Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 23.03.2021. 08:33

Usluge tekućeg održavanja INK-JET sistema za kontinuiranu štampu

Izvor: Akta.ba, 22.03.2021.

JP ВН POŠTA" d.o.o. Sarajevo

GENERALNA DIREKCIJA

UPRAVA DRUŠTVA

 

Broj: U.D.01.04.-4681/21

Sarajevo, 19.03.2021 godine

 

Na osnovu člana 45. Statuta, člana 70. stav (3) Zakona o javnim nabavkama BiH, i člana 14. stav (2) Pravilnika o javnim nabavkama "JP ВН POŠTA" d.o.o. Sarajevo, te preporuke Komisije za Nabavka usluge održavanja opreme INK-JET sistema za kontinuiranu štampu broj: 07.4-11-9-1626¬17/21 SL od 18.03.2021.godine, Uprava Društva na 58.elektronskoj sjednici održanoj dana 19.03.2021.godine, donosi:

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača u postupku nabavke usluge održavanja opreme INK-JET

sistema za kontinuiranu štampu

 

I

Ovom Odlukom vrši se izbor najpovoljnijeg ponuđača „EN-UNION" d.o.o. Tuzla, Mikeije Tešiča 12, 75207 Simin Han Tuzla, BiH, u postupku nabavke usluge održavanja opreme INK-JET sistema za kontinuiranu štampu, sa ukupnom vrijednošću od 569.520,00 bez PDV-a, odnosno ukupnu vrijednost Ugovora od 666.338,40 KM sa uračunatim PDV-om.

 

II            

Izabrani ponuđač je u svojoj ponudi dostavio dokaze predviđene članom 45. Zakona o javnim nabavkama u formi i sadržaju kako je to zahtijevano u tenderskoj dokumentaciji ovog postupka nabavke te nema obavezu po toj osnovi.

 

III           

Nakon pravosnažnosti ove Odluke, Ugovorni organ će pozvati izabranog ponuđača tz tačke 1 ove Odluke radi zaključenja ugovora kojim će se regulisati međusobna prava i obaveze vezane za predmetnu nabavku, u skladu sa zahtjevima - uslovima ugovornog organa navedenim u tenderskoj dokumentaciji i zakonskim propisima koji regulišu postupke ugovaranja.

 

OBRAZLOŽENJE

Na osnovu Odluke o pokretanju postupka javne nabavke usluge: Nabavka usluge održavanja opreme INK-JET sistema za kontinuiranu štampu broj U .D.-01-04-2101/21 od 02.02.2021.godine i Rješenja Generalnog direktora o imenovanju komisije za provođenje postupka nabavke usluge: Nabavka usluge održavanja opreme INK-JET sistema za kontinuiranu štampu: 01-11-9-1626-2/21 od 03.02.2021. godine, Komisija je provela postupak javne nabavke, putem otvorenog postupka sa objavljivanjem Obavještenja o nabavci, broj: 238-1-2-71-3-23/21 od 15.02.2021.godine na Portalu JN.

 

Javno otvaranje ponuda u postupku predmetne nabavke održano je dana 12.03.2020.godtne u 10:15 sati, u Banket sali Generalne direkcije "JP ВН POŠTA" d.o.o. Sarajevo, Obala Kulina bana br. 8, o čemu je sačinjen poseban Zapisnik o otvaranju ponuda broj: 07.4-11-9- 1626-16/21 koji je sastavni dio ovog Izvještaja. Zapisnik sa otvaranja ponuda je dana 12.03.2021.godine proslijeđen putem e- maila ponuđačima na adrese en_union@bih.net.ba.

 

Na Protokol Društva do roka određenog za prijem ponuda (12.03.2021 .godine do 10:00 sati), pristigle ponude slijedećih ponuđača:

1. EN-UNION" d.o.o. Tuzla, Mikelje Tešića 12, 75207 Simin Han Tuzla, BiH

 

Komisija je, nakon završenog otvaranja ponuda, pristupila analizi i utvrđivanju validnosti prispjelih ponuda, te konstatovala slijedeće;

 

1. Da ponuda ponuđača „EN-UNION" d.o.o. Tuzla, Mikelje Tešića 12, 75207 Simin Han Tuzla, BiH sa ukupnom vrijednosti ponude, bez uračunatog PDV-a u iznosu od 569.520,00 KM, ispunjava sve zahtjeve ugovornog organa definisane u tenderskoj dokumentaciji, tj., ispunjava pravne, ekonomske i tehničke uslove utvrđene tenderskom dokumentacijom, te je ista ocijenjena prihvatljivom.

 

Analitički prikaz traženih i dostavljenih dokaza profesionalne i tehničke sposobnosti ponuđača:

Traženi dokazi tehničke 1 profesionalne sposobnosti ponuđača Iz tačke 7.3.2 TD:

Ponuđač dostavio dokaze DA/NE:

Dostavljeni dokazi

zadovoljavaju uslove DA/NE:

a) Spisak izvršenih Ugovora o izvršenim uslugama koje su predmet nabavke. Uz spisak izvršenih Ugovora ponuđač je dužan dostaviti minimlano jednu potvrdu o uredno izvršenom ugovoru u iznosu od minimalno 300.000,00 KM bez PDV-a , koja je u vezi sa spiskom isporučenih roba...

DA

DA

b) Ponuđač će obavezno dostaviti ovlaštenje o održavanju i servislranju za područje Bosne i Hercegovine, izdato od proizvođača predmetne opreme ili ekskluzivnog zastupnika proizvođača koje mora važiti za 2021.godinu, kao i minimalno 2 pojedinačna certifikata za osposobljenost tehničkog osoblja za rad na vrstama mašina koje su predmet ove nabavke.

DA

DA

 

Nakon gore navedenog, utvrđena je rang lista ponuđača koji su ispunili kvalifikacione uslove i to kako slijedi:

 

Red.br.

Naziv ponuđača

Ukupna cijena ponude bez PDV-a, (KM)

1

„EN-UNION" d.o.o. Tuzla, Mikelje Tešića 12, 75207 SImIn Han Tuzla, BiH

569.520,00

 

Ugovorni organ je za predmetnu nabavku predvidio provođenje E-aukcije ali s obzirom na to da je pristigla ukupno jedna prihvatljiva ponuda te cijeneći Pravilnik o uslovima i načinu korištenja E-aukcije član 3 stav 3, Ugovorni organ neće zakazivati E-aukciju već će nabavku okončati u skladu sa članom 69. Zakona.

 

Na osnovu gore navedenog, a shodno utvrđenom kriteriju „najniža cijena", Komisija utvrđuje rang- listu ponuđača bez PDV-a, kako slijedi;

 

 

Red.br.

Naziv ponuđača

Ukupna cijena ponude bez PDV-a, (KM)

1

„EN-UNION" d.o.o. Tuzla, Mikelje Tešića 12, 75207 SImIn Han Tuzla, BiH

569.520,00

 

Obzirom da ponuda ponuđača „EN-UNION" d.o.o. Tuzla, Mikelje Tešića 12, 75207 Simin Han Tuzla, Bih, broj: 039-PA/21 od 12.03.2021.godine u potpunosti odgovara traženim tehničkim zahtjevima ugovornog organa, da ovaj ponuđač ispunjava sve formalno-pravne, tehničke i ekonomske uslove odnosno zahtjeve ugovornog organa, odnosno da je njegova ponuda prihvatljiva za ugovorni organ, data je preporuka ugovornom organu da se u predmetnom postupku javne nabavke izvrši dodjela ugovora navedenom ponuđaču.

 

Cijeneći navedeno donesena je odluka kao u dispozitivu.

 

PRAVNA POUKA: Svaki ponuđač koji ima legitiman interes za konkretan ugovor o javnoj nabavci i koji smatra da je ugovorni organ u toku konkretnog postupka dodjele ugovora prekršio jednu ili više odredbi Zakona o javnim nabavkama i /ili podzakonskih akata ima pravo uložiti žalbu ugovornom organu u roku od 10 (deset) dana po prijemu odluke o izboru, shodno članu 99. i članu 101. Zakona 0 javnim nabavkama i to radnim danima u radno vrijeme.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: