al
Kako se istaknuti vaš brend na zasićenom tržištu?

Finansije i konsalting

Kako se istaknuti vaš brend na zasićenom tržištu?

06.03.2020 07:58:49 / Izvor: Akta.ba

Broj ponuda kojima ste bombardirani sa svih strana iz dana u dan sve brže raste. U svijetu u kojem živimo, početak biznisa je moguć kroz svega nekoliko klikova, te svaka osoba može, uz minimalno znanje, početi pronaći proizvod koji će prodavati preko svoje online prodavnice, zatim kroz razne reklame i mnogobrojne načine pronaći svoju publiku i kupce.

Kako da vaš brend izraste iznad ostalih? Šta učiniti da biste dostigli viši status na tržištu?

Na ova i druga pitanja vezana za vaš brend pomoć vam mogu pružiti samo najbolji - Uptrend marketing solutions d.o.o. Sarajevo.

Da vaša kompanija postane značajnija od ostalih u očima korisnika, mora imati brend za koji se vaša publika veže i do kojeg im je stalo.

Uspješna izgradnja brenda, između ostalog, zahtijeva sljedeće:

Pronađite svoje "zašto"

Ono što vi radite i način na koji to izvršavate neće biti vječno unikatno, pogotovo s nastankom nove konkurencije iz dana u dan. Udahnite u vašu poruku i vaše „zašto“.

Zašto se bavite tim poslom? Vaše "zašto" će biti prekretnica u procesu odabira vaše kompanije pored ostalih za vaše kupce. To "zašto" je ono po čemu se ističete u svojoj struci/industriji.

Identifikujte tehnički, funkcionalni i emocionalni benefit vašeg brenda nad ostalim, i adaptirajte poruku istim.

Tehnički benefit podrazumijeva dati konkretan odgovor na pitanja "Kako ova kompanija pomaže kupcima?", "Kako zarađuje novac?" i "Šta zapravo nude svojim korisnicima?".

Usko povezano s tim je funkcionalni benefit, tj. kako vaš proizvod ili usluga olakšava život vaših kupaca/korisnika, te šta im kupovina istog zapravo pridonosi.

S druge strane, emocionalni benefit jeste zapravo osjećaj koji vaš proizvod budi u korisnicima (npr. Da li su sretniji što korištenje vašeg proizvoda štedi njihovo dragocjeno vrijeme ili ispunjava istu funkciju kao ostali proizvodi, ali uz manje napora?) Ovo su detalji koji trebaju biti praćeni i inkorporirani u poruku vašeg brenda.

Pobrinite se da vaša kompanija živi kroz vaš brend

Nije dovoljno samo širiti vašu poruku, ako sami ne živite i radite istim principom. Slogani poput "Just Do It" ili "Taste The Feeling" su nam svima poznati, i iako nisu nikad bili razlog za kupovinu nekih Nike patika ili Coca Cole, ali predstavljaju brend i kompaniju koje uz pomoć istih dominiraju tržištem.

Svoje poruke i brend proživaljavaju kroz svaku objavu, video, novi proizvod i feature sa sportistima, te samim tim stvaraju vezu sa svojim kupcima, korisnicima i fanovima, omogućujući ne samo opstanak na tržitu nego i rast i dominiranje istog.

Ako vam je potrebna pomoć da izgradite svoj brend i da budete drugačiji kontaktirajte stručni tim Uptrend marketing solutions d.o.o., oni sigurno imaju riješenje za vas.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Finansije i konsalting