al
Normativna akta za srednje i velike kompanije

Finansije i konsalting

Normativna akta za srednje i velike kompanije

13.03.2019 14:00:41 / Izvor: Akta.ba

Svaka firma nakon registracije, radi lakšeg rada mora uspostaviti i organizaciju, pravila i načine funkcionisanja i odlučivanja. Dakle, firma mora da donose svoje pravilnike, koji definišu način rada, hijerarhiju, raspodjelu prava i obaveza uposlenih, zadatke koje će obavljati, kako će planirati, koje će se računovodstvene politike koristiti (prihodi i rashodi, imovina, dugovi i obveze), koje će se dokumente izdavati, te sve ostale stvari koje se mogu  regulirati.

Donošenje pravilnika kojima se uređuju firme, obaveza je propisana zakonom. Obzirom da zakonske obaveze za donošenje pravilnika variraju od veličine pravnog lica, u nastavku ćemo navesti sve pravilnike neophodne za poslovanje srednjih i velikih kompanija.

Poražavajuća je činjenica da je globalno Bosna i Hercegovina rangirana na 175 mjestu od 190 zemalja po pitanju lakoće pokretanja poslovanja ( izvor: www.doingbusiness.org).

Nakon osnivanja i registracije, firme često trebaju pravnu, administrativnu i savjetodavnu pomoć.

UNIJA ima tim iskusnih računovođa, pravnika i finansijskih savjetnika koji će pomoći u svim fazama poslovanja vaše firme. Prednost Unije je savjetovanje za CEE regiju (centralna i istočna Evropa) na jednom mjestu. Ponosni su na brojnu ekipu savjetnika u 14 evropskih država.

Više informacija o savjetovanju potražite na web-u unija.com

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Finansije i konsalting