"Prodajne vještine" 5. i 6. februara u Sarajevu
Ciljna grupa: rukovodioci i referenti prodaje i marketinga, saradnici na terenu.
U organizaciji ASEE u Sarajevu će se 5. i 6. februara 2013. godine održati seminar "Prodajne vještine".
Ciljna grupa: rukovodioci i referenti prodaje i marketinga, saradnici na terenu.
Sadržaj:
Prodavac uvijek prodaje svoju kompaniju, proizvod i sebe. Ne možete dobro usluživati eksterne kiljente, ako ne uslužujete interne. Nivo usluge i podrške kupcu koji jedna kompanija može da da je na nivou njene najslabije karike. Dobar prodavac mora da se fokusira i na prodaju i na izgrađivanje odnosa sa kupcima. Samo balans ta dva usmjerenja vodi ka uspjehu. Dobar prodavac mora da pomogne kupcu, a ne da mu «uvali» proizvod. U situacijama prodaje razvoj odnosa sa kupcima je još od većeg značaja. Rješavanje problema kupcima i lakoća poslovanja sa kompanijom predstavljaju osnove. Koncepcija u kojoj se dodaje vrijednost kupcima pravi situaciju u kojoj se samo zaključenje prodaje mnogo lakše obavlja. Tehnike prodaje su neophodne, ali je sama prodajna situacija mnogo lakša. U dobrim prodajama više priča kupac. Slušanje i postavljanje pitanja su jedini način da se to postigne. Proizvodi i usluge koje kupac ne kupuju po navici iziskuju posebnu pažnju u utvrđivanju potreba i u prikazivanju naših sposobnosti. Kupci ne kupuju zbog osobina ili prednosti koje im možda i ne trebaju. Kupci kupuju zbog koristi koje mogu da imaju. Razvijanje prodajne prezentacije znači razvoj razgovora u kome kupac traži baš onu korist koju mu mi možemo dati. Prepoznavanje stilova različitih ljudi i prilagođavanje njima predstavlja mudrost prodaje. Ako želimo da dobijemo njihovo – da, mudrije je da im se prilagodimo, nego da čekamo da se oni prilagode nama.
Uvodni dio
- Efektivnost i efikasnost u prodaji
- Interni klijenti
- Uspjeh organizacije
- Lojalan i zadovoljan klijent
- Šta klijenti očekuju od prodavaca?
- Ko i kako kupuje?
- Proces razvoja kupca
Osnovni pojmovi prodaje
- Načini konkurisanja: izjednačavanje, diferencijacija, dodatna vrijednost
- Dodatna vrijednost i kako je postići?
- Kako se predstavljate kupcu?
- Faze prodajnog razgovora – poređenje raznih pristupa
- Utrošak vremena u svakoj fazi prodaje
- Govoriti ili pitati?
- Potrebe – podrazumijevane i izričite
- Kako se razvija potreba?
- Pitanje i njihovo postavljanje
- Prikazivanje proizvoda i usluga
- Aktivno slušanje
Tehnika prodaje
- Tehnika prodaje
- Prilazak klijentu
- Prikupljanje informacija
- Prezentacija proizvoda i koristi
- Rješavanje primjedbi
- Situaciona pitanja
- Problemska pitanja
- Posljedična pitanja
- Pitanja koristi
Odnosi sa kupcima
- Priroda usluživanja kupaca – nematerijalnost i nestalnost
- Standardizacija i prilagođavanje
- Faktori koji utiču na doživljaj usluge
- Dobra usluga: proširenje definicije usluge
- Šta se podrazumijeva pod usluživanjem kupaca
- Odlike usluživanja kupaca – odgovornost i pružanje usluge
- 10 fraza koje ne treba koristi
- Komuniciranje sa nezadovoljnim kupcem
- Rješavanje kupčevih problema
Predavači: Miroslav Solomun i Robert Kamerer/ Goran Nedic, Senior Associate
Poklon knjiga uz ovaj seminar: Zvonimir Pavlek: Uspješna trgovina
Napomena: Najtraženija obuka 2004 godine. Na zahtjev klijenta ovaj seminar se može prilagoditi u seminare "Usluživanje kupaca" i "Tehnike prodaje" koji takođe traju po 2 dana.
Prvi put izveden: novembra 2000.
Prijave: +387 33 624 030, +387 62 331 910, kontakt osoba: Rasema Džinalija. Prijave slati najkasnije do 30.01.2013. god na e-mail: office@asee.ba, rasema.dzinalija@asee.ba, rasema.dzinalija@asee.biz , ili na broj faxa: +387 33 624 030.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.