Balihodžić o buđenju tržišta: "Korona nas je naučila da budemo odlučniji"

08.07.2020 09:46:34
Balihodžić o buđenju tržišta: 'Korona nas je naučila da budemo odlučniji'

Nakon što su biznisi nastavili svoju putanju, koja je bila u djelimičnoj ili stopostotnoj obustavi uzrokovanom korona kirzom, došlo je vrijeme za nizanje novih uspjeha i prodora na tržištima.

Nakon što su biznisi nastavili svoju putanju, koja je bila u djelomičnoj ili stopostotnoj obustavi uzrokovanom korona kirzom, došlo je vrijeme za nizanje novih uspjeha i prodora na tržištima. Mnogi će nakon COVID-19 krize, koja je i dalje aktivna, nastaviti uobičajenu putanju, dok će drugi krenuti još jače i agresivnije sa svojim poslovanjem. Oni koji se  odluče biti drugačiji težit će ka agresivnijim kampanjama, jačim pritiscima na klijente, a ono što je najbitnije u ovoj situaciji – težit će ka povratnim informacijama od svojih potrošača zbog okolnosti u kojima se još uvijek mnoge djelatnosti nalaze.

Ojačani novom perspektivom, energijom i željom za napretkom, kompanije počinju tražiti nove načine da svoje poslovanje unaprijede, te uvedu inovativne metode rada i odnosa s klijentima.

"Kompletna situacija vezana za korona virus naučila nas je da budemo odlučniji i željniji osvajanja tržišta u ovom post-kriznom periodu, to se osjeti i u razgovoru sa svim klijentima i partnerima. Kompanije žele da dobiju prednost nad konkurencijom - to je taj zdravi sistem u kojem biznis cvjeta, bolji dominiraju, a tržište se oporavlja", rekao je Kemal H. Balihodžić, osnivač i CEO agencije UpTrend.

Naime, UpTrend Marketing Solutions je, od početka korona krize, uspjela opstati, bez ijednog otpuštenog radnika, te bez izgubljenog klijenta. Pored svojih stalnih klijenata, uspjeli su ostvariti jako puno novih saradnji sa velikim korporacijama, ali i onim nešto manjim.

"Kriza ne mora uvijek manifestovati kao loš učinak na poslovanje kompanije, samo joj se treba prilagoditi i što prije se transformisati – baš kao što u školskim definicijama pojam krize ima značenje", dodao je Balihodžić.

Za vrijeme kriznog perioda, UpTrend agencija je, između ostalog, uspješno realizirala više od deset website projekata, od kojih su četiri bile e-commerce tipa, među njima i prvi HoReCa web shop u BiH, otvarajući put za novi napredak u toj industriji. Pored domaćih klijenata, usluge web dizajna su u velikoj potražnji i u inostranstvu, te je UpTrend kreirao pune web development pakete inostranim kompanijama.

S druge strane, UpTrend na čelu sa Balihodžićem je tokom proteklih mjeseci gostovala na nekoliko webinara, a Kemal je također u svom angažmanu održao nekolicinu "In house" treninga u polju motivacije, prodaje i marketinga.

"Ono što je bitno za istaći, jeste da se tokom kriznog perioda pojačala potražnja za treningom uposlenika, te je naredni period poprilično bukiran za ovu našu uslugu", zaključio je Balihodžić.

U procesu buđenja tržišta nakon višemjesečne pauze, mnogi su svjesni okolnosti u kojim se njihova kompanija ili organizacija nalazi, dovodeći do burnog pokreta u svim sferama života kako bi se situacija vratila na ono što je u periodu prije korone smatrano "normalnim" poslovanjem.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Predstavljamo