Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 22.03.2021. 09:39
Zaštitni napici
Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće a.d.Trebinje
Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik
Broj: 5389/21
Dana, 08.03.2021. godine
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stav 1, 2, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama (.Službeni glasnik BiH" broj: 39/14), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" broj: 103/14), a na Preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 4973/21 od 04.03.2021. godine, u postupku javne nabavke: „Nabavka zaštitnog napitka", putem otvorenog postupka, interni broj: 137/20, objavljen na Portalu javnih nabavki www.ein.aov.ba pod brojem: 1276-1-1-1077-3-598/20 od 22.12.2020. godine. Uprava Preduzeća, na sjednici održanoj dana 08.03.2021. godine, donijela je:
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača u postupku javne nabavke: „Nabavka zaštitnog napitka", putem
otvorenog postupka, interni broj: 137/20
Član 1.
Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 4973/21 od 04.03.2021. godine u postupku javne nabavke: „Nabavka zaštitnog napitka", putem otvorenog postupka, interni broj: 137/20, te se okvirni sporazum na period do 12 (dvanaest) mjeseci i maksimalne finansijske vrijednosti do 95.750,00 KM bez PDV-a dodjeljuje ponuđaču „GRAĐAPROMET" d.o.o. Bijeljina.
Član 2.
Prijedlog okvirnog sporazuma dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču po proteku roka od 15 (petnaest) dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.
Član 3.
U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku, Ugovorni organ će postupati u skladu sa članom 100. Zakona o javnim nabavkama BiH.
Član 4.
Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com. istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama BiH.
Član 5.
Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Služba komercijale i Služba za pravne i korporativne poslove Preduzeća.
Član 6.
Ova Odluka dostavlja se svim ponuđačima koji je učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama BiH.
Obrazloženje
Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Odluke Uprave Preduzeća o pokretanju postupka javne nabavke broj: 28949/20 od 17.11.2020. godine.
Javna nabavka je sprovedena putem otvorenog postupka.
Procijenjena vrijednost javne nabavke je 95.750,00 KM bez PDV-a.
Obavještenje o nabavci objavljeno je na portalu javnih nabavki dana 22.12.2020. godine, pod brojem: 12761-1-1077-3-598/20.
Komisija za javne nabavke, imenovana Rješenjem Uprave Preduzeća o imenovanju članova Komisije broj: 713/21 od 08.02.2021. godine, podnijela je Upravi Preduzeća Izvještaj o radu sa preporukom za dodjelu okvirnog sporazuma broj: 2930/21 od 18.01.2021. godine.
U postupku po Izvještaju je utvrđeno da je Komisija blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponude i o tome sačinila odgovarajući Zapisnik o otvaranju ponuda broj: 3784/21 od 19.02.2021. godine, u kojem je utvrđeno slijedeće:
Do zakazanog roka za prijem ponuda za predmetnu nabavku, do 19.02.2021. godine do 11°° Časova, za predmetnu nabavku zaprimljene su dvije ponude, i to:
Naziv/ime ponuđača |
||||
Blagovremene ponude/ datum i vrijeme prijema |
Ukupna cijena ponude bez uračunatog PDV-a na paritetu DDP |
Neblagovremeno primljene ponude |
||
1 |
„GRAĐAPROMET" d.o.o. Bijeljina |
18.01.2021. godine u 0850 časova |
121.400,00 KM |
/ |
2 |
Grupa ponuđača: „LALA I LAĆO" d.o.o. Bijeljina i „TRIMIX" d.o.o. Bijeljina |
19.02.2021. godine u 0915 časova |
117.330,00 KM |
/ |
Krajnji rok za prijem ponuda bio je: do 19.02.2021. godine do 1100 časova. |
Predstavnici imenovanih ponuđača nisu prisustvovali otvaranju pristiglih ponuda, te im je navedeni Zapsinik sa otvaranja ponuda dostavljen isti dan putem mejla i na isti nije bilo primjedbi.
ANALIZA PONUDA
Prvi zatvoreni sastanak Komisije, na kojem su pregledane pristigle ponude, te izvršena analiza dostavljene dokumentacije, održanje dana 01.03.2021. godine.
Analizom pristiglih ponuda, uvidom u priloženu dokumentaciju i suštinskom provjerom sadržaja i validnosti dokumentacije, Komisija je konstatovala sljedeće:
ANALITIČKI PRIKAZ TRAŽENIH I DOSTAVLJENIH DOKUMENATA NA OSNOVU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE LI RAZLOZI ELIMINACIJE PONUĐAČA
OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE PONUDA MORA DA SADRŽI |
Ponuđač: „GRAĐAPROMET" d.o.o. Bijeljina |
Grupa ponuđača: „LALA I LAĆO" d.o.o. Bijeljina i „TRIMIX" d.o.o. Bijeljina |
Obrazac za dostavljanje ponude - Aneks 2 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Obrazac za cijenu ponude - Aneks 3 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Obrazac za povjerljive informacije - Aneks 4 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Potpisan i ovjeren nacrt okvirnog sporazuma i ugovora - Aneks 5 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Popis izvršenog ugovora - Aneks 6 |
Dostavljen |
Dostavljen |
Dokumentacija u skladu sa tačkom 3.2 Tenderskog dokumenta |
Dostavljena |
Dostavljena |
Potvrda o izvršenom ugovoru |
Dostavljena |
Dostavljena |
Ovjerena Izjava u vezi člana 45. ZJN BiH - Prilog 1 |
Dostavljena |
Dostavljena |
Izvod iz sudskog registra |
Dostavljen |
Dostavljen |
Ovjerena Izjava ponuđača u vezi člana 47. ZJN BiH - Prilog 2 |
Dostavljena |
Dostavljena |
Potvrda poslovne banke ili druge ovlaštene finansijske institucije |
Dostavljena |
Dostavljena |
Ovjerena Izjava ponuđača u vezi člana 52. ZJN BiH - Prilog 3 |
Dostavljena |
Dostavljena |
Popunjen obrazac za zajednički nastup u slučaju nastupa grupe ponuđača - Prilog 4 |
/ |
Dostavljen |
PONUDE KOJE SU ISPUNILE SVE TEHNIČKE, FORMALNO-PRAVNE ZAHTJEVE I MINIMUM KVALIFIKACIONIH USLOVA:
- GRAĐAPROMET" d.o.o. Bijeljina,
- Grupa ponuđača „LALA I LAĆO" d.o.o. Bijeljina i „TRIMIX" d.o.o. Bijeljina.
IV. RANG LISTA PRIHVATLJIVIH PONUDA
U skladu sa članom 64. Zakona o javnim nabavkama, na osnovu kriterijuma najniže cijene prihvatljive ponude, utvrđena je sljedeća rang lista ponuđača: |
||
|
NAZIV PONUĐAČA |
CIJENA BEZ PDV-a |
i. |
Grupa ponuđača „LALA I LAĆO" d.o.o. Bijeljina i „TRIMIX" d.o.o. Bijeljina |
117.330,00 KM |
2. |
„GRAĐAPROMET" d.o.o. Bijeljina |
121.400,00 KM |
Nakon rasprave u kojoj su učestvovali svi članovi Komisije doneseni su sljedeći zaključci:
Zaključak 1
S obzirom daje tačkom 8.2 Tenderskog dokumenta predviđeno provođenje E-aukcije i da su za predmetnu nabavku prihvatljive ponude dva ponuđača, u skladu sa članom 4. (Zakazivanje i početak E-aukcije) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije (Službeni glasnik BiH broj 66/16), Ugovorni organ će zakazati E-aukciju.
Zaključak 2
Za realizaciju zaključka zadužuje se sekretar Komisije.
Zaključak 3
Sljedeći sastanak Komisije održaće se nakon okončanja E-aukcije.
Drugi zatvoreni sastanak Komisija za javnu nabavku je održala dana 04.03.2021. godine.
Sastanak je otvorila i uvodnu riječ dala predsjednica Komisije, istakavši da su realizovani zaključci sa
sastanka Komisije održanog 01.03.2021. godine. Naime, Ugovorni organ je u skladu sa članom 4.
(Zakazivanje i početak E-aukcije) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije („Službeni glasnik BiH" broj 66/16) zakazao E-aukciju za dan 04.03.2021. godine, sa početkom u 9:00 časova.
Zakazana E-aukcija održana je dana 04.03.2021. godine u periodu od 9:00 časova do 9:52 časova.
V. KONAČNA RANG LISTA PRIHVATLJIVIH PONUĐAČA KOJI SU UČESTVOVALI U E-AUKCIJI
Nakon održane E-aukcije izvršena je ekonomska evaluacija ponuda, te utvrđena konačna rang - lista ponuđača:
U skladu sa članom 64. Zakona o javnim nabavkama, na osnovu kriterijuma najniže cijene prihvatljive ponude i rezultata provedene E - aukcije, utvrđena je sljedeća rang lista ponuđača: |
|||
|
NAZIV PONUĐAČA |
CIJENA BEZ PDV-a, prije E-aukcije |
CIJENA BEZ PDV-a, nakon okončane E- aukcije |
1. |
„GRAĐAPROMET" d.o.o. Bijeljina |
121.400,00 KM |
97.682,00 KM |
2. |
Grupa ponuđača „LALA I LAĆO" d.o.o. Bijeljina i „TRIMIX" d.o.o. Bijeljina |
117.330,00 KM |
97.800,00 KM |
U postupku donošenja Odluke, posebno su cijenjene Činjenice da je Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijumima iz Tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke.
Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i Tenderskim dokumentom.
Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. ZJN BiH, te člana 57. Statuta MH „ERS" MP a.d Trebinje - ZP „RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi BiH, putem Ugovornog organa, u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Mješoviti Holding „ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.
Dostavljeno:
- Komisiji za nabavke,
- Sl. za pravne i korporativne poslove,
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
DŽANANOVIĆ TRANSPORT d.o.o. Zenica - ul. ZAVNOBiH-a broj 88 72000 Zenica
-
KOVIL d.o.o. TOMISLAVGRAD - Kralja Zvonimira b.b. 80240 Tomislavgrad
-
s.t.r. ANIV Tomislavgrad - Brigade Kralja Tomislava bb 80240 Tomislavgrad
-
GLOBUS D.o.o. Bijeljina, Dvorovi - Karađorđeva bb 76311 Bijeljina
-
Vinojug d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska br.2-4 71000 Sarajevo
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
STATIONERY d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Rudarska br. 61 75000 Tuzla
-
22.12.2020
-
16.02.2021