Kurirska služba

Kompanija In Time je nastojala inovirati svoje usluge

30.11.2018 13:41:39
in time kurirska služba

Da bi olakšali i pojednostavili komunikaciju sa dragim klijentima, kompanija In Time je u Bosni i Hercegovini napravila najveći Call Center 1301

Već dugi niz godina kompanija In Time je nastojala inovirati svoje usluge, koje uveliko štite vaše poslovne interese te interese vaših partnera kojima ste slali pošiljke iz dana u dan putem njihove mreže.

Da bi olakšali i pojednostavili komunikaciju sa dragim klijentima, kompanija In Time je u Bosni i Hercegovini napravila najveći Call Center 1301, koji omogućava brzu i jednostavnu kominakaciju sa klijentom. In Time Call Center 1301 je konfigurisan tako, da istovremeno može da primi veliki broj poziva iz naše zemlje.

Nije bitno iz kojeg dijela Bosne i Hercegovine zovete, nije bitan operater niti dali je to fiksna ili mobilna telefonija, slobodno nazovite In Time Call Center 1301 i najavite preuzimanje vaše pošiljke iz bilo kojeg dijela Bosne i Hercegovine.

Svi smo sudionici stresa i brzog života, tako da nam se nekada zna dogoditi dok se vozimo ili idemo na neki drugi sastanak, da smo zaboravili naručiti preuzimanje ili slanje jako bitne pošiljke za klijenta i dok dođemo do neke fiksne linije, to se nekada zna i zaboraviti.

"Upravo zato smo i napravili Call Center 1301 koji Vam omogućava poziv i sa mobitela. Cijene poziva su kao i svi pozivi koje imate kod Vašeg Telecom operatera, jer taj poziv plaćate njemu. Zato se nemojte ustručavati, bez predbroja za grad pozovite naš Call Center 1301", kazali su iz kompanije In Time d.o.o.

 

 

 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Predstavljamo