DHL Express pojednostavljuje globalnu online trgovinu sa On Demand Delivery

23.11.2016 08:37:49
DHL Express pojednostavljuje globalnu online trgovinu sa On Demand Delivery

"On Demand Delivery" je razvijen kao odgovor na značajan rast u premium volumenu prekogranične e-trgovine

DHL Express, vodeća međunarodna ekspres kompanija u svijetu, najavila je početak nove usluge "On Demand Delivery", koja omogućava kupcima i primaocima globalno da odaberu jednu od standardnih mogućnosti dostave.

Sa "On Demand Delivery", pošiljaoci mogu odabrati aktivaciju određene opcije dostave i da DHL Express proaktivno obavijesti njihove klijente putem email ili SMS poruke o napretku pošiljke. Klijenti mogu odabrati mogućnosti koje najbolje odgovaraju njihovim potrebama putem web stranice  "On Demand Delivery". Usluga je prilagođena zahtjevima međunarodnih isporuka e-trgovine, gdje je većina pošiljaka adresirana na privatne adrese i tako klijentima stavlja naglasak na fleksibilnost i praktičnost.

"Vidjeli smo da udio dostave pošiljaka e-trgovine raste od 10% u 2013. do preko 20% u međunarodnom volumenu DHL Express-a u 2016.," rekao je gdin John Pearson, CEO Europe i Global Head of Commercial, DHL Express Europe. "Ovo je primarno vođeno jakom potražnjom robe visoke vrijednosti i premium proizvoda na globalnom tržištu, kao i pojave start-up trgovaca koji se šire na nova ino-tržišta i s toga zahtijevaju uslugu od-vrata-do-vrata širom svijeta. Kao odgovor na dinamičan rast i kako bi osigurali da naše usluge i dalje nadmašuju očekivanja naših klijenata, pokrenuli smo "On Demand Delivery."

"On Demand Delivery nije samo novo korisničko sučelje – to također predstavlja poboljšanje naše mreže globalno, jer smo prilagodili naš posljednji korak u operacijama kako bi zadovoljili konkretne zahtjeve prekogranične isporuke e-trgovine," rekao je gdin. Charlie Dobbie, Executive Vice President, Network Operations, Aviation i IT, DHL Express. "Zahvaljujući "On Demand Delivery", možemo podržati uslugu online pošiljalaca i poboljšati iskustvo isporuke za svoje kupce, dok poboljšavamo vlastitu efikasnost, posebno u posljednjem kilometru isporuke."

Gdin Edin Emšo, Direktor DHL Express za Bosnu i Hercegovinu, ovom prilikom je rekao: "I BiH ide u korak sa trendom, te smo i mi vidjeli povećan broj pošiljaka e-trgovine. Kako bismo zadovoljili potrebe klijenata, DHL Bosne i Hercegovine je također uspješno pokrenuo "On Demand Delivery" mogućnost. Ključna stvar je njegova praktičnost i jednostavnost korištenja u koju će se uvjeriti naši klijenti.”

"On Demand Delivery" je jednostavna i korisna za pošiljaoce i primaoce. Stranici se može pristupiti preko bilo kojeg pametnog telefona, tableta ili računara, a nudi primaocu do šest mogućnosti dostave. Pošiljaoci mogu ugraditi svoje brendiranje u obavijesti klijentima. Također, primaoci mogu zakazati dostave, organizovati dostavu do najbližeg DHL servisnog centra ili svoje alternativne adrese, pa čak i zatražiti da se pošiljka stavi na čekanje tokom godišnjeg odmora. On Demand Delivery dodatno poboljšava isporuku iz prvog puta povećavajući zadovoljstvo klijenata, a ujedno čini cjelokupan process dostave efikasnijim.

"On Demand Delivery" će  biti dostupna u preko 100 zemalja u toku 2016. i 2017., što čini većinu globalne trgovine i aktivnosti online prodaje, a dostupna je u preko 45 jezika.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Predstavljamo