Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 22.03.2021. 09:39

Zaštitni napici

Izvor: Akta.ba, 08.03.2021.

Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće a.d.Trebinje

Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik

 

Broj: 5389/21

Dana, 08.03.2021. godine

 

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stav 1, 2, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama (.Službeni glasnik BiH" broj: 39/14), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" broj: 103/14), a na Preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 4973/21 od 04.03.2021. godine, u postupku javne nabavke: „Nabavka zaštitnog napitka", putem otvorenog postupka, interni broj: 137/20, objavljen na Portalu javnih nabavki www.ein.aov.ba pod brojem: 1276-1-1-1077-3-598/20 od 22.12.2020. godine. Uprava Preduzeća, na sjednici održanoj dana 08.03.2021. godine, donijela je:

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača u postupku javne nabavke: „Nabavka zaštitnog napitka", putem

otvorenog postupka, interni broj: 137/20

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 4973/21 od 04.03.2021. godine u postupku javne nabavke: „Nabavka zaštitnog napitka", putem otvorenog postupka, interni broj: 137/20, te se okvirni sporazum na period do 12 (dvanaest) mjeseci i maksimalne finansijske vrijednosti do 95.750,00 KM bez PDV-a dodjeljuje ponuđaču „GRAĐAPROMET" d.o.o. Bijeljina.

 

Član 2.

Prijedlog okvirnog sporazuma dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču po proteku roka od 15 (petnaest) dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku, Ugovorni organ će postupati u skladu sa članom 100. Zakona o javnim nabavkama BiH.

 

Član 4.

Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com. istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama BiH.

 

Član 5.

Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Služba komercijale i Služba za pravne i korporativne poslove Preduzeća.

 

Član 6.

Ova Odluka dostavlja se svim ponuđačima koji je učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama BiH.

 

Obrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Odluke Uprave Preduzeća o pokretanju postupka javne nabavke broj: 28949/20 od 17.11.2020. godine.

Javna nabavka je sprovedena putem otvorenog postupka.

Procijenjena vrijednost javne nabavke je 95.750,00 KM bez PDV-a.

Obavještenje o nabavci objavljeno je na portalu javnih nabavki dana 22.12.2020. godine, pod brojem: 12761-1-1077-3-598/20.

Komisija za javne nabavke, imenovana Rješenjem Uprave Preduzeća o imenovanju članova Komisije broj: 713/21 od 08.02.2021. godine, podnijela je Upravi Preduzeća Izvještaj o radu sa preporukom za dodjelu okvirnog sporazuma broj: 2930/21 od 18.01.2021. godine.

U postupku po Izvještaju je utvrđeno da je Komisija blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponude i o tome sačinila odgovarajući Zapisnik o otvaranju ponuda broj: 3784/21 od 19.02.2021. godine, u kojem je utvrđeno slijedeće:

 

Do zakazanog roka za prijem ponuda za predmetnu nabavku, do 19.02.2021. godine do 11°° Časova, za predmetnu nabavku zaprimljene su dvije ponude, i to:

 

Naziv/ime ponuđača

Blagovremene ponude/ datum i vrijeme prijema

Ukupna cijena ponude bez uračunatog PDV-a na paritetu DDP

Neblagovremeno primljene ponude

1

GRAĐAPROMET" d.o.o. Bijeljina

18.01.2021. godine u 0850 časova

121.400,00 KM

/

2

Grupa ponuđača: LALA I LAĆO" d.o.o. Bijeljina

i

TRIMIX" d.o.o. Bijeljina

19.02.2021. godine u 0915 časova

117.330,00 KM

/

Krajnji rok za prijem ponuda bio je: do 19.02.2021. godine do 1100 časova.

 

Predstavnici imenovanih ponuđača nisu prisustvovali otvaranju pristiglih ponuda, te im je navedeni Zapsinik sa otvaranja ponuda dostavljen isti dan putem mejla i na isti nije bilo primjedbi.

 

ANALIZA PONUDA

Prvi zatvoreni sastanak Komisije, na kojem su pregledane pristigle ponude, te izvršena analiza dostavljene dokumentacije, održanje dana 01.03.2021. godine.

Analizom pristiglih ponuda, uvidom u priloženu dokumentaciju i suštinskom provjerom sadržaja i validnosti dokumentacije, Komisija je konstatovala sljedeće:

 

ANALITIČKI PRIKAZ TRAŽENIH I DOSTAVLJENIH DOKUMENATA NA OSNOVU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE LI RAZLOZI ELIMINACIJE PONUĐAČA

OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE PONUDA MORA DA SADRŽI

Ponuđač: GRAĐAPROMET" d.o.o. Bijeljina

Grupa ponuđača: LALA I LAĆO" d.o.o. Bijeljina i TRIMIX" d.o.o. Bijeljina

Obrazac za dostavljanje ponude - Aneks 2

Dostavljen

Dostavljen

Obrazac za cijenu ponude - Aneks 3

Dostavljen

Dostavljen

Obrazac za povjerljive informacije - Aneks 4

Dostavljen

Dostavljen

Potpisan i ovjeren nacrt okvirnog sporazuma i ugovora - Aneks 5

Dostavljen

Dostavljen

Popis izvršenog ugovora - Aneks 6

Dostavljen

Dostavljen

Dokumentacija u skladu sa tačkom 3.2 Tenderskog dokumenta

Dostavljena

Dostavljena

Potvrda o izvršenom ugovoru

Dostavljena

Dostavljena

Ovjerena Izjava u vezi člana 45. ZJN BiH - Prilog 1

Dostavljena

Dostavljena

Izvod iz sudskog registra

Dostavljen

Dostavljen

Ovjerena Izjava ponuđača u vezi člana 47. ZJN BiH - Prilog 2

Dostavljena

Dostavljena

Potvrda poslovne banke ili druge ovlaštene finansijske institucije

Dostavljena

Dostavljena

Ovjerena Izjava ponuđača u vezi člana 52. ZJN BiH - Prilog 3

Dostavljena

Dostavljena

Popunjen obrazac za zajednički nastup u slučaju nastupa grupe ponuđača - Prilog 4

/

Dostavljen

 

 

PONUDE KOJE SU ISPUNILE SVE TEHNIČKE, FORMALNO-PRAVNE ZAHTJEVE I MINIMUM KVALIFIKACIONIH USLOVA:

  1. GRAĐAPROMET" d.o.o. Bijeljina,
  2. Grupa ponuđača LALA I LAĆO" d.o.o. Bijeljina i TRIMIX" d.o.o. Bijeljina.

 

 

IV. RANG LISTA PRIHVATLJIVIH PONUDA

U skladu sa članom 64. Zakona o javnim nabavkama, na osnovu kriterijuma najniže cijene prihvatljive ponude, utvrđena je sljedeća rang lista ponuđača:

 

NAZIV PONUĐAČA

CIJENA BEZ PDV-a

i.

Grupa ponuđača „LALA I LAĆO" d.o.o. Bijeljina i „TRIMIX" d.o.o. Bijeljina

117.330,00 KM

2.

„GRAĐAPROMET" d.o.o. Bijeljina

121.400,00 KM

 

Nakon rasprave u kojoj su učestvovali svi članovi Komisije doneseni su sljedeći zaključci:

 

Zaključak 1

S obzirom daje tačkom 8.2 Tenderskog dokumenta predviđeno provođenje E-aukcije i da su za predmetnu nabavku prihvatljive ponude dva ponuđača, u skladu sa članom 4. (Zakazivanje i početak E-aukcije) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije (Službeni glasnik BiH broj 66/16), Ugovorni organ će zakazati E-aukciju.

 

Zaključak 2

Za realizaciju zaključka zadužuje se sekretar Komisije.

 

Zaključak 3

Sljedeći sastanak Komisije održaće se nakon okončanja E-aukcije.

 

Drugi zatvoreni sastanak Komisija za javnu nabavku je održala dana 04.03.2021. godine.

Sastanak je otvorila i uvodnu riječ dala predsjednica Komisije, istakavši da su realizovani zaključci sa

sastanka Komisije održanog 01.03.2021. godine. Naime, Ugovorni organ je u skladu sa članom 4.

(Zakazivanje i početak E-aukcije) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije („Službeni glasnik BiH" broj 66/16) zakazao E-aukciju za dan 04.03.2021. godine, sa početkom u 9:00 časova.

Zakazana E-aukcija održana je dana 04.03.2021. godine u periodu od 9:00 časova do 9:52 časova.

 

V. KONAČNA RANG LISTA PRIHVATLJIVIH PONUĐAČA KOJI SU UČESTVOVALI U E-AUKCIJI

 

Nakon održane E-aukcije izvršena je ekonomska evaluacija ponuda, te utvrđena konačna rang - lista ponuđača:

 

U skladu sa članom 64. Zakona o javnim nabavkama, na osnovu kriterijuma najniže cijene prihvatljive ponude i rezultata provedene E - aukcije, utvrđena je sljedeća rang lista ponuđača:

 

NAZIV PONUĐAČA

CIJENA BEZ PDV-a, prije E-aukcije

CIJENA BEZ PDV-a, nakon okončane E- aukcije

1.

„GRAĐAPROMET" d.o.o. Bijeljina

121.400,00 KM

97.682,00 KM

2.

Grupa ponuđača „LALA I LAĆO" d.o.o. Bijeljina i „TRIMIX" d.o.o. Bijeljina

117.330,00 KM

97.800,00 KM

U postupku donošenja Odluke, posebno su cijenjene Činjenice da je Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijumima iz Tenderske dokumentacije.

 

U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke.

 

Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i Tenderskim dokumentom.

Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. ZJN BiH, te člana 57. Statuta MH „ERS" MP a.d Trebinje - ZP „RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi BiH, putem Ugovornog organa, u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Mješoviti Holding „ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.    

 

Dostavljeno:

  1.  
  2.  
  3. Komisiji za nabavke,
  4. Sl. za pravne i korporativne poslove,
  5.  

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: