7 pitanja koja trebate sebi postaviti prije kupovine novog štampača

10.06.2020 09:23:34
7 pitanja koja trebate sebi postaviti prije kupovine novog štampača

Tehnologije štampanja i sami štampači se konstantno unaprjeđuju i poboljšavaju. Da li ste ikad zapitali da li vaš postojeći štampač drži korak sa vremenom...

Tehnologije štampanja i sami štampači se konstantno unaprjeđuju i poboljšavaju. Da li ste ikad zapitali da li vaš postojeći štampač drži korak sa vremenom, koliko se boljih uređaja u međuvremenu pojavilo na tržištu i koje su ponuđena poboljšanja primjenjiva na vašu organizaciju? Lista dodatnih mogućnosti i opcija integrisanih u moderne štampače se stalno povećava, što je super za krajnjeg korisnika, ali previše izbora ubija izbor. U moru mogućnosti teško je odabrati odgovarajuće rješenje jer je svako radno okruženje specifično, sa svojim potrebama i ograničenjima.

Ipak, ako znate odgovore na idućih par pitanja izbor odgovarajućeg štampača postaje mnogo lakši.

1. Da li vam je potreban "obični" ili multi-funkcijski (MFP) štampač?

Prvi korak u izboru najoptimalnijeg uređaja za vaše poslovanje je odluka da li vam treba „obični“ štampač ili su vam potrebne i dodatne funkcije, poput kopiranja dokumentacije, slanja i primanja faxa ili skeniranja dokumenata na računar. Više funkcija spakovanih u jedan uređaj će vam uštediti kancelarijski prostor, a dodatni benefiti poput e-mail adresara za automatsko prosleđivanje skeniranih dokumenata će vam uštediti i vrijeme. Sa druge strane, „obični“ štampači zbog svoje jednostavnosti su uglavnom jeftiniji za održavanje i rukovanje, brže štampanju i manje koštaju.

2. Da li vam je štampanje u boji baš neophodno?

Ako planirate da svoj novi štampač koristite za štampanje svakodnevnih dokumenata, poput elektronske pošte, finansijskih izvještaja ili dopisa, onda je crno-bijeli štampač vaš najbolji izbor. Sa druge strane, ako često šaljete promotivne materijale na štampu u lokalne štamparije, poput brošura ili menija, vrijeme je da razmislite o nabavci kolor štampača. Troškovi čestog slanja projekata na štampu nisu zanemarljivi kao ni nesigurnost u izvršenje: kopkanje kad će vaš posao doći na red i biti završen, da li će biti urađeno kao što ste zamislili, da li će biti potrebno nešto ponovo štampati i time probiti rok…

3. Koliko štampate?

Da bi bili sigurni da vaš novi štampač može u potpunosti ispuniti vaše potrebe za štampom potrebno je da znate vaš planirani mjesečni obim štampe. Najbolji indikator takvog parametra jeste trenutna mjesečna potrošnja tj. nabavka papira.

4. Da li će novi štampač raditi sa drugim štampačima koje već imate?

Postoji više načina da povežete računar sa štampačem. Štampači predviđeni za kancelarijsko poslovanje se najčešće povezuju kablom i to putem USB i/ili Ethernet (mrežnog) porta. Ukoliko nemate mrežno okruženje u svojoj kancelariji, imajte na umu da postoje štampači sa opcijom bežičnog (wireless – WiFi) povezivanja. Preduslov za takavj tip povezivanja je da imate računar ili laptop sa WiFi konekcijom. Ukoliko planirate da više zaposlenih štampa na jednom štampaču prijedlog je da se odlučite za mrežni štampač.

5. Koliko je jednostavno korištenje?

Što je više opcija spakovano u jedan uređaj to je kompleksnije rukovanje istim. Ipak, većina modernih štampača je dizajnirana za što lakše korištenje, sa naglaskom na preglednost i brzu dostupnost najčešće korištenih funkcija. Sa druge strane, specijalizovani štampači i uređaji za doradu štampe zahtijevaju određeni period obuke. Posavjetujte se prilikom kupovine ili najma svog novog štampača da li je obezbjeđena obuka korisnika. Idealno bi bilo da se obuka održi na vašoj lokaciji praćenjem vaših radnih procesa. U radu sa novim štampačem ili njegovim rjeđe korištenim opcijama veliku olakšicu može pružiti i odštampano uputstvo koje će se nalaziti u neposrednoj blizini uređaja.

6. Da li imate prostora za novi štampač?

Ovo pitanje može zvučati banalno, ali bilo je situacija kada se gabariti novog štampača zaborave ubaciti u jednačinu o nabavci. Moderni štampači jesu kompaktni i proizvođači ulažu veliki trud u što bolje iskorišćenje i uklapanje u enterijer ali za svaki slučaj provjerite s koliko prostora raspolažete za svoj novi štampač prije donošenja konačne odluke o nabavci.

7. Da li imate siguran servis za kupljeni štampač nakon isteka garantnog roka?

Sve ima svoj vijek trajanja. Kako bi smanjili stres i izbjegli glavobolju potrage za lokalnim „majstorom“ koji bi u idućih par dana mogao naići i pogledati vaš štampač, na vrijeme mislite o dostupnosti servisa i zamjenskih djelova. Prije same kupovine provjerite da li vaš prodavac nudi servis i nakon isteka garantnog roka, koji su uobičajeni period otklanjanja kvara i da li nudi garantni rok na popravke.

Za BESPLATNU preporuku ili stručno savjetovanje o nabavci vašeg novog štampača kontaktirajte KMC d.o.o. Banja Luka već danas i uživajte u bezbrižnoj kupovini.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Štampa i izdavaštvo