Intereuropa RTC je vodeći ponuđač logističkih usluga u Bosni i Hercegovini
Zadatak Intereurope RTC je optimalno pokrivanja potreba za kompletnim logističkim uslugama na vaše potpuno zadovoljstvo.
Intereuropa RTC je vodeći ponuđač logističkih usluga u Bosni i Hercegovini. Njihov zadatak je optimalno pokrivanja potreba za kompletnim logističkim uslugama na vaše potpuno zadovoljstvo. Zadatak ostvaruju pouzdanošću, brzinom, sigurnošću i konkurentnim cijenama.
Kompanija Intereuropa pokrenuta je 1947. godine kao društvo ograničene odgovornosti sa samo tri zaposlenika u tadašnjoj “B Zoni” slobodne carinske zone Trst. Broj usluga koje je kompanija pružala kao i broj zaposlenih rasli su iz godine u godinu uzrokujući promjene organizacione strukture. U periodu od 1965. do 1990. godine Intereuropa je otvorila ogranke u svim većim gradovima bivše SFR Jugoslavije. Po raspadu zajedničke države (1991.) ogranci izvan Slovenije su reorganizovani i ustrojeni kao društva ograničene odgovornosti. Proces privatizacije okončan je do 1995. godine, a dionice Intereurope registrovane su na Ljubljanskoj berzi 1998. godine.
Krajem devedesetih mreža se proširila na tržišta jugoistočne Evrope, djelom zahvaljujući reintegraciji nekadašnjih ogranaka sa Koncernom, a dijelom kroz nove akvizicije. Uporedo sa tim došlo je do promjene osnovne djelatnosti kompanije. Tako je iz kompanije za carinsko posredništvo i transport Intereuropa prerasla u međunarodnu logističku grupu koja nudi širok i integrisan spektar usluga. Godine 2002. svojoj ponudi su dodali nove usluge i zvanično registrovali globalne logističke usluge kao svoju osnovnu djelatnost.
KVALITET
Cjeloviti kvalitet poslovanja je temeljno pravilo poslovanja koncerna INTEREUROPA, cjelokupne mreže njegovih organizacijskih jedinica i svakog pojedinca. Cjeloviti kvalitet poslovanja je prioritet koji osigurava kupcima brzu, sigurnu, ekonomičnu, pouzdanu i za okolinu prihvatljivu logistiku. S kupcima uspostavljaju uzajamni odnos poštovanja dogovorenih mjerila kvaliteta. Preuzimaju evropske kriterije kvaliteta koji im omogućavaju konkurentnost, širenje poslovanja i očuvanje tržišnog udjela. Cjeloviti kvalitet poslovanja je odraz kulture odnosa i zadovoljstva zaposlenih, te je namijenjen zadovoljstvu kupaca, vlasnika i društva u cjelini. Vodeće i rukovodeće osoblje, te svi ostali zaposleni preuzimaju odgovornost za cjeloviti kvalitet poslovanja, te ustrajno i stvaralački nastoje što više doprinijeti potpunosti vlastitih usluga. Ništa nije prepušteno slučaju, kvalitet i utjecaje na okolinu stalno prate i poboljšavaju u svim procesima obavljanja usluga unutar i izvan koncerna. Rezultat vlastitih nastojanja za postizanje cjelovitog kvaliteta poslovanja je dugoročni poslovni uspjeh Koncerna.
VIZIJA I MISIJA KONCERNA
Misija koncerna Intereuropa je pokrivanje logističkih potreba klijenata na njihovo potpuno zadovoljstvo.
To ostvaruju pouzdanošću, brzinom, sigurnošću i konkurentnim cijenama.
Strategija ostvarivanja poslovne vizije koncerna temelji se na sljedećim razvojnim elementima:
INTENZIVNI I INTEGRISANI RAZVOJ
Koncern se razvija na dva načina:
povećanjem dodatne zarade po zaposlenom modernizacijom sadašnjih logističkih mogućnosti;
stvaranjem novih logističkih kapaciteta preuzimanjem i kupovinom firmi na području srednje i jugoistočne evrope.
Sa predviđenim razvojem, koncern Intereuropa će osigurati dugoročnu uspješnost poslovanja i finansijsku stabilnost kompanije.
CJELOKUPNA PONUDA LOGISTIČKIH USLUGA
Koncern se prilagođava tržišnim potrebama transformacijom ponude sadašnjih usluga i prelazi od klasičnog špeditera ka ponuđaču globalnih logističkih rješenja. Razvojna strategija koncerna na tom području usmjerena je ka ispunjavanju potreba svakog pojedinog klijenta te nadogradnji i integraciji logističkih usluga.
RAZVOJ KADROVA
Najznačajniji element razvoja u koncernu Intereuropa su zaposleni. Zato je kadrovsko usmjerenje ključno u produbljivanju postojećih i sticanju novih znanja sa područja logistike. Snaga koncerna se temelji na slobodnom protoku zaposlenih, informacija i iskustava između jedinica koncerna Intereuropa.
TQM POTPUNO UPRAVLJANJE KVALITETOM
Potpuni kvalitet usluga realizujemo ispunjavanjem naših razvojnih usmjerenja.
Koncern Intereuropa posluje u skladu sa već dobivenim standardima kvalitete, a svoje poslovne procese i organizaciju prilagođava tržišnim potrebama.
UPOTREBA SAVREMENE INFORMACIONE TEHNOLOGIJE
Razvoj informacionih tehnologija za podršku logistike je jedan od glavnih elemenata u razvoju koncerna Intereuropa i ispunjavanju potreba svakog pojedinog klijenta. Usmjereni su na primjenu najsavremenijih informacionih tehnologija u svim procesima poslovanja u svrhu osiguranja pouzdanosti, brzine, sigurnosti i ekonomičnosti logističkih usluga.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.