Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 25.03.2021. 14:53

Usluge unajmljivanja uređaja za štampanje

Izvor: Akta.ba, 08.03.2021.

Broj 20/1392-50-985-6

Banja Luka, 08.03.2021

 

Na osnovu člana 70. Zakona o javnim nabavkama BiH (Sp. Glasnik BiH br.39/14) i člana 24. Statuta JU Veterinarski institut RS „Dr Vaso Butozan" Banja Luka, (broj: 60-25/17 od 05.05.2017. godine), u postupku javne nabavke putem konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda br. 20/1392-50-985-3 od 22.02.2021. godine - nabavka: Unajmljivanje uređaja za štampanje, direktor Instituta donosi

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

1: Ponuđač „TELEKLIK" d.o.o. Banja Luka, je izabrani ponuđač prema kriteriju za dodjelu okvirnog sporazuma „ekonomski najpovoljnija ponuda" za javnu nabavku: Unajmljivanje uređaja za štampanje, te se imenovanom ponuđaču kao prvoplasiranom i jedinom na rang listi dodjeljuje okvirni sporazum u ukupnoj vrijednosti do 23.700,00 KM bez PDV, odnosno do 27.729,00 KM sa PDV.

2. Obezbjeđuju se dodatna sredstva za javnu nabavku: Unajmljivanje uređaja za štampanje, u visini razlike ukupne vrijednosti ponude izabranog ponuđača bez PDV-a i procijenjene vrijednosti nabavke bez PDV-a, odnosno u iznosu do 3.700,00 KM bez PDV-a.

 

Član 2.

Po pravosnažnosti ove odluke, ugovorni organ će pozvati izabranog ponuđača radi zaključenja okvirnog sporazuma kojim će se regulisati međusobna prava i obaveze za predmetnu nabavku, u skladu sa uslovima iz tenderske dokumentacije, prihvaćene ponude i zakonskim propisima koji regulišu postupke ugovaranja.

Ugovorni organ će istovremeno uz ovu odluku obavijestiti sve učssnike postupka nabavke o rezultatima analize pristiglih ponuda u ovom postupku nabavke, u skladu sa članom 71. Zakona.

 

Obrazloženje

Komisija za javne nabavke, imenovana rješenjem broj 20/1392-50-985-2 od 29.12.2020. godine, na osnovu Obavještenja o nabavci objavljenog na Portalu javnih nabavki pod br. 877-7-2-31-3-24/21 od 22.02.2021. godine, provela je postupak javne nabavke putem konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda za nabavku: Unajmljivanje uređaja za štampanje. Javno otvaranje ponuda izvršeno je 04.03.2021. godine u 12:30 časova. Dostavljanjs zapisnika sa otvaranja ponuda izvršeno je prema svim učesnicima postupka nabavke u zakonskom roku.

Na otvaranju ponuda je konstatovano da je do zakazanog roka 04.03.2021. godine do 12:00 časova, pristigla samo jedna propisno adresirana i zatvorena ponuda ponuđača:

1. „TELEKLIK" d.o.o. Banja Luka:

>          cijena: 23.700,00 KM bez PDV-a,

>          rok plaćanja: 60 dana.

 

Komisija je konstatovala da je cijena ponude ponuđača „TELEKLIK" d.o.o. Banja Luka viša od procijenjene vrijednosti nabavke, ali ne prevazilazi vrijednosni razred za konkurentski zahtjev predviđen Zakonom. Uzimajući u obzir činjenicu da je u konkurentskom zahtjevu za predmetnu nabavku, objavljenom na Portalu Agencije za javne nabavke BiH, ponudu dostavio samo jedan ponuđač, Komisija smatra da se ista može uzeti u dalje razmatranje i vrednovanje, te je dala preporuku direktoru ugovornog organa da se obezbijede dodatna sredstva za realizaciju predmetne nabavke.

Polazeći od gore navedenih konstatacija, i činjenice da prihvatljiva ponuda u pravnom, tehničkom i ekonomskom smislu ispunjava zahtjeve ugovornog organa, Komisijaje pristupila vrednovanju iste shodno utvrđenom kriteriju: ekonomski najpovoljnija ponuda sa podkriterijima:

1.         Cijena rel.učešće 95%

2.         Rok plaćanja u danima rel.učešće 5%

te je pomenutom ponuđaču, kaojedinom na rang listi, dodijeljeno 100 bodova.

Shodno utvrđenoj rang listi, Komisija je dala preporuku direktoru da donese: Odluku o dodjeli okvirnog sporazuma za nabavku: Unajmljivanje uređaja za štampanje, ponuđaču: „TELEKLIK" d.o.o. Banja Luka, kao prvoplasiranom i jedinom na rang listi, u ukupnoj vrijednosti do 23.700,00 KM bez PDV, odnosno do 27.729,00 KM sa PDV.

Cijeneći navedeno odlučeno je kao u dispozitivu. Pouka o pravnom lijeku:

Svaki ponuđač koji ima legitiman interes za konkretni ugovor o javnoj nabavci i koji smatra da je Ugovorni organ u toku konkretnog postupka dodjele ugovora izvršio povrede odredbi Zakona ili podzakonskih akata donesenih na osnovu njega, ima pravo izjaviti žalbu na postupak, minimum 3 (tri) primjerka,

 

Ugovornom organu u pisanoj formi u roku od 5 (pet) dana od dana kada je primio odluku odnosno obavještenje o izboru najpovoljnije ponude

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: