5 vrhunskih svjetskih naslova po posebnim cijenama
Ovo je knjiga koja postavlja standarde za uvod u moderna ekonomska načela.
1. EKONOMIJA, 19. izdanje
Autori: P. A. Samuelson, W. D. Nordhaus
Opće informacije: Tvrdi uvez, 750 str., 20,0 x 25,0 cm
Ovo je knjiga koja postavlja standarde za uvod u moderna ekonomska načela. Autori naglašavaju analitički temelj ekonomije s posebnom pažnjom posvećenom ekonomskom rastu i analizi tržišne ekonomije. Načini obrade pojmova, procesa i institucija ekonomskog života u knjizi prikazani su na veoma jednostavan i razumljiv način. Primjeri i grafički prikazi dodatno povećavaju razumljivost sadržaja.
Cijena: 108,00 KM 65,00 KM
________________________________________
2. UPRAVLJANJE MARKETINGOM, 14. izdanje
Autori: P. Kotler, K. L. Keller, M. Martinović
Opće informacije: Tvrdi uvez, 900 str., 20,0 cm x 25,5 cm
Knjiga obrađuje situacije iz suvremenog poslovnog svijeta izloženog stalnim tržišnim i tehnološkim promjenama te je puna kratkih slučajeva i praktičkih vježbi kroz koje se ilustriraju navedene teme. Kroz tekst se iznose i vrlo aktualni primjeri i problemi kompanija diljem svijeta, iz čijih se poslovnih situacija, problema i rješenja može učiti i izvući pouka.
Cijena: 125,00 KM 75,00 KM
________________________________________
3. UPRAVLJANJE LJUDSKIM POTENCIJALIMA, 12. izdanje
Autor: G. Dessler
Opće informacije: Integralni uvez, 786 str., 21,0 x 26,0 cm
Bogatstvo knjige leži u sveobuhvatnom pristupu, ali i primjerima raznih globalnih i internacionalnih kompanija, kao i obrascima iz područja upravljanja ljudskim potencijalima koje čitatelj može lako koristiti u praksi. Autor se u djelu osvrće i na važnost ljudskih potencijala u manjim i poduzetničkim kompanijama što je rijetkost za ovakve tipove udžbenika.
Cijena: 106,00 KM 75,00 KM
________________________________________
4. SUVREMENA POSLOVNA KOMUNIKACIJA, 10. izdanje
Autori: C. L. Bovée, J. V. Thill
Opće informacije: Tvrdi uvez, 750 str., 22,0 x 28,0 cm
Autori nude praktične savjete i obrađuju relevantne teme u modernom komuniciranju, kao što je upotreba društvenih mreža, blogova, Twitera i ostalih suvremenih komunikacijskih alata u poslovnom okruženju.
Cijena: 125,00 KM 75,00 KM
________________________________________
5. OSNOVE KORPORATIVNIH FINANCIJA, 5. izdanje
Autori: R. A. Brealey, S. C. Myers, A. J. Marcus
Opće informacije: Tvrdi uvez, 768 str., 21,0 cm x 28,0 cm
Knjiga Osnove korporativnih financija fokusirana je na pitanja kako kompanije investiraju u realnu imovinu te kako prikupljaju novac za financiranje tih investicija.
Cijena: 125,00 KM 80,00 KM
________________________________________
POSEBNA KOMPLET AKCIJA:
PUNA CIJENA ZA KOMPLET OD SVIH 5 NASLOVA JE 589,00 KM, ALI, UKOLIKO SE ODLUČITE NA KUPOVINU KOMPLETA OD SVIH 5 NASLOVA IZ OVE PONUDE, CIJENA JE 300,00 KM!
________________________________________
U navedene cijene je uključen PDV.
Trošak dostave za područje BiH iznosi 5 KM.
Mogućnost plaćanja po predračunu ili pouzećem.
Za dodatne informacije kontaktirajte Naklada Mate.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.