Helpdesk sistem
Rješenje koje Teleklik nudi je idealan online servis za pružanje podrške vašim klijentima ili podrške korisnicima unutar same kompanije
Uvijek budite na usluzi svojim korisnicima po vašim pravilima. Helpdesk podrška počinje tako što korisnik postavi zahtjev i u najkraćem roku dobija povratnu informaciju u vidu savjeta ili rješenja problema.
Usluga Helpdesk sistema koju Teleklik nudi svojim partnerima se konstantno razvija u skladu sa potrebama krajnjeg korisnika. Rješenje koje nude je idealan online servis za pružanje podrške vašim klijentima ili podrške korisnicima unutar same kompanije. Kroz redovnu upotrebu ovog rješenja stvarate veliku bazu podataka o svim evidentiranim problemima, kao i njihovim rješenjima te na taj način možete da prepoznate obrasce koji se ponavljaju i uz opsežnu analitiku izvršite optimizaciju procesa podrške.
Za više informacija zakažite sastanak ili zatražite ponudu,Teleklik je tu za vas.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.