al
Metrike marketinga: Konačni vodič kroz mjerenje marketinške izvedbe

Štampa i izdavaštvo

Metrike marketinga: Konačni vodič kroz mjerenje marketinške izvedbe

24.10.2019 08:08:32 / Izvor: Akta.ba

U ovoj nagrađivanoj knjizi otkrit ćete metrike velike vrijednosti za gotovo svaki aspekt marketinga: promotivnu strategiju, oglašavanje, i distribuciju; percepciju kupaca, tržišni udjel; snagu konkurenata; maržu i određivanje cijena; proizvode i portfelje; profitabilnost poslovanja s klijentima; prodajno osoblje i kanale; i mnogo čega drugog...

Više informacija o knjizi

Naklada Mate knjige šalje brzom poštom na adresu. Moguće je plaćanje po predračunu ili prilikom preuzimanja. Trošak dostave za područje BiH iznosi 5 KM.

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Štampa i izdavaštvo