al

Ljepota i zdravlje

Devet dobrih razloga da jedete sjemenke bundeve svaki dan

02.02.2016 13:28:45 / Izvor: Akta.ba

Sjemenke bundeve se u medicinske svrhe koriste već hiljadama godina. Bogat su izvor magnezija, kalcija, kalija, željeza, cinka i vitamina K. Odličan su izbor za grickanje jer su bogate omega 3 masnim kiselinama koje su tijelu neophodne za održavanje zdravlja srca i regulisanje krvnog pritiska. Otkrijte iznenađujuće zdravstvene prednosti sjemenki bundeve i zašto ih trebate jesti umjesto nezdravih grickalica.

Sjemenke bundeve se preporučuju svim uzrastima bez obzira na spol ili dob, kako bi se održao pravilan rad crijeva i provodila djelotvorna detoksikacija organizma. Djeluju antistresno, umirujuće, antioksidativno, smanjuju holesterol i poboljšavaju pamćenje. Dodatno pomažu kod povećane prostate i olakšavaju mokrenje.

Devet razloga da jedete sjemenke bundeve svaki dan:

  • Sjemenke bundeve sadrže spojeve koje se uspješno bore protiv ćelija raka
  • Ulje sjemenki bundeve se koristi za liječenje povećane prostate (hiperplazije)
  • Ublažavaju simptome menopauze
  • Smanjuju holesterol
  • Štite od dijabetesa
  • Dobre za mršavljenje
  • Poboljšavaju raspoloženje
  • Olakšavaju artritis
  • Sprječavaju nastanak osteoporoze

Sjemenke bundeve su 14.470 puta zdravije od čokolade. Isto kao što je  hranjiv plod, tako su hranjive i sjemenke bundeve. Možete ih grickati koliko god želite, bez bojazni da će vam naštetiti.

Način primjene: Možete ih jesti sirove, koristiti kao dodatak musliju ili juhama. Mogu se prepržene dodati u salatu.

Zdravlje nadohvat ruke! Sanday superfood proizvodi i pakuje Delta trade d.o.o. Zenica, Bosna i Hercegovina. Domaći brend vrhunski kvalitet! Poslovanje firme Delta Trade zasnovano je na kvalitetu proizvoda i usluga u skladu sa zahtjevima priznatih sistema i normi o kvaliteti i zdravstvenoj sigurnosti proizvoda, GMP i HACCP.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Ljepota i zdravlje