Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 01.03.2021. 10:59

Usluge servisiranja vozila proizvođača Toyota

Izvor: Akta.ba, 25.02.2021.

Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske"

Matično preduzeće a.d.Trebinje Zavisno preduzeće

„Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik

 

Broj: 4224/21

Dana, 25.02.2021. godine

 

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stav 1, 2, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama BiH („Službeni glasnik BiH" broj: 39/14), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" broj: 103/14), a na Preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 4031/21 od 24.02.2021. godine, u postupku javne nabavke: „Nabavka usluge servisiranja vozila Preduzeća" - konkurentski zahtjeva za dostavu ponuda, interni broj: 3/21, objavljen na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba  pod brojem: 1276-7-2-66-3-146/21 od 11.02.2021. godine, Uprava Preduzeća, na sjednici održanoj dana 25.02.2021. godine, donijela je:

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača u postupku javne nabavke: „Nabavka usluge servisiranja vozila Preduzeća" - konkurentski zahtjeva za dostavu ponuda, interni broj: 3/21 LOT - 1 „NABAVKA USLUGE SERVISIRANJA VOZILA PROIZVOĐAČA TOYOTA"

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 4031/21 od 24.02.2021. godine u postupku javne nabavke: „Nabavka usluge servisiranja vozila Preduzeća" - konkurentski zahtjeva za dostavu ponuda, interni broj: 3/21, LOT - 1 „NABAVKA USLUGE SERVISIRANJA VOZILA PROIZVOĐAČA ТОУОТА", te se okvirni sporazum na period do 18 (osamnaest) mjeseci i maksimalnefinansijske vrijednosti do 15.000,00 KM bez PDV-a dodjeljuje ponuđaču „LD AUTO" d.o.o. Bijeljina.

 

Član 2.

Prijedlog okvirnog sporazuma dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču u roku od 10 (deset) dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku, Ugovorni organ će postupati u skladu sa članom 100. Zakona o javnim nabavkama BiH.

 

Član 4.

Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteuglievik.com,  istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona ojavnim nabavkama BiH.

 

Član 5.

Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Služba komercijale Preduzeća i Služba za pravne i korporativne poslove.

 

Član 6.

Ova Odluka dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona ojavnim nabavkama BiH.

 

Obrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Odluke Uprave Preduzeća o pokretanju postupka javne nabavke broj: 33040/20 od 31.12.2020. godine, Odluke o izmjeni odluke Uprave Preduzeća broj: 1073/21 od 21.01.2021. godine i Odluke o izmjeni odluke Uprave Preduzeća broj: 1075/21 od 21.01.2021. godine. Javna nabavka je sprovedena putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda. Procijenjena vrijednost javne nabavke za LOT - 1 je 15.000,00 KM bez PDV-a.

Obavještenje o nabavci objavljeno je na portalu javnih nabavki dana 11.02.2021. godine, pod brojem: 1276-7-2-66-3-146/21.

Komisija za javnu nabavku, imenovana Rješenjem Uprave Preduzeća o imenovanju članova Komisije broj: 3008/21 od 12.02.2021. godine, podnijela je Upravi Preduzeća Izvještaj o radu sa preporukom za dodjelu okvirnog sporazuma broj: 4031/21 od 24.02.2021. godine.

U postupku ро Izvještaju је utvrđeno da je Komisija blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i o tome sačinila odgovarajući Zapisnik o otvaranju ponuda broj: 3659/21 od 18.02.2021. godine, u kojem je utvrđeno slijedeće:

Do zakazanog roka za prijem ponuda za predmetnu nabavku, do 18.02.2021. godine do 1100časova, zaprimljene su dvije ponude, i to:

 

Naziv/ime ponuđača

Blagovremene ponude/ datum i vrijeme prijema

Ukupna cijena ponude bez uračunatog PDV-a na paritetu DDP

Neblagovremeno primljene ponude

1

„AUTO-IN" d.o.o. Brčko

18.02.2021. godine u 910 časova

LOT - 2:

696.792,73 KM

/

2

„LD AUTO" d.o.o. Bijeljina

18.02.2021. godine u 1025 časova

LOT-1: 606.010,00 KM

/

Krajnji rok za prijem ponuda bio je: do 18.02.2021. godine do 1100 časova.

Predstavnici imenovanih ponuđača nisu prisustvovali otvaranju pristiglih ponuda, te im je primjerak Zapisnika sa otvaranja ponuda broj: 3659/21 od 18.02.2021. godine dostavljen isti dan putem mejla i na isti nije bilo primjedbi.

 

ANALIZA PONUDA

Zatvoreni sastanak Komisije, na kojem je pregledana pristigla ponuda za LOT - 1, te izvršena analiza dostavljene dokumentacije, održan je dana 24.02.2021. godine.

Analizom pristigle ponude, uvidom u priloženu dokumentaciju i suštinskom provjerom sadržaja i validnosti dokumentacije, Komisija je konstatovala sljedeće:

 

ANALITIČKI PRIKAZ TRAŽENIH I DOSTAVLJENIH DOKUMENATA NA OSNOVU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE Ll RAZLOZI ELIMINACIJE PONUĐAČA:

OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE PONUDA MORA DA SADRŽI

Ponuđač: „LD AUTO" d.o.o. Bijeljina

Obrazac za dostavljanje ponude - Aneks 2

Dostavljen

Obrazac za cijenu ponude - Aneks 3

Dostavljen

Obrazac za povjerljive informacije - Aneks 4

Dostavljen

Potpisan i ovjeren nacrt okvirnog sporazuma i ugovora - Aneks 5

Dostavljen

Izjava iz tačke 3.2 Tenderskog dokumenta

Dostavljena

Popis izvršenog ugovora - Aneks 6

Dostavljen

Potvrda o izvršenom ugovoru

Dostavljena

Izjava iz člana 50. ZJN - Prilog 3

Dostavljena

Dokumentacija u skladu sa tačkom 4.10 pod b) Tenderskog dokumenta

Dostavljena

Ovjerena i popunjena Izjava za član 45. ZJN - Prilog 1

Dostavljena

Aktuelni Izvod iz sudskog registra

Dostavljen

Ovjerena pismena izjava ponuđača iz člana 52. ZJN BiH - Prilog 4

Dostavljena

 

Slijedom navedenog Komisija za javnu nabavku, nakon ocjene ponude ponuđača „LD AUTO" d.o.o Bijeljina, jednoglasno je konstatovala da je imenovani ponuđač zadovoljio minimum kvalifikacionih uslova i dostavio prihvatljivu ponudu za Ugovorni organ, te je predložila njegov izbor za LOT-1.

Tačkom 8.2 Tenderskog dokumenta predviđeno je provođenje E-aukcije. Obzirom da je za predmetnu nabavku za LOT - 1 zaprimljena i prihvatljiva ponuda jednog ponuđača, u skladu sa članom 3. stav (3) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije (Službeni glasnik BiH broj 66/16) E-aukcija se nije mogla zakazati, nego se postupak okončao u skladu sa članom 69. Zakona.

U postupku donošenja Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijumima iz tenderske dokumentacije.

U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke. Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.

 

Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. ZJN BiH, te člana 57. Statuta MH ,,ERS" MP a.d Trebinje - ZP „RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove Odluke Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi, putem Ugovornog organa, u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Mješoviti Holding ,,ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.

 

 

 

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: