ASEE primjenom Adizes metodologije nudi rješenje kompanijskih problema

04.09.2017 09:24:36
ASEE primjenom Adizes metodologije nudi rješenje kompanijskih problema

Šta stvara, a šta otklanja sukobe i probleme u kompanijama?

Šta stvara, a šta otklanja sukobe i probleme u kompanijama?

Sa različitim redosljedima i pojašnjenjima teoretičari, menadžeri i konsultanti uglavnom sledećim terminima objašnjavaju uzroke konflikata i nefunkcionisanja timova u kompanijama u 21. vijeku:

  • Slaba komunikacija
  • Loše upravljanje
  • Različite percepcije
  • Konkurencija
  • Sukob generacija
  • Sukobi ega i ličnosti
  • Stres
  • Ubrzani tok promena
  • Neiskrenost
  • Različitost stilova
  • Sukobljenost uloga
  • Različitost ciljeva i uloga
  • Prirodni sukob određenih funkcionalnih celina
  • Različiti lični ciljevi
  • Nepredvidive politike firme

Lista nije nasumično izabrana, presjek je dvadesetak izvora sa najvećih internet portala posvećenih temama preduzetništva, menadžmenta i rešavanja problema kompanija.

Odnosi se na portale i kompanije iz Sjedinjenih Država, Japana, Francuske, Velike Britanije i Njemačke no, uz dodatke po specifičnim oblastima i firmama, primjenjiva je i na kompanije iz regiona.

Slaba komunikacija je univerzalan problem za sve organizacije i da obuhvata i nekoliko tema navedenih posle. Slaba komunikacija i proizilazi iz lošeg upravljanja, a istovremeno mu i doprinosi. 

U ambijentu različitih percepcija i nezdravog poslovnog sistema, loše upravljanje i slaba komunikacija će osnažiti konkurentske sukobe koji će naglasiti međugeneracijski konflikt baby-boomera, X generacije, Y generacije i Yi generacije, stvarajući vrtlog iz kojeg dnevno izlazi više aplikacija za posao u drugim firmama, nego ponuda za klijente i potencijalne klijente koji ostvaruju misiju firme o kojoj govorimo i ostvaruju nastavak saradnje ovog nesrećnog broda. Bar do sledećeg mjeseca.

Za brod koji ne zna odredište – svaka je luka odredište, a putnici su oni koji i ne znaju kuda su pošli. Ovakav scenario će naglasiti sukobe ega i ličnosti, maksimizirati stres i navesti na neiskrenost i povlačenje.

Proaktivan i kreativan zaposleni mora da sjedi na jasno definisanom, bezbednom radnom mjestu, mora da ima jasno definisan set obaveza, odgovornosti i nagrada koje pripadaju njegovom radnom mjestu. Kreativnost u preživljavanju nema ispravan cilj i ne može biti usmjerena u pravcu kompanijske misije. Sva kreativnost bolesnog sistema je preživljavanje.

Širok je spektar preporuka za rješavanje problema.

Kako uspješne kompanije uspješno rješavaju probleme?

Uspješne kompanije se zasnivaju na jasnoj misiji i viziji koje nisu zapisi na zidu generalnog direktora, nego su osnova za organizacionu strukturu i sistem funkcionisanja kompanije. Definisanje i implementacija sistema odgovornosti usmjerenog na spoljnu integraciju uz simultani rad na rješavanju uzroka unutrašnje dezintegracije predstavlja jednu od osnova Adižesovog upravljanja promjenama.

Odnos prema otklanjanju uzroka problema nije samo proaktivan nego i kontinuiran u razumjevanju činjenice da je unutrašnje zdravlje osnova bilo kakve, a kamoli dobre spoljašnje integracije. Sile konflikta ne moraju biti destruktivne ukoliko je faktor unutrašnje integracije dovoljno čvrst, a u kontekstu ogromnih kulturoloških, generacijskih, emocionalnih i uostalom motivskih razlika, aktivni odnos prema integraciji unutar kompanije je zapravo aktivan odnos prema zajedničkoj budućnosti, kompanije i zaposlenih.

„Nastojte da shvatite koji problem vam je trenutno za vratom i koji je problem danas najbitniji“, "Držite dobar pravac“, "Budite spremni adekvatno platiti najbolje ljude“, "Posvetite vrijeme i pažnju procesu selekcije“, sve su to teoretski, post-festum savjeti koji djeluju kao onaj najbolji savjet za narkomane: "Nađite smisao života u nečemu što nije droga“.

Lanac uzroka problema može sadržavati i sasvim specifične karike, svojstvene samo jednoj kompaniji koju analizirate, ali logika problema počiva na činjenici da kompanija ne uspjeva održati jasan sistem odgovornosti, ne uspjeva da se bori sa konkurencijom i potrebama tržišta zbog toga što se bori sa samom sobom.

Godinama radeći sa firmama koje su se mučile sa istim ovim problemima, konsultanti ASEE su primjenom Adižes metodologije postizali značajan uspjeh u rješavanju kompanijskih problema. Sjeme metodologije koja je vrijednosna i nadgeneracijska, koja uspješno funkcioniše u različitim zemljama i ekonomskim sistemima, potpuno različitim branšama i privrednim granama, upravo je u fokusu držalo timski rad i integratorski koncept u kompanijama.

Tim povodom, razvili smo potpuno novu i jedinstvenu radionicu, direktno posvećenu problemu rješavanja problema u firmama, unapređenja timskog rada i rješavanja sukoba kao vrlo čestog faktora direktne štete timskom radu.

Više informacija o Integratorskom workshopu, namenjenom prvenstveno onima koji vode timove za rješavanje problema dostupno u dokumentu u prilogu.

PREUZMI DOKUMENT:
Integratorski workshop

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Predstavljamo