Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 24.03.2021. 15:12

Zemljani radovi

Izvor: Akta.ba, 16.03.2021.

Bosna i Hercegovina

Federacija Bosne i Hercegovine

ŽUPANIJA ZAPADNOHERCEGOVAČKA

OPĆINA GRUDE OPĆINSKI

NAČELNIK

Broj: 02-23-160-9/21

Grude, 16. ožujka 2021. Godine

 

Na temelju članka 42. Statuta općine Grude («Službeni glasnik općine Grude», broj; 1/08, 2/13 i 3/15) i članka 70. Zakona o javnim nabavama BiH («Službehi glasnik Bosne i Hercegovine«, broj: 39/14) a u svezi s preporukom Povjerenstva za javnu nabavu radova održavanja lokalnih i ne razvrstan ih cesta za LOT 4 Zemljani radovi iz Zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda broj: 02-23-160-5/21 od 16.03.2021. godine, Općinski načelnik donosi sljedeću

 

ODLUKA

o izboru najpovoljnijeg ponuđača za LOT 4 Zemljani radovi

 

Članak 1.

U provedenom postupku javne nabave putem otvorenog postupka za nabavu radova održavanja lokalnih i nerazvrstanih cesta za LOT 4 Zemljani radovi broj: 02-23-160/21,

obavijesti o nabavi s portala javne nabave: broj: 1263-1-3-4-3-6/21 od 11.02.2021. godine, od ukupno dvije dostavljene i dvije prihvatljive ponudi, za najpovoljnijeg ponuđača izabran je Puši na d.o.o. Grude, Plavilo bb 88344 Drinovci, Grude, JIB: 4272274490009, koju su ocjenjen kao kvalificirani ponuđač s najnižom cijenom od 53,00 KM, bež PDV-a, odnosno 62,01 KM s PDV-om.

 

Članak 2.

Prijedlog ugovora o nabavi dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču iz članka 1. ove odluke u roku od 15 dana, računajući od dana kada su svi sudionici u postupku obaviješteni o izboru najpovoljnijeg ponuđača.

 

Članak 3.

Izabrani ponuđači dužni su u roku 5 dana od dana prijema odluke o dodjeli ugovora dostaviti dokumente kojima dokazuje svoju osobnu i ekonomsko financijsku situaciju sukladno točkama 7.1.4. i 7.3.3. tenderske dokumentacije.

 

Članak 4.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i ista će se objaviti na web stranici općine Grude, istodobno s danom upućivanja Odluke ponuđačima koji su sudjelovali u predmetnom postupku javne nabave sukladno članku 70, stavak 6. Zakona o javim nabavama.

 

Obrazloženje

Otvoreni postupak javne nabave radova održavanja lokalnih i nerazvrstanih cesta za LOT 4 Zemljani radovi pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabave broj: 02-23-160/21 od 10.02.2021. godine prema kriteriju „najniže cijene". Obavijest o nabavi je objavljena dana 11.02.2021. godine u informacijskom sustavu E-nabave na portalu Agencije za javne nabave pod brojem: 1263-1-3-4-3-6/21.

Krajnji rok za dostavu ponuda bio je 05.03.2021. godine do 10,00 sati.

 

 

U ostavljenom roka blagovremeno su zaprimanja na protokolu općine Grude:

1.         02-23-392/21    Tigra d.o.o. Posušje

2.         02-23-395/21    Pušina d.o.o. Grude stigle 2 ponude i to prema redoslijedu

05.03.2021. / 09:50 05.03.2021. / 09:55

 

Povjerenstvo za predmetnu javnu nabavu imenovano je rješenjem broj: 02-23-160-1/21 od 10.02.2021. godine.

 

Povjerenstvo za javnu nabavu dostavilo je Općinskom načelniku zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj: 02-23-160-5/21 od 16.03.2021. godine s analizom dostavljenih ponuda i preporukom za izbor najpovoljnije ponude.

 

Uvidom u dostavljeni zapisnik o radu Povjerenstva vidljivo je da je Povjerenstvo blagovremeno i pravilno izvršilo otvaranje i ocjenu prispjelih ponuda.

Povjerenstvo je nakon javnog otvaranja ponuda izvršilo analize da li svaka ponuda zadovoljava propisane kriterije otvorenog postupka.

Prilikom analize dostavljenih ponuda utvrđeno je da su ponude Tigra d.o.o. Posušje i Pušina d.o.o. Grude za LOT 4 Zemljani radovi prihvatljive i ispunjavaju sve zahtjeve iz tenderske dokumentacije.

članku 101.

 

 

Nakon ispitivanje formalne ispravnosti ponuda pristupilo se odabira najpovoljnijeg ponuđača u predmetnoj javnoj nabavi na osnovu kriterija „najniže cijene", s obavezom provođenja postupka e-aukcije, koja je proveden dana 08.03.2021. godine s početkom u 12:00 sati. Nakon uspješno provedenog postupka e-aukcije Povjerenstvo izvršilo konačno rangiranje ponuđača sukladno kriterijima predmetne javne nabave i rezultatima e-aukcije te je utvrdilo slijedeći redoslijed, odnosno rang-listu kvalificiranih ponuđača koja je sljedeća:

 

LOT 4. Zemljani radovi

R.b.

Naziv i sjedište ponuđača

Ponuđena cijena (bez PDV-a) KM

Ponuđena cijena (s PDV-om) KM

1.

Pušina d.o.o. Grude

53,00

62,01

2.

Tigra d.o.o. Posušje

92,00

107,94

 

Povjerenstvo za javnu nabavu konstatiralo je da ponuđač Pušina d.o.o. Grude za LOT 4 Zemljani radovi ispunjava uvjete za dodjelu predmetnog ugovora, te preporučilo ugovornom tijelu da se ugovore dodijeli istome sukladno Zakonu o javnim nabavama i tenderskoj dokumentaciji.

Temeljem navedenog, prihvaćena je preporuka Povjerenstva za javne nabave, te je odlučeno kao u izreci ove Odluke, pa je za najpovoljnijeg ponuđača odabran Pušina d.o.o. Grude za LOT 4 Zemljani radovi, čija je ponuda tehnički prihvatljiva i zadovoljava kriterije navedene u otvorenom postupku, što je u skladu s člankom 70. Zakona o javnim nabavama.

 

PRAVNA POUKA:

Protiv ove odluke može se uložiti žalba u roku od 10 (deset) dana od dana zaprimanja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja sukladno I Žalba se ulaže Uredu za razmatranje žalt pisanom obliku u tri (3) primjerka.

 

Prilog: Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda Dostaviti:

1.         Pušina d.o.o. Grude, Plavilo bb 88344 Drinovci,

2.         Tigra d.o.o. Posušje, Bana Jelačića 17, 88240 Posušje,

3.         Općinski pravobranitelj,

4.         U spis.-

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: