Ascom d.o.o. predstavlja poslovni softver E-line CLOUD

26.02.2015 09:35:19
Ascom d.o.o. predstavlja poslovni softver E-line CLOUD

Prelazak na e-Line Cloud ne predstavlja značajan financijski izdatak pošto nema kupovine licenci, nego se vrši najam na mjesečnoj osnovi.

Dugogodišnje iskustvo i razvoj tržišta kojeg diktiraju Microsoft, Google, masovna upotreba interneta, smartphone i tablet tehnologija, itd., su inicirali pojavu nove verzije, čije su najvažnije značajke:

1. Novi dizajn baze podataka. Poslovne godine se više ne odvajaju, nego 1. januara jednostavno nastavljate raditi bez potrebe za prijenosom početnih stanja, šifrarnika itd. Kod pretrage starih godina ne izlazite iz tekuće.

2. Samostalno podešavanje veličine prozora, prikaz kolona, raspored kolona, lokaciju prozora, itd. potpuno prilagođeno veličini monitora, grafici ili vašim ličnim potrebama tako da promjene ostaju snimljene.

3. Modul Plaće podržava sve: vrši obračun za F BiH i RS, različite postavke dodatnih zarada, ugovori o djelu F BiH i RS itd. Neograničen broj osnovica i dodataka, obustave i praćenje rata,... Program podržava i poslovnice u suprotnim entitetima. Elektronski Exporti za poreznu upravu, automatsko generisanje uplatnica za banke, posebni obračun za povlaštene djelatnosti (tekstilna industrija i sl.),...

4. Unos podataka u glavnu knjigu je jednostavan i program uči zajedno s vama tako što se prave sheme knjiženja (trošak struje, telefona, kirije,...) napredno vođenje blagajne, automatski unos elektronskih izvoda za većinu banaka,... Veoma bogati izvještaji Kupaca, Dobavljača, Analiza rizika (pogodna za brze bilanse za banke ili projekte),...

5. PC kasa je unutar glavne EDI aplikacije. Sa PC kasom je sada znatno lakše raditi i zbog online načina rada razmjenom podataka je automatska.

6. Dodatna snaga unutar PRO licence. Ova licenca omogućuje pristup Statistici/OLAP analizama koje su sada bazirane na pivot tablicama koje koje predstavljaju vrlo snažan alat za pretragu i analizu poslovanja.

7. ELI i EMI aplikacija omogućavaju rad u programu bez instalacije, i to ELI na desktop računarima, a EMI na mobitelima i tabletima. Koristite program gdje god se nalazite, potreban vam je samo pristup Internetu.

8. Velika novina je Document Centar, koji omogućava elektronsko arhiviranje skeniranih „papirnih“ dokumenata u sistem, koji se vežu za određene dokumente. Tako npr., uz ulaznu kalkulaciju možete imati skenirane račune dobavljača i zavisnih troškova i kod potrebe za uvidom nema lpenjanja po ljestvama i pretrage prašnjave arhive na tavanu,...

9. Najveća sporedna prednost je da rad na programu štedi skupu informatičku infrastrukturu (nema više skupih servera, serverskih operativnih sistema, AV zaštite, Licencnog SQL-a, skupe routirane konekcije i hardwera,...).

10. Vrste dokumenata kao što su finansijski KO, robni KO, cesija, kompenzacija, zbirni računi, podržani su svi Fiskalni printeri za F BiH i RS, servisi za fakturisanje iz predračuna, radnih naloga itd. znatno olakšavaju rad u sistemu. Artikli mogu biti trgovačka roba i vlastiti proizvod, tako da predpodešene šeme knjiženja automatski daje odgovarajući finansijski nalog.

11. Prelazak na e-Line Cloud ne predstavlja značajan financijski izdatak pošto nema kupovine licenci, nego se vrši najam na mjesečnoj osnovi. Sistem plaćanja je fleksibilan tako da se broj licenci može stalno mijenjati prema potrebama preduzeća. Naši programeri u većini slučajeva mogu vrlo povoljno izvršiti migraciju postojeće baze tako da je sami start olakšan. U sklopu implementacije se obično vrši i redizajn poslovnih procesa, organizaciono restrukturiranje preduzeća isl.

Posebna aplikacija EKI se stara o sinhronizaciji i nužnim funkcijama u OFFLINE načinu rada (prodaja, POS kasa, unosi u gl. knjgu,...). Danas je internet toliko rasprostanjen i nužan za druge poslove tako da je, pored osnovnog priključka, dostupan putem drugog provajdera, GSM-om ili sa android mobitela. Ponovnim dolaskom interneta baza se automatski sinhronizuje i vaš rad se pohranjuje na server i program nastavlja normalan rad.

Način prodaje i cijene su prilagođene tržištu tako da se vrši najam po mjesečnoj cijeni već od 25,00 KM+PDV u ovisnosti od vrste licence i broja CAL-ova. CAL je broj istovremenih pristupa bazi, dok broj registrovanih korisnika, svaki sa svojim ovlastima, nije ograničen.
Za stalnu podršku se zaračunava naknada održavanja softvera.

Na internet stranici www.ascom.ba možete se također informisati i o bogatoj ponudi roba i usluga koja vam omogućuje lakše, brže i sigurnije poslovanje.

Ukoliko postoji interes za E-line Cloud ili imate bilo kakvih pitanja budite slobodni da kontaktirate Ascom d.o.o. Tešanj Put I. Alićehajića bb, Ind. zona Bukva, 74260 Tešanj +387 32 655 855.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Predstavljamo