Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 01.03.2021. 10:54

Usluge servisiranja duplih ležajeva mlinova

Izvor: Akta.ba, 25.02.2021.

Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske"

Matično preduzeće a.d. Trebinje Zavisno preduzeće

„Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik

 

Broj: 4228/21

Dana, 25.02.2021. godine

 

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stav 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH" broj: 39/14) i člana 57. Statuta Mješovitog Holdinga „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće Trebinje - Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik, na Preporuku Komisije za javne nabavke broj: 4113/21 od 24.02.2021. godine u predmetu: „Nabavka usluge servisiranja duplih ležajeva mlinova" - putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda, interni broj: 10/21, Uprava Preduzeća na sjednici održanoj dana 25.02.2021. godine, donosi sljedeću:

 

ODLUKU

o izboru najbolje ocijenjenog ponuđača u postupku javne nabavke: „Nabavka usluge servisiranja duplih ležajeva mlinova" - putem konkurentskog zahtjeva za dostavu

ponuda, interni broj:10/21

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 4113/21 od 24.02.2021. godine, te se Okvirni sporazum na period do 12 mjeseci u postupku javne nabavke: „Nabavka usluge servisiranja duplih ležajeva mlinova" - putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda, interni broj: 10/21 dodjeljuje ponuđaču „EMONT„ d.o.o. Bijeljina, na maksimalni finansijski iznos do 25.000,00 KM bez uračunatog PDV-a.

 

Član 2.

Prijedlog ugovora dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču u roku od 10 dana, računajući od dana od kada je ponuđač obaviješten o izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku, postupak će se obustaviti u skiadu sa članom 101. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 4.

Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com,  istovremeno sa upućivanjem ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Služba za pravne i korporativne poslove i Komercijalna služba Preduzeća.

 

Član 6.

 

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.

 

OBRAZLOŽENJE

Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Posebne Odluke Uprave Preduzeća broj: 1928/21 od 02.02.2021. godine.

Javna nabavka je sprovedena putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda. Procijenjena vrijednost nabavke bez PDV-a je: 25.000,00 KM.

Obavještenje o nabavci poslato je na objavu dana 15.02.2021. godine, a objavljeno je na Portalu javnih nabavki dana 15.02.2021. godine pod brojem: 1276-7-2-78-3-161/21.

Zahtjev za preuzimanje tenderske dokumentacije je proslijeđen sljedećim ponuđačima (nakon slanja obavijesti na Portal javnih nabavki):

  1. „EMONT,, d.o.o. Bijeljina broj: 3304/21 od 16.02.2021. godine,
  2. „TERMOELEKTRO" d.o.o. Brčko broj: 3304/21 od 16.02.2021. godine i
  3. „ENIKON MONT" d.o.o. Zvornik broj: 3304/21 od 16.02.2021. godine.

Komisija za javne nabavke Mješovitog Holdinga „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće Trebinje - Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik imenovana Rješenjem Uprave Preduzeća o imenovanju članova Komisije broj: 3817/21 od 22.02.2021. godine, podnijela je Upravi Preduzeća Izvještaj o radu sa preporukom za dodjelu okvirnog sporazuma broj: 4113/21 od 24.02.2021. godine u predmetu: „Nabavka usluge servisiranja duplih ležajeva mlinova" - putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda, interni broj: 10/21.

 

U postupku po Izvještaju je utvrđeno da je Komisija blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje i ocjenu ponude i o tome sačinila odgovarajući zapisnik, u kome je utvrđeno sljedeće:

 

I. ANALITIČKI PRIKAZ TRAŽENIH I DOSTAVUENIH DOKUMENATA NA OSNOVU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE Ll RAZLOZI ELIMINICIJE PONUĐAČA

 

OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE PONUDA MORA DA SADRŽI

„EMONT,, d.o.o. Bijeljina

Obrazac za dostavljanje ponude, Aneks 2

Dostavljen

Obrazac za cijenu ponude, Aneks 3

Dostavljen

Obrazac za povjerljive informacije, Aneks 4

Dostavljen

Potpisan i ovjeren Nacrt ugovora i okvirnog sporazuma, Aneks 5

Dostavljen

Popis izvršenog ugovora - Aneks 6

Dostavljen

Potvrda o izvršenom ugovoru

Dostavljena

Ovjerena Izjava za član 45. ZJN

Dostavljena

Izvod iz sudskog registra

Dostavljen

Ovjerena Izjava za član 52. ZJN

Dostavljena

 

Do zakazanog roka za prijem ponuda (do 23.02.2021. godine do ll00časova) zaprimljena je ponuda sljedećeg ponuđača:

- EMONT,, d.o.o..Bijeljina, čija ponuđena cijena iznosi 31.748,00 KM, bez uračunatog PDV-a,

 

ANALIZOM DOKUMENTACIJE PRISTIGLE PONUDE UTVRĐENO JE SLJEDEĆE:

Ponuda ponuđača „EMONT,, d.o.o. Bijeljina zadovoljava minimum kvalifikacionih uslova, kao i sve tehničke, ekonomske i formalno pravne zahtjeve ugovornog organa.

Tačkom 8.2 tenderskog dokumenta predviđeno je provođenje E-aukcije. Obzirom da je za predmetnu nabavku zaprimljena i prihvatljiva ponuda jednog ponuđača, u skladu sa Članom 3. stav 3. Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije (Službeni glasnik BiH broj 66/16) E-aukcija se ne može zakazati, nego se postupak okončava u skladu sa članom 69. Zakona.

U postupku donošenja Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjele ponude, u skladu sa kriterijumima iz tenderske dokumentacije.

U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke.

Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.

Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. ZJN BiH, te člana 57. Statuta MH „ERS" MP a.d Trebinje -ZP „RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi, putem ugovornog organa u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Mješoviti Holding ,,ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: