al
Kako postupati u slučaju naplate poziva prema besplatnoj liniji!

Predstavljamo

Kako postupati u slučaju naplate poziva prema besplatnoj liniji!

07.03.2019 08:30:20 / Izvor: Akta.ba

EuroExpress brza pošta obavještava korisnike usluga da, ukoliko primjete da im se poziv prema besplatnoj liniji 0800 51 100 naplaćuje, slučaj mogu da prijave na e-mail adresu sugestije@euroexpress.ba kako bi tehnička podrška istražila razloge koji su doveli do naplate ostvarenih poziva.

Iz kompanije napominju da jedino domaći telekomunikacioni operateri imaju mogućnost da naplate poziv prema brojevima telefona koji su besplatni za pozivanje, kao što je to slučaj sa brojem 0800 51 100 Call Centra EuroExpress-a.

S obzirom da EuroExpress svaki poziv prema besplatnoj liniji plaća, kako bi za korisnike poziv bio besplatan, samim tim ne postoji mogućnost kao ni način da EuroExpress izvrši bilo kakvu naplatu poziva.

U tom smislu, svaka žalba na naplatu se upućuje prema nadležnom operateru, nakon što se dokaže da su pozivi prema besplatnoj liniji i ostvareni sa dostavljenog telefonskog broja korisnika.

Krajnju odluku o nadoknadi materijalne štete donosi telekomunikacioni operater zbog čijeg propusta je naplata i izvršena.

EuroExpress brza pošta moli korisnike usluga za razumijevanje za ovakve situacije, te ističu da stoje na raspolaganju za sva dodatna pojašnjenja, kao i za pomoć u rješavanju spornih situacija.

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Predstavljamo