Kako Vam GatherUp! EMP može pomoći da organizujete uspješan virtualni događaj?

10.11.2020 11:05:33
Kako Vam GatherUp! EMP može pomoći da organizujete uspješan virtualni događaj?

GatherUp! EMP koji je razvila App Impact d.o.o. sadrži aplikacije koje mogu pokriti sve organizacijske aspekte za različite tipove događaja.

COVID-19 pandemija je za kratko vrijeme stvorila nove izazove na globalnom nivou, a to je uticalo i na promjenu poslovnih strategija organizacija širom svijeta. Mnoge kompanije koje se bave organizacijom događaja su bile primorane otkazati planirane aktivnosti i kreirati virtualno iskustvo za sve učesnike.

S druge strane, umjesto rada na logističkim zadacima, danas imate vremena istražiti dostupne platforme za upravljanje događajima, napraviti promjene u dosadašnjem pristupu organizacije te početi koristiti platformu koja može podržati sve Vaše aktivnosti.

Korištenje sveobuhvatnog sistema koji uključuje niz specijaliziranih modula može napraviti presudnu razliku kada je riječ o uspješnoj organizaciji Vašeg događaja. Stoga se Restart tim koji stoji iza Reconnect konferencije, i ove godine odlučio za GatherUp! platformu za organizaciju događaja. Istu odluku je donio i Bosnia Agile tim prilikom organizacije Bosnia Agile Week 2020 u sklopu koje su, tokom pet dana trajanja online konferencije, pripremljena zanimljiva izlaganja na temu agilnih metodologija i organizovane Q&A sesije. Pomoću GatherUp! alata, omogućeno je jedinstveno iskustvo razmjene znanja i umrežavanja za sve učesnike i predavače iz cijelog svijeta.

GatherUp! EMP koji je razvila App Impact d.o.o. kompanija iz Sarajeva, sadrži aplikacije koje mogu pokriti sve organizacijske aspekte za različite tipove događaja. Radi se o web portalu sa brojnim administrativnim mogućnostima i uvezanom sistemu koji sadrži generator aplikacija, web i mobilne aplikacije sa detaljnim informacijama o događaju, skener za prisustvo i aplikacije za sponzore. Pored navedenog, GatherUp! EMP sadrži i cijeli niz digitalnih alata koji vam mogu pomoću da iskoristite puni potencijal prilikom organizacije virtualnog događaja:

  • Upravljanje virtualnim timovima – pomoću kontrole pristupa na bazi sigurnosnih uloga, na jednostavan način je moguće kreirati različite profile i definisati sigurnosne grupe unutar članova tima koji će raditi na aktivnostima organizacije događaja pomoću Vašeg GatherUp! EMP portala. Na ovaj način se postiže kontrola obima akcija koje članovi tima mogu poduzeti, kao i pristupa informacijama. Sigurnosne uloge mogu biti dodijeljene i posjetiocima portala koji nisu dio Vaše organizacije.
  • Višejezična podrška – organizacija virtualnih događaja donosi veću šansu za privlačenje zainteresovanih učesnika iz više različitih zemalja. Pri tome je važno naglasiti da svi Vaši potencijalni učesnici preferiraju pretraživati Web stranice na njihovom jeziku. Uz višejezičnu podršku u okviru GatherUp! EMP, moći ćete jednostavno upravljati web sadržajima na različitim jezicima, osiguravajući jasnu komunikaciju prema ciljnim grupama. U samo nekoliko klikova, moguće je dodati prevode za kreirane sadržaje i dati mogućnost posjetiocima Vašeg portala da odaberu svoj jezik prilikom posjete portalu.
  • ConnectTM – poslovna društvena mreža integrisana u GatherUp! EMP je posebno dizajnirana kako bi omogućila međusobnu komunikaciju učesnika Vašeg događaja i podstakla umrežavanje, razmjenu znanja i buduća partnerstva.
  • Business-to-business – osim pokretanja komunikacije sa drugim posjetiocima, učesnici mogu samostalno organizovati sastanke, odrediti datum i vrijeme održavanja sastanke (na način da definišu fizičku lokaciju ili platformu koja će biti korištena za virtualne sastanke).
  • Organizacija i dijeljenje sadržaja – sveobuhvatni CMS modul u okviru GatherUp! EMP Vam omogućava kreiranje različitih oblika sadržaja. Sistem također podržava i upravljanje predavanjima i sesijama vezanima za Vaš događaj, te je moguće dodati sve relevantne informacije i podijeliti Live Stream URL.
  • Alati za komunikaciju – efikasna online komunikacija ne može biti vođena bez multifunkcionalnih komunikacijskih alata. Upravo je zbog toga u GatherUp! EMP integrisan niz alata kao što su: mogućnost kreiranja marketinških kampanja za e-poštu sa različitim opcijama, chat za učesnike događaja i posjetioce Vašeg portala, te chat za osoblje Vaše organizacije koji može biti postavljen kao direktni kanal za komunikaciju unutar Vašeg tima.
  • Upravljanje društvenim mrežama – u nekoliko koraka je moguće povezati kanale društvenih mreža Vaše organizacija sa Vašim GatherUp! EMP portalom, te na taj način povećati vidljivost Vaših objava i angažman fanova. Prema Statista.com, tokom 2020. je došlo do porasta upotrebe društvenih medija u 2020. godini na globalnom nivou, što je jedan od razloga više da pažljivo isplanirate svoju strategiju za digitalni marketing i direktno je povežete sa Vašim portalom za organizaciju događaja.
  • Kreator anketaGatherUp! EMP kreator anketa Vam pomaže da napravite prilagođene ankete i dobijete odgovore i komentare u vezi sa događajem, što će rezultirati korisnim uvidom u utiske učesnika.
  • Kreator certifikata – sistemski generisani certifikati sa mogućošću slanja učesnicima u nekoliko automatiziranih koraka nakon završetka događaja je upravo ono što bi Vam moglo trebati za virtualni događaj! Možete kreirati certifikate za učesnike događaja, zahvalnice za govornike, sponzore i partnere, a zatim ih lako podijeliti pomoću GatherUp! EMP.
  • Neograničene promjene i fleksibilan pristup – budući da živimo u vremenu nepredvidljivih promjena, presudno je koristiti sistem koji Vam omogućava da pravite promjene na već kreiranom sadržaju i lako ih primjenjujete na svim relevantnim sekcijama. Kada na GatherUp! EMP unesete izmjene, novi oblici sadržaja će biti primijenjeni na sve uređaje i elemente na kojima se koristi taj sadržaj.

Iznad je predstavljeno samo nekoliko alata koji su dio GatherUp! EMP koji Vam može pomoći u uspješnoj organizaciji virtualnih događaja i jednostavnom umrežavanju svih učesnika koji će biti podstaknuti na kreiranje novih prilika. U današnjim uslovima poslovanja, važno je koristiti pouzdane platforme s različitim integrisanim aplikacijama koje će Vam pomoći da rastete kao organizacija i podržati Vas bez obzira na izazove sa kojima se suočite! Ukoliko su Vam potrebne profesionalne IT usluge, planirate organizaciju konferencije ili događaja i zanimaju Vas ostale funkcionalnosti GatherUp! EMP, možete kontaktirati App Impact na info@appimpact.ba, a predstavnici ove kompanije će Vam rado odgovoriti na sva Vaša pitanja!

 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Predstavljamo