Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 04.03.2021. 15:04
Usluge održavanja poslovnog softvera ImeIBis i konsultantskih usluga
BOSNA i HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
TUZLANSKI KANTON
ZAVOD ZDRAVSTVENOG OSIGURANJA TUZLANSKOG KANTONA
Broj: 04-11-24-12-5-1-11/21 - BA/SA
Tuzla, 02.03.2021. godine
Na osnovu člana 70. stav (1), (2) i (3) Zakona o javnim nabavkama ("Službeni glasnik BiH", broj: 39/14), člana 12. Statuta Zavoda zdravstvenog osiguranja Tuzlanskog kantona ("Službene novine TK", broj: 4/16) i preporuke Komisije date u Zapisniku o pregledu i ocjeni ponuda broj: 04- 11-24-12-5-1-10/- BA/HA od 26.02.2021. godine, donosi se
ODLUKA
o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Član 1.
Kao najpovoljniji ponuđač za pružanje usluga održavanja poslovnog softvera ImeIBIS i konsultantskih usluga bira se IMEL d.o.o. Lukavac, sa cijenom u iznosu od 19.800,00 KM bez PDV-a, odnosno 23.166,00 KM sa uračunatim PDV-om.
Član 2.
Po pravosnažnosti ove Odluke, Ugovorni organ će pozvati izabranog ponuđača radi zaključenja Ugovora kojim će se regulisati međusobna prava i obaveze vezane za predmetnu nabavku shodno uslovima Ugovornog organa navedenim u tenderskoj dokumentaciji i zakonskim propisima koji regulišu postupke ugovaranja.
Član 3.
Odluka stupa na snagu danom donošenja.
OBRAZLOŽENJE
Postupak javne nabavke usluga održavanja poslovnog softvera ImeIBIS i konsultantskih usluga pokrenut je Odlukom broj: 04-11-24-12-5-1-1/21 - ES/JH od 23.02.2021. godine.
Postupak javne nabavke proveden je putem pregovoračkog postupka bez objave obavještenja o nabavci sa jednim ponuđačem, a u skladu sa članom 21. stav (1) tačka c) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj: 39/14).
Odlukom o imenovanju komisije broj: 04-11-24-12-5-1-4/21 - ES/SA od 23.02.2021. godine, imenovana je Komisija za provođenje pregovoračkog postupka bez objave obavještenja o nabavci za predmet javne nabavke usluga održavanja poslovnog softvera ImeIBis i konsultantske usluge (u daljem tekstu: Komisija).
Zavod zdravstvenog osiguranja ЧЧ Institute for Health Insi rance Tuzlanskog kantona mm ot Tuzla Canton
Poziv za dostavu kvalifikacione dokumentacije i početne ponude je upućen IMEL d.o.o. Lukavac dana 23.02.2021. godine.
Rok za dostavljanje kvalifikacione dokumentacije i početne ponude isticao je dana 25.02.2021. godine, u 13 sati. Otvaranje ponude održano je istog dana u 13 sati i 30 minuta.
Nakon pregleda dostavljene dokumentacije, Komisija je utvrdila da je kvalifikaciona dokumentacija i početna ponuda formalno pravno ispravna i na osnovu toga ponuđač IMEL d.o.o. Lukavac je pozvan na pregovore.
Pregovori su zakazani za 25.02.2021. godine, sa početkom u 14 sati i 30 minuta.
Pregovorima su prisustvovali članovi Komisije i ovlašteni predstavnik ponuđača Amra Brkić, dipl.oec.
Nakon izvršenih pregovora sačinjen je i Zapisnik sa pregovora broj: 04-11-24-12-5-1-8/21 - BA/HA od 25.02.2021. godine, koji sadrži zaključke koji su doneseni na pregovorima.
Poziv za dostavu Konačne ponude je upućen IMEL d.o.o. Lukavac, a rok za dostavu Konačne ponude bio je 26.02.2021. godine, do 14 sati. Otvaranje ponude održano je istog dana u 14 sati i 30 minuta.
Nakon pregleda dostavljene dokumentacije, Komisija je utvrdila da je Konačna ponuda formalno pravno ispravna.
U postupku ocjene provedenog postupka, Ugovorni organ nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije. Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima i tenderskom dokumentacijom,
Shodno navedenom odlučeno je kao u članu 1. dispozitiva ove Odluke.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba u roku od deset (10) dana od dana prijema ove Odluke to u pismenoj formi i u dovoljnom broju primjeraka, a koji ne može biti manji od tri.
Dostavljeno:
1. Ponuđaču (s povratnicom)
Sektor za planiranje i praćenje ugovora
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
IBEJ d.o.o. Sarajevo - ul. Želimira Vidovića Kelija broj 4A/6/5 71000 Sarajevo
-
NextVision d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska br. 11A 71000 Novo Sarajevo
-
OCEAN d.o.o. Travnik - Poslovnica Sarajevo - Logavina 20 71000 Sarajevo
-
EMPIC GmbH Erlangen Germany - Werner-von-Siemens-Str. 61 91052 Erlangen
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
Ava Com GROUP d.o.o. Mostar - Podružnica Sarajevo - BRISANA - Grbavička br. 74 71000 Sarajevo
-
5th DIMENSION d.o.o. Sarajevo - ul. Zvornička broj 33 71000 Novo Sarajevo
-
Hera d.o.o. Mostar - Kralja Petra Krešimira IV bb. SPC Rondo, lamela 1 88000 Mostar
-
SYS Company d.o.o. Sarajevo - ul. Šibenska bb 71000 Novo Sarajevo
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža