izvještaju o toku i završetku e-Aukcije, broj 1415-1-2-3/21 od 11.02.2021. godine
III
S odabranim ponuđačem „ATALIAN GLOBAL SERVICES BH“ d.o.o. Sarajevo, Ul. Zmaja od Bosne broj 7 / Importanne centar, 71 000 Sarajevo, zaključit će se Okvirni sporazum na period od 3 (tri) godine, odnosno od momenta zaključenja Okvirnog sporazuma do 31.12.2023.godine, u skladu sa tenderskom dokumentacijom, zakonskim i podzakonskim aktima, kojim će se regulisati međusobna prava i obaveze. Na osnovu zaključenog Okvirnog sporazuma sa odabranim ponuđačem će se zaključiti pojedinačni Ugovori kojim će se regulisati međusobna prava i obaveze za tekuću godinu, shodno finansijskim mogućnostima Ugovornog organa.
IV
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i objavit će se na web stranici Porezne uprave Federacije BiH, istovremeno s upućivanjem iste ponuđačima koji su učestvovali u predmetnom postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama BiH.
Obrazloženje
Odlukom direktora Porezne uprave Federacije BiH, broj: 13/06-3-11-30-71-1/20 od 14.01.2021 godine, pokrenut je otvoreni postupak javne nabavke za usluge čišćenja i održavanja higijene službenih prostorija u organizacionim jedinicama Porezne uprave Federacije BiH, sa uračunatim sredstvima za čišćenje - LOT 3 - Kantonalni porezni ured Orašje i Porezne ispostave Odžak.
Za predmetni postupak predviđeno je zaključenje Okvirnog sporazuma sa jednim ponuđačem u trajanju od tri (3) godine odnosno od momenta zaključenja Okvirnog sporazuma do 31.12.2023.godine.
Javna nabavka je provedena putem otvorenog postupka, čija procjenjena vrijednost za LOT 3 na godišnjem nivou iznosi do 6.000,00 KM bez PDV-a, dok ukupna procijenjena vrijednost javne nabavke za period trajanja Okvirnog sporazuma iznosi do 18.000,00 KM bez PDV-a.
Obavještenje o nabavci, broj: 1415-1-2-3-3-5/21 je objavljeno na portalu javnih nabavki
15.01.2021. godine a Sažetak Obavještenja o nabavci u „Službenom glasniku BiH”, broj: 5/21 od 22.01.2021 .godine.
Prema Izvještaju o preuzimanju tenderske dokumentacije od strane ponuđača, tendersku dokumentaciju sa portala Agencije za javne nabavke ,,e-Nabavke“, od datuma objave
15.01.2021. godine, zaključno sa krajnjim datumom preuzimanja tenderske dokumentacije, je preuzelo 18 (osamnaest) potencijalnih ponuđača.
Po navedenom Obavještenju o nabavci dostavljene su 2 (dvije) ponude u određenom krajnjem roku i to ponuda ponuđača „ATALIAN GLOBAL SERVICES BH“ d.o.o. Sarajevo, zaprimljena dana 05.02.2021.godine u 08:01h i ponuda ponuđača A&M Сотрапу d.o.o. Sarajevo, zaprimljena 05.02.2021.godine u 08:09h.
Komisija je blagovremeno i pravilno izvršila javno otvaranje ponuda dana 05.01.2021. godine u 09:00h i sačinila Zapisnik o otvaranju ponuda koji je odmah proslijeđen ponuđačima koji su učestvovali u predmetnom postupku javne nabavke.
Nakon javnog otvaranja ponude Komisija Ugovornog organa je pristupila pregledu i ocjeni ponude, te o tome sačinila odgovarajući zapisnik u kojem je utvrđeno sljedeće: da su blagovremeno pristigle 2 (dvije) ponude, i to ponude ponuđača „ATALIAN GLOBAL SERVICES BH“ d.o.o. Sarajevo i A&M Сотрапу d.o.o. Sarajevo; da nije bilo neblagovremeno zaprimljenih ponuda; da su zaprimljene ponude ponuđača „ATALIAN GLOBAL SERVICES BH“ d.o.o. Sarajevo i A&M Сотрапу d.o.o. Sarajevo prihvatljive u pravnom i tehničkom smislu i ispunjavaju postavljene zahtjeve Ugovornog organa iz tenderske dokumentacije te im se dozvoljava dalje učešće u toku postupka, odnosno učešće u e-Aukciji u sistemu e-Nabavke, shodno tački 6. tenderske dokumentacije predmetnog postupka.
Komisija Ugovornog organa, rangirala je pristigle, prihvatljive ponude, kako slijedi:
Naziv ponuđača/članova grupe ponuđača |
Ponuđena ukupna cijena bez PDV-a (za vrijeme trajanja Okvirnog sporazuma) |
Popust |
Ponuđena ukupna cijena sa popustom bez PDV-a (za vrijeme trajanja Okvirnog sporazuma) |
„ATALIAN GLOBAL SERVICES BH“ d.o.o. Sarajevo |
18.000,00 KM |
0,00 KM |
18.000,00 KM |
A&M Соmpапу d.o.o. Sarajevo |
41.880,00 KM |
0,00 KM |
41.880,00 KM |
U skladu sa tačkom 6. tenderske dokumentacije, predviđeno je provođenje e-Aukcije u sistemu e-Nabavke.
e-Aukcija je zakazana dana 09.02.2021. godine (utorak) za dan 11.02.2021. godine (četvrtak) sa početkom u 13:00. Predviđeno je da e-Aukcija traje 20 (dvadeset) minuta.
e-Aukcija uspješno završena dana 11.02.2021. godine u 13:20:00h.
Sistem e-Nabavke je Ugovornom organu dostavio Izvještaj o toku i završetku e-Aukcije, broj postupka: 1415-1-2-3/21 od 11.02.2021. godine.
Redni broj |
Naziv ponuđača |
Konačna cijena ponude u KM bez PDV-a po završenoj e-aukciji (za vrijeme trajanja Okvirnog sporazuma) |
Rang |
1. |
„ATALIAN GLOBAL SERVICES BH“ d.o.o. Sarajevo |
18.000,00 KM |
1 |
2. |
A&M Сompany d.o.o. Sarajevo |
41.880,00 KM |
2 |
Uvidom u priloženu dokumentaciju i Izvještaj o toku i završetku e-Aukcije nesporno je da je ponuda ponuđača „ATALIAN GLOBAL SERVICES BH“ d.o.o. Sarajevo prihvatljiva u skladu sa kriterijima utvrđenim u tenderskoj dokumentaciji za predmetni postupak javne nabavke, s ponuđenom ukupnom cijenom nakon provedene e-Aukcije, broj: 1415-1-2-3/21 od godine, u iznosu do 18.000,00 KM bez PDV-a za vrijeme trajanja Okvirnog sporazuma, te je kao takva, izabrana kao najpovoljnija u skladu sa kriterijem za izbor ponude.
Izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen je u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, internim aktima i tenderskom dokumentacijom.
Komisija je direktoru Ugovornog organa dostavila Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda i prijedlog o izboru najpovoljnijeg ponuđača u predmetnom postupku javne nabavke.
Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. stav 1. b) i 70. Zakona o javnim nabavkama odlučeno je kao u dispozitivu.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Na ovaj izbor imate pravo izjaviti žalbu ugovornom organu u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove odluke.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MAJORDOMO d.o.o. - ul. Milinkladska br. 31 71000 Novo Sarajevo
-
Kolinvest d.o.o. Sarajevo - ulica Hamdije Čemerlića br.37 71000 Sarajevo
-
KRISTAL d.o.o. SARAJEVO - ul. Džemala Bijedića br. 135 71000 Sarajevo
-
TEMM-TUZLA d.o.o. Živinice - ul. Sprečka br. 105 75270 Živinice
-
ECOTIME d.o.o. Sarajevo - ul. Lužansko polje broj 7 71210 Ilidža
-
Servis uslužnih djelatnosti d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
D.o.o. RUS Brčko distrikt BiH - Ul. Zaima Mušanovića br. 28A 76000 Brčko Distrikt
-
MANECO d.o.o. Kakanj - Ul. Almira Hasagića broj 9 72240 Kakanj
-
ALMY-TRANSPORT d.o.o. Zenica - Ul. Bistua Nuova do broja 17 72000 Zenica
-
09.03.2021
-
15.01.2021