Nove inovacije iz digitalnog bankarstva Sberbank BH

06.02.2019 11:45:36
Nove inovacije iz digitalnog bankarstva Sberbank BH

Sberbank BH lansirala je novu digitalnu platformu koja korisnicima omogućava da na jednostavniji način postanu klijenti Banke, i da sa njom ostanu u dugoročnom kontaktu.

Otvaranje računa uz jedan dolazak u poslovnicu

Sberbank BH lansirala je novu digitalnu platformu koja korisnicima omogućava da na jednostavniji način postanu klijenti Banke, i da sa njom ostanu u dugoročnom kontaktu.

"Proces apliciranja za otvaranje tekućeg računa smo prilagodili vremenu u kojem živimo, te uređajima i aplikacijama koje se koriste. Tako klijenti putem digitalnih kanala, uz nekoliko jednostavnih klikova, unosom osnovnih podataka mogu započeti proceduru otvaranje tekućeg računa. Konačna potvrda, identifikacija klijenata i otvaranje računa se vrši u Poslovnici Banke, i to u jednom dolasku", kaže Jasmin Mameledžija, direktor Sektora za partnerstva i kanale prodaje Sberbank BH.

U eri digitalne transformacije banke kontinuirano unaprijeđuju svoje kanale komunikacije i distribucije usluga, kako bi klijentima omogućile tehnološki inovativne usluge, a zbog dinamičnog načina života klijenti ne žele čekati u redovima. Navedeni način iniciranja uspostave poslovnog odnosa zadovoljava sve sigurnosne i zakonske kriterije.

Platforma je bazirana na Chat Bot tehnologiji i predstavlja direktan kanal komunikacije sa klijentima kroz intuitivan i interaktivan pristup na Viber kanalu i Facebook Messengeru, a uskoro i putem web stranice Banke. Platformi se može pristupiti sa računara i mobilnih telefona za iOS i Android operativne sisteme. Bosna i Hercegovina je među regionalnim liderima u smislu korištenja Viber aplikacije u odnosu na ukupan broja korisnika smart telefona, dok je udio korisnika društvenih mreža u stalnom porastu.

Kada su u pitanju postojeći klijenti Banke, komunikacija se podiže na jedan napredniji, "extra" nivo. Klijenti imaju mogućnost pratiti obavijesti Banke poput informacija o isplatama penzija i invalidnina, pronaći najbliži bankomat ili poslovnicu pomoću usluge geolociranja, dobiti informacije za ključne proizvode za koje se zanimaju, aplicirati za željeni proizvod, saznati informacije o kursu stranih valuta, kontaktirati sa Bankom 0-24h, te dobiti informacije o raznim pogodnostima kako kod Banke, tako i kod njenih partnera.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Finansije i konsalting