al

Tehno kutak

4 koraka do učinkovite inventure!

20.02.2017 13:59:17 / Izvor: Akta.ba

Ako se prisjetite Vašeg posljednjeg popisa osnovnih sredstava, sigurno je da kod narednog ne želite više papira, loših uređaja i istraživanja gdje se neko sredstvo nalazi, ko ga je zadužio i nije vratio.

Šta je bitno kod inventure i kako je realizovati:

• odgovarajuća i pravovremena priprema,

• treba razmisliti kada želimo raditi popis osnovnih sredstava i do kada ga želimo završiti,

• za pregled rezultata popisa osnovnih sredstava odgovorna osoba mora odvojiti vrijeme kako bi ih detaljno analizirala,

• pri samom popisu nije važno samo jesu li sredstva ovdje, već treba provjeriti u kakvom su stanju.

Digitalni popis osnovnih sredstava uz pomoć bar kodova je brz i gotovo bez greške.

Kako provesti inventuru što je učinkovitije moguće možete pročitati OVDJE

Frontman Assets iz ponude kompanije Špica Systems d.o.o. Sarajevo, osim popisa, omogućava praćenje i upravljanje osnovnim sredstvima u realnom vremenu, tokom cijele godine. Korištenjem odgovarajućih izvještaja, možete efikasno odlučiti koja sredstva treba servisirati, koja su ispravna, a nisu u upotrebi i koja treba dodijeliti zaposleniku, umjesto kupnje novog sredstva.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Tehno kutak