al

Predstavljamo

ALUKÖNIGSTAHL: Upotreba virtuelne stvarnosti u arhitektonskoj vizualizaciji

23.10.2017 08:52:14 / Izvor: Akta.ba

Sigurno ste do sada čuli za pojam Virtual Reality (virtuelna stvarnost  ili skraćeno VR). Virtuelna stvarnost predstavlja prvi korak ka realizaciji Cyberprostora. To je digitalno grafičko okruženje koje simulira prisustvo na određenom mjestu u realnom vremenu. Postoji mnogo različitih tehničkih sistema, tako da nije lako definirati sami koncept virtuelne stvarnosti. Osnovna ideja VR-a je dosta stara, te je njegova realizacija bila veoma teška za ostvariti. Potrebna je maksimalna saradnja hardvera i softvera, koji opet pojedinačno moraju da budu na veoma visokom nivou. Zbog ovakvih zahtjeva, činjenica je da se tek sada nalazimo na početku VR ere, iako su prvi pokušaji ulaska u VR svijet bili dosta davno.

Već prije petnaest godina bile su prve 3D naočale dostupne na tržištu, koje su prodane sa izjavom da će se igranje kompjuterskih igrica potpuno promijeniti.  S takvim naočalama ste mogli imati samo glavobolje i suzne oči, te je njihova upotreba u virtuelnoj stvarnosti bila jako komplikovana. Ove naočale također nisu bile prikladne za arhitektonsku vizualizaciju. U tu svrhu dugo su planirani i izgrađeni složeni sistemi. Čak i uz ove složene sisteme, učinak virtuelne stvarnosti bio je vrlo osjetljiv za uspješnu realizaciju.

S novom generacijom naočala virtuelne stvarnosti, napokon je ispunio obećanje uranjanja, tj. stvarno se osjećam u 3D virtuelnom svijetu. Ova tehnologija je također idealna za upotrebu u arhitektonskoj vizualizaciji i profesionalnom marketingu nekretnina.

ALUKÖNIGSTAHL je u svome poslovanju sa partnerima, na tržištu prozora, vrata i fasada, poznat po kvaliteti proizvoda i konstantim inovacijama. U posljednjih dvije godine, iskoristili su nove digitalne tehnologije i svoje iskustvo u arhitektonskim otvorima, kako bi razvili prvi virtuelni showroom sa sistemima SCHÜCO i JANSEN. Virtuelni showroom omogućava korisniku, da se detaljno upozna sa proizvodima aluminijskih i čeličnih sistema za vrata, prozore i fasade. Pored toga možete detaljno pogledati informacije i interaktivne prezentacije za svaki proizvod ili sistem. Dok se konkurencija i dalje bavi klasičnim načinom prezentovanja svojih proizvoda, ALUKÖNIGSTAHL je omogućio svim zainteresiranim licima da se uvjere u novi koncept upoznavanja sa profilima i uzorcima. Na svojim inovacijskim turnejama po Srbiji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Albaniji doživljavali su samo "WOW" efekat od strane arhitekata i investitora.

"U narednom periodu, želimo pripremiti mogućnost investitoru da "prošeta" vlastitim objektom (koji još nije izgrađen) i da osjeti stvarni odnosno virtuelni prostor u kojem će imati mnogobrojne mogućnosti.  Ima li bi jedinstvenu priliku pogledati kompletnu fasadu spolja, otvoriti i zatvoriti vrata i prozore, te sve to zamjeniti s drugim SCHÜCO ili JANSEN proizvodima, na samom licu mjesta. Ova mogućnost dozvoljava intervenciju na samom objektu prije nego što to bude kasno, te se ostvaruje velika ušteda vremena i novca", ističu iz kompanije ALUKÖNIGSTAHL.

To su samo neke od mnogobrojnih karakteristika koje se mogu implementirati pomoću vizualizacije u virtuelnoj stvarnosti. Budućnost će pokazati koliko je stvarnost povezana s virtuelnim svijetom i u kojoj mjeri su te mogućnosti za razvoj prihvaćene. U svakom slučaju, takva arhitektonska vizualizacija je uzbudljiva i trenutno je doista bitan faktor na terenu.

Ukoliko još niste isprobali virtuelnu stvarnost, slobodno kontaktirajte ALUKÖNIGSTAHL i rado će vam pokazati budućnost sada!

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Predstavljamo