Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 26.03.2021. 10:38

Usluge opravke i servisa službenih vozila

Izvor: Akta.ba, 15.03.2021.

BOSNA I HERCEGOVINA

FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

FEDERALNA UPRAVA ZA

INSPEKCIJSKE POSLOVE        

                             

 

Broj: 01-04-6-00706-4/2021

Sarajevo, 15.3.2021. godine

 

Na osnovu člana 64. stav (1) tačka b) i člana 70. st. (1), (3) i (6) Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH", broj 39/14), nakon razmatranja preporuke Komisije za javne nabavke 01-04-6-00706-3/2021 od 12.3.2021. godine, Direktor Federalne uprave za inspekcijske poslove u ime ugovornog organa, donosi

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača i dodjeli ugovora

 

I

Prihvata se preporuka Komisije za javne nabavke uprave broj 01-04-6-00706-3/2021 od 12.3.2021. godine, te se ugovor o nabavci usluga opravke i servisa službenih vozila Federalne uprave za inspekcijske poslove po provedenom postupku konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda, uz primjenu e-aukcije dodjeljuje ponuđaču „Saradis" d.o.o. Sarajevo.

 

II

Ugovor sa ponuđačem „Saradis" d.o.o. Sarajevo, zaključit će se pod slijedećim uslovima:

Ukupna cijena bez uračunatog PDV-a 18.470,00 KM, odnosno 21.609,90 KM sa uračunatim PDV-om

Isporuka usluge će se vršiti sukcesivno u skladu sa potrebama Ugovornog organa

Ugovor će se zaključiti na period od 1 godine od dana zaključivanja istog

Rok plaćanja je 30 dana od dana prijema mjesečne fakture na protokol Ugovornog organa.

 

III

Izabarani ponuđač iz člana I odluke je dužan u roku od 5 (pet) dana od dana prijema odluke dostaviti ugovornom organu dokaze kojim dokazuje svoju ličnu sposobnost u skladu sa članom 45. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine, i to:

 

  1. uvjerenja nadležnih organa kojima se potvrđuje da je ponuđač izmirio svoje dospjele obaveze, a koje se odnose na doprinose za penziono i invalidsko osiguranje i zdravstveno osiguranje
  2.  uvjerenja nadležnih organa kojima se potvrđuje da je ponuđač izmirio svoje dospjele obaveze u vezi sa plaćanjem direktnih i indirektnih poreza.

Dokazi iz prethodnog stava ovog člana moraju biti original ili ovjerena kopija, s tim da datum izdavanja originala ne može biti stariji od 3 mjeseca prije dana dostavljanja ponude. Pod danom dostavljanja ponude smatra se dan koji je ugovorni organ odredio u Tenderskoj dokumentaciji kao krajnji rok za dostavljanje ponude.

Ukoliko ponuđač "Saradis" d.o.o. Sarajevo ne dostavi naprijed tražene dokaze u ostavljenom roku, isti će biti isključen iz daljeg učešća u postupku javne nabavke zbog neispunjavanja uslova za kvalifikaciju.

 

IV

Ova odluka će se objaviti na web stranici Federalne uprave za inspekcijske poslove.

 

Obrazloženje

Dana 11.2.2021. godine na portalu javnih nabavki BiH je objavljeno obavještenje o nabavci predmetnih usluga, broj obavještenja 1292-7-2-4-3-2/21.

Dana 2.3.2021. godine u utvrđenom terminu izvršeno javno otvaranje blagovremeno pristiglih ponuda, te je u zapisniku sa otvaranja ponuda konstatovano da su ponude dostavili slijedeći ponuđači sa pročitanim vrijednostima ponuda:

 

Broj protokola ugovornog organa

Broj koverte sa ponudom

Naziv/ime ponuđača

Koverta ispravno zat. i potp. ili opečaćena

Ukupna cijena ponude (bez pdv-a)

01-04-6-000706/21-I

1.

„Guma M" d.o.o. Mostar

Da

28.966,95 KM

01-04-6-000706/21-II

2.

„Saradis" d.o.o. Sarajevo

Da

39.257,54 KM

01-04-6-000706/21-III

3.

„Autodelta" d.o.o. Sarajevo

Da

43.859,00 KM

 

Javnom otvaranju ponuda nije prisustvovao predstavnik niti jednog od ponuđača koji su dostavili ponude, a zapisnik sa otvaranja ponuda je odmah putem pošte otpremljen na adrese ponuđača.

Nakon otvaranja ponuda Komisija je izvršila provjeru kompletnosti i ispravnosti ponuda, na način da su provjeravani način uvezivanja, primjena propisane forme dokumenata koji su sastavni dio ponude, validnosti ponude, potpis ponude i ovjera, te je izvršen pregled i provjera garancija, obrazaca i drugih dokumenata

Pregledom i analizom dokumentacije koju su dostavili ponuđači, a koja je propisana u tenderskoj dokumentaciji Komisija je utvrdila da su ponuđači dostavili dokumentaciju koja je zahtjevana u postupku javne nabavke. Svi ponuđači koji su blagovremeno dostavili ponude i koje su otvorene na javnom otvaranju ponuda obavljenom dana 2.3.2021. godine su dostavili dokaz da njihove ponude ispunjavaju uvjete za primjenu preferencijalnog tretmana domaćeg, u skladu sa formom utvrđenom tenderskom dokumentacijom. Odlukom o obaveznoj primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg („Službeni glasnik BiH", broj 34/20), i to članom 1. stav (1) tačka a) je propisana obaveza ugovornog organa da primjeni cjenovni preferencijalni tretman isključivo u svrhu poređenja ponuda. Isto tako je tačkom b) člana 1. propisano daje ugovorni organ prilikom obračuna cijena ponuda, u svrhu poređenja ponuda, obavezan umanjiti cijene domaćih ponuda za preferencijalni faktor domaćeg od 30%. Slijedom navedenog, a obzirom da su svi ponuđači dostavili dokaz da njihove ponude uživaju preferencijalni tretman domaćeg, prestala je postojati svrha umanjenja cijena za preferencijalni faktor domaćeg, pa shodno tome isti nije ni primjenjen.

Komisija je shodno odredbi člana 17. stav (1) Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda („Službeni glasnik BiH", broj 90/14), izvršila provjeru računske ispravnosti dostavljenih ponuda, te je tom prilikom konstatovala greške u računanju ponuđača „Guma M" d.o.o. Mostar. Naime u ponudi navedenog ponuđača u obrascu za cijenu ponude-troškovnik (prilog 3. Tenderske dokumentacije) načinjene su računske greške u množenju planirane količine (kolona d.) sa jediničnom cijenom bez PDV-a (kolona e), tako da proizvod koji je upisan u koloni f. koja se odnosi na ukupnu cijenu bez PDV-a nije tačan. Navedene greške su dovele i do pogrešnog zbira ukupne cijene rezervnih dijelova iskazane u ponudi.

Ukupna cijena bez PDV koja se odnosi na zbir 195 stavki rezervnih dijelova nije tačno iskazana. Naime, u ponudi je navedena ukupna cijena rezervnih dijelova bez PDV-a od 23.366,95 KM, a ispravno je 24.241,79 KM. Uzimajući u obzir naprijed navedeno mijenja se i ukupna cijena ponude bez PDV-a, pa ista iznosi 29.841,79 KM, umjesto 28.966,95 KM, kako je navedeno u ponudi. Ispravan iznos PDV-a nakon izvršene ispravke iznosi 5.073,10 KM umjesto 4.924,38 KM, kako stoji u ponudi, pa sveukupan iznos cijene ponude sa PDV-om iznosi 34.914,89 KM, umjesto u ponudi navedenih 33.891,33 KM.

Slijedom naprijed navedenog, a u skladu sa članom 17. stav (5) Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda, komisija je zaključila daje ponuđaču „Guma M" d.o.o. Mostar potrebno uputiti zahtjev za prihvatanje ispravke računske greške.

Zahtjev je dana 3.3.2021. godine pod brojem akta 01-04-6-00706-2/2021 upućen ponuđaču putem faksa i poštom, te je ostavljen rok da najkasnije do dana 11.3.2021. godine do 12,00 sati ugovornom organu dostavi pismenu saglasnost za prihvatanje ispravke, uz upozorenje da će u suprotnom ponuda biti odbačena u skladu sa članom 68. stav (4) tačka g) Zakona o javnim nabavkama BiH („Službeni glasnik BiH", broj 39/14). O zahtjevu za prihvatanje ispravke su pismenim putem obavještena i preostala dva ponuđača.

U ostavljenom roku, odnosno dana 8.3.2021. godine ponuđač „Guma M" d.o.o. Mostar je dostavio akt broj 127- 03-02/21 SE od 4.3.2021. godine kojim je dao svoju saglasnost za ispravku računske greške.

Kako su dostavljanjem saglasnosti otklonjeni nedostaci koje je komisija utvrdila, u nastavku postupka je komisija pristupila utvrđivanju termina za održavanje e-aukcije, te je ista zakazana za dan 12.3.2021. godine sa početkom u 10,00 sati.

Postupak e-aukcije je održan u temiinu koji je komisija odredila, odnosno dana 12.3.2021. godine i trajao je od 10,00 do 10,16 sati. Komisija je na nastavku sjednice izvršila uvid u Izvještaj o toku i završetku e-aukcije za koju je konstatovano daje uspješno provedena.

Komisija je iz izvještaja konstatovala da su ponuđači dali slijedeće konačne cijene svojih ponuda:

„Saradis" d.o.o. Sarajevo, konačna cijena bez PDV-a: 18.470,00 KM „Guma M" d.o.o. Mostar, konačna cijena bez PDV-a: 18.500,00 KM „Autodelta" d.o.o. Sarajevo, konačna cijena bez PDV-a: 27.900,00 KM

Također, uvidom u izvještaj o toku i završetku e-aukcije, utvrđeno je da je ponuđač „Saradis" d.o.o. Sarajevo u postupku e-aukcije izvršio umanjenje ukupne početne cijene ponude za 52,95%.

Imajući u vidu sve naprijed navedeno, Komisija je konstatovala da je u skladu sa kriterijem „najniža cijena" najpovoljnija ponuda ona koju je dostavio ponuđač „Saradis" d.o.o. Sarajevo, te je Direktoru Federalne uprave za inspekcijske poslove dala preporuku da u ime ugovornog organa donese odluku kojom će ugovor dodijeliti navedenom ponuđaču.

Nakon razmatranja dostavljene preporuke Direktor Federalne uprave za inspekcijske poslove nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu koji bi eventualno predstavljali osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javne nabavke, te je odlučio kao u dispozitivu.

 

Pouka o pravnom lijeku:

Protiv ove odluke može se izjaviti žalba ugovornom organu u pismenoj formi u roku od 10 (deset) dana od dana prijema iste.

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: