Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 25.09.2017. 12:57

Valjak na transportnim sistemima

Izvor: Akta.ba, 20.09.2017.

Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske"

Matično preduzeće a.d.Trebinje

Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik

 

Broj:19813/17

Dana, 20.09.2017. godine

 

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stav 1., 2, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH broj 39/14.), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" broj: 103/14), a na preporuku Komisije za javnu nabavku brpj: 19076/17 od 08.09.2017. godine u postupku javne nabavke i ugradnje valjaka na transportnim sistemima, Uprava preduzeća donijela je:

 

O D L U K U

o izboru najpovoljnijeg ponudača u postupku javne nabavke i ugradnje valjaka na transportnim sisteminia - putem otvorenog postupka - interni broj 128/17

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 19076/17 od 08.09.2017. godine, te se ugovor za javnu nabavku i ugradnju valjaka na transportnim sistemima - putern otvorenog postupka - interni broj 128/17, dodjeljuje se ponudaču DOO „EN UNION" Tuzla, kao ponudaču čija cijena ponude iznosi 398.067,00 KIM bez uračunatog PDV-a.

 

Član 2.

Prijedlog Ugovora o nabavci dostaviti će se na potpis izabranom ponudaču po proteku roka od 15 dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Pravna i Komercijalna služba Preduzeća.

 

Član 4.

Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com, istovremeno sa upućivanjem ponudačima koji su učestvovali u postupku javne nabavkc, shodno članu 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.

 

OBRAZLOŽENJ E

Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Posebne Odluke Upravc Preduzeća broj: 10144/17 od 24.05.2017. godine.

Javna nabavka je provedena putem otvorenog postupka. Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je 399.716,40 KM

Obavijest o nabavci broj: 1276-1 -1-506-3-352/17 poslata je na objavu dana 25.07.2017. godine, a objavljenaje na Portalu javnih nabavki dana 25.07.2017. godine.

Komisija zajavne nabavke imenovana je Rješenjem broj: I 7342/17 od 21.08.2017. godinc.

Komisija zajavnu nabavku dostavila je dana 08.09.2017. godine Izvještaj o radu broj: 19076/17 od 08.09.2017. godine sa Preporukom o izboru najpovoljnijeg ponuđača, u postupku javne nabavke i ugradnje valjaka na transportnim sistemima.

U postupku po Izvještaju o radu je utvrđeno da je Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće:

Do zakazanog roka za prijem ponuda (do 21.08.2017. godine do 1100) na Protokol Preduzeća zaprimljene su dvije ponude, i to:

DOO ,,EN UNION" Tuzla, čija ponudena cijena iznosi 398.067,00 KM bez uračunatog PDV-a,

DOO „NIZ" Trn-Laktaši, čija ponuđena cijena iznosi 282.358,00 KiVI bez uračunatog PDV-a.

 

ANALIZOM DOKUMENTACIJE PRISTIGLIH PONUDA UTVRĐENO JE SLIJEDEĆE:

Ponuda ponudača DOO ,,EN UNION" Tuzla zadovoljava minimum kvalifikacionih uslova, kao i sve

tehničke i formalno pravne zahtjeve ugovornog organa.

 

Uvidom u ponudu ponudača DOO ,,NIZ" Trn-Laktaši utvrđeno je sledeće:

Tačkom 3. OSNOVNI PODACI 0 PREDMETU NAI3AVKE lenderskog dokumenta - Termoelektrana, Pod 1.) tražen je Čistač transportnih traka oznake SUČ 0 133/0194x !350mm, (lijevi SUČ dužine 675 mmm i desni SUČ dužine 675 mm se montiraju najedan valjak i činejednu cijelinu dužine 1350 mm).

Takođe, tačkom 3.2 traženo je da su Ponuđači u vczi sa prcdmetom nabavUc obavczni da u svojoj ponudi dostave sledeće dokumcnte: Proizvodačke tehničke crteže sa tehničkim karekteristikama ponudenih spiralnih usmjerivača iz kojih je moguće utvrditi da karakteristike ponudenih spiralnih usmjerivača u polpunosti odgovaraju tehničkim parametrima spiralnih usmjerivača datih u crtcžima koji se nalaze u prilogu ovog lcnderskog dokumenta.

 

Tačkom 4.1 tenderskog dokumenta, koja je u skladu sa članom 44. Zakona, ponuđači trebaju ispunjavati sledeće uslove i to Pod d) Njihova tehnička i profesionama sposobnost treba garantovati uspješnu relizaciju ugovora.

Naime, imenivani ponudač potrebne karakteristike predmctne nabavkc nijc prikazao na kvalitetan način, a trcbao je da ih prikaže na radioničkom tehničkom crtežu. Priloženi crtež u pOnudi ponudača DOO ,,NIZ" Trn-Laktaši, netna minimum tehničkih karakteristika da bi se mogao razmatrati kao tehnički crtež i da bi se mogao donijeti ispravan sud o ponuđenom. Traženi kvalitet je definisan patcntom broj BAP 052040 koji je objavljen u Službcnom glasniku broj:3-4/2007. godine, a po rješenju o dodjeli patenata IP-05160/80-07PB a datum rješenjaje 28.07.2007. godine.

Na osnovu gore navedenih činjenica, ponuđač je trebao dostaviti dokaz da sa ovim tehničkim rješenjem nisu ugrožena patentna prava, te bi tako bili ispoštovani zahtjevi iz gore navedenih tačaka tenderskog dokumenta.

 

Nadalje, tačkom 4.9 tenderskog dokumenta Ponuđači shodno članu 48. ZJN-a BiH (Tehnička i profesionalna sposobnost) morali su zadovoljiti sledeće minimalne uslove: Uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jednog izvršenog Ugovora na isporuci spiralnih usmjerivača čistača valjaka u poslednje 3 godine računajući od krajnjeg roka za dostavu ponuda minimalne finansijske vrijednosti 190.000,00KM bez PDV-a po ugovoru, (minimalne finansijske vrijednosti jednog ugovora mora biti 190.000,00KM bez PDV-a, a nc zbir više ugovora). Tačkom 4.10 tenderskog dokumenta traženi su Potrebni dokazi u cilju ocjene tehničke i profesionalne sposobnosti ponuđača: Lista (spisak) izvršenih ugovora na isporuci spiralnih usmjerivača čistača valjaka u poslednje tri godine računajući od krajnjeg roka za dostavu ponuda, a kao lični dokument koji izdaje sam ponuđač (U skladu sa šemom datom u Aneksu 6). Lista mora sadržati:- NaziV i sjedište ugovornih strana ili privrednih subjekata, - Predniet ugovora, - Vrijednost ugovora, - Vrijeme i mjesto izvršenja ugovora, Uz navedenu listu ponuđač je obavezan dostaviti: Original ili kopija ovjerena od strane nadležne institucije, potvrde o izvršenim ugovorima izdatu od strane Naručioca sa ocjenom uspješnosti realizacije ugovora.Potvrda mora da sadrži naziv i sjedištc ugovornih strana ili privrednih subjekata, broj i datum ugovora, predmct ugovra, vrijednost ugovora, vrijeme i mjesto izvršenja ugovora, navode o uredno izvršenim ugovorima ili Izjava ponudača (pod punom materijalnom i krivičnom odgovornošću) o izvršenim ugovorima, ukoliko se gore navedene potvrde o izvršenim uslugama ne mogu dobiti iz razloga izvan kontrole ponudača, potrebno je navesti i dokumentovati razloge ncmogućnosti dobijanja navedene potvrde (obrazloženje i priložena dokumentacija moraju da se tiču objektivnih okolnosti lcoji su izvan kontrole ponudača- Izvršilaca).

Napomena: U slučaju da se svi zahtjevani podaci iz tačke 4.9 pocl a) ne vide iz dostavljene potvrde, potiuđači su obavezni dostaviti prateću dokumentaciju iz koje se sve zahtjevane činjcnice mogu utvrditi (npr. Ugovor, dodatno pojašnjenje naručioca i sl.).

Naime, ponudač u svojoj ponudi nije iznio dovoljno argumenata da dokaže da li je on proizvodač ili samo isporučilac. Takode nije naveo da je izvršio uslugu ugradnje, šo je iskustvo kojeje potrebno u slučaju ove javne nabavke (referencna lista).

Potvrda Privredne komore Republike Srpske, koju je ponuđač dostavio ukazuje na to da je ponuđač doo ,,NIZ" Trn-Laktaši osposobljen da izvrši proizvodnju po sopstvenoj tehnologiji, ali nije navedeno da je doo ,,NIZ" Trn- Laktaši tehnički osposobljen da proizvede dati proizvod.

Nadalje, Potvrda preduzeća doo „EKO-PROM" Travnik o uredno izvršenom ugovoru, pod tačkom e) navodi da je mjesto izvršenja ugovora pogon preduzeća ,,NIZ" doo Trn-Laktaši, ne ukazuje da je tu izvršeno i ugrađivanje spiralnih usmjerivača na valjke. Postavlja se pitanje gdje su oni uopšte ugradeni, ako je to na valjcima transportera u preduzeću doo „EKO-PROM" morao se dostaviti dokaz o ugradnji i kvalitetu u toku eksploatacije.

Tražena dokumentacija, koja je dostavljena nije kompletna i iz nje se ne vidi da zadovoljava sve tehničke kvalifikacione uslove zahtjevane gore navedenim tačkama tenderskog dokumenta. Takođe u priloženoj dokumentaciji ne garantuje se kvalitetan rad u'toku eksploatacije.

Slijedom svega gore navedenog ponuda ponuđača DOO ,,NIZ" Trn-Laktaši nije ispunila sve tehničke, formalno- pravne i minimum kvalifikacionih uslova, te kao takva je neprihvatljiva za ugovorni organ.

Nadalje, u postupku ocjene provedenog postupka, Uprava preduzeća nije našla razloge, nepravilnosti, niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za nabavku.

U postupku je utvrdeno da je Komisija u svemu pravilno postupila, te da je Preporuka o izboru najpovoljnijeg ponudača data u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokuinentom. Iz tiavedenih razloga, primjenom člana 64. stavj 1. i člana 70. stav 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama odlučeno je kao u članu 1. ove Odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke.Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine,putem ugovornog organa u pisanoj formi, direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom, na adresu: Mješoviti holding ,,EPS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjera.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: