Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 29.11.2017. 10:14
Usluge revizije finansijskih izvještaja za 2017.godinu, 2018. godinu i 2019.godinu od strane eksterne – nezavisne revizije
OBAVJEŠTENJE O DODJELI UGOVORA
1373-1-2-24-5-98/17
Broj obavještenja o nabavci 1373-1-2-24-3-20/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ŽELJEZNICE REPUBLIKE SRPSKE A.D. DOBOJ
IDB/JIB 4400025960001
Kontakt osoba TATJANA NIKOLIĆ
Adresa Svetog Save 71
Poštanski broj 74000 Doboj (sp bl)
Opština/Grad Doboj (Doboj)
Telefon (053) 242-082
Faks (053) 227-704
Elektronska pošta nabavka@zrs-rs.com
Internet adresa www.zrs-rs.com
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 2.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 2.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 2.c. Djelatnost
Željezničke usluge
I 3. Zajednička nabavka
Ne
I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Računovodstvene usluge, revizorske i knjigovodstvene usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li je zaključen okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojim je zaključen okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
3.11.2017. - 23.10.2020.
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
60000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Ugovor o nabavci usluge revizije finansijskih izvještaja za 2017.godinu, 2018. godinu i 2019.godinu od strane
eksterne – nezavisne revizije.
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluge revizije finansijskih izvještaja za 2017.godinu, 2018. godinu i 2019.godinu od strane eksterne –
nezavisne revizije.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 79212100-4 | Usluge finansijske revizije |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Prema specifikaciji u tender dokumentaciji.
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sjedište Željeznica RS a.d.-Doboj i sjedište izabranog dobavljača.
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: POSTUPAK
III 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
III 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
III 2.a. Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Rok izvršenja usluge 3,00 %
2 Uslovi i način plaćanja 2,00 %
3 Cijena 95,00 %
III 4. Da li je korištena e-aukcija?
Ne
III 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAЅUMA
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača
Jedan ponuđač
R.Br. | Naziv | IDB/JIB | Općina/Grad | Država |
---|---|---|---|---|
1 | Grant Thornton d.o.o. Banja Luka | 4403514340007 | Banja Luka | Bosna i Hercegovina |
IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
28467,00
IV 2.b. Godišnja vrijednost bez PDV-a u KM
9489,00
IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporasuma
3.11.2017.
IV 2.d. Broj primljenih ponuda
3
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda
3
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
28467,00
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
48000,00
IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana
Ne
IV 4. Informacije o podugovaranjima
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?
Ne
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku sa dodjelu ovog okvirnog sporasuma?
Ne
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?
Ne
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DELOITTE d.o.o. Banja Luka - Ulica braće Mažar i majke Marije broj 58 i 60 78000 Banja Luka
-
REVIZIJA REVITA d.o.o. Cazin - Generala Izeta Nanića bb. 77226 Cazin
-
Deloitte d.o.o. Sarajevo - ul. Zmaja od Bosne br. 12 C 71000 Sarajevo
-
BAKER TILLY RE OPINION d.o.o. Sarajevo - ul. Bulevar Meše Selimovića broj 81a 71000 Sarajevo
-
ZUKO d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br. 185 71210 Ilidža
-
ECOVIS MATAS REVIZIJA d.o.o. Sarajevo - ul. Srđana Aleksića broj 2 71 000 Sarajevo
-
REVICUS d.o.o. Zenica - Ul. Bulevar Kulina bana broj 30 72000 Zenica
-
Address d.o.o. Sarajevo - ul. Marka Marulića do broja 2C 71000 Novo Sarajevo
-
VRALAUDIT d.o.o. Banjaluka - Ulica Petra Preradovića broj 21 78000 Banja Luka
-
MERFI d.o.o. Sarajevo - ul. Porodice Ribar br.37 71000 Sarajevo
-
COMMERCE ENGINEERING d.o.o. Mostar - Trg Ivana Krndelja broj 36. 88000 Mostar
-
APIF Banja Luka - Ulica Vuka Karadžića broj 6 78101 Banja Luka
-
15.11.2018
-
23.12.2019
-
21.06.2017