mToken za bolje iskustvo internet bankarstva

13.01.2020 14:00:01
mToken za bolje iskustvo internet bankarstva

Uz instalirani mToken na mobilnom uređaju pomoć se lako može dobiti pozivom Kontakt centru Sberbank BH iz bilo kojeg dijela svijeta.

Sberbank BH je uvela novu uslugu za pravna lica – mToken - koja omogućava klijentu brži, lakši i sigurniji pristup internet bankarstvu putem mobilne aplikacije, bilo gdje u svijetu. Dosadašnji token za pristup internet bankarstvu je podrazumijevao fizički uređaj koji su klijenti morali nositi uz sebe, zbog čega nije bio praktičan. 

Uz instalaciju mTokena koji podržava oba operativna sistema Android i iOS klijenti pravna lica svom bankovnom računu mogu pristupiti putem aplikacije na svom mobilnom telefonu. Ovo je vrlo važno jer kada bi se pojavili određene poteškoće u radu fizičkog uređaja Tokena iste su se mogle otkloniti fizičkim dolaskom u banku kako bi ovlašteno osoblje uklonilo grešku. Uz instalirani mToken na mobilnom uređaju pomoć se lako može dobiti pozivom Kontakt centru Sberbank BH iz bilo kojeg dijela svijeta. 

Sberbank BH sa mTokenom još jednom pokazuje kako intenzivno prati trendove u bankarstvu, te pruža jednostavnost i prilagodljivost klijentovim potrebama. 

 

 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Finansije i konsalting