al
Novo u ABC 1968 CITROËN C4 CACTUS

Auto, moto i nautika

Novo u ABC 1968 CITROËN C4 CACTUS

23.07.2019 08:42:02 / Izvor: Akta.ba

NOVI CITROËN C4 CACTUS

Citroën predstavlja javnosti svoju najnoviju kompaktnu limuzinu C4 Cactus sa petoro vrata. S ovom radikalnom promjenom C4 Cactus će preuzeti zapovjedi svog automobilskog segmenta s aspekta tehnologija i motora, a istovremeno će zbog svojih jedinstvenih karakterističnih poteza i udobnosti još uvijek u velikoj mjeri odstupati od konkurenata. Novi C4 Cactus, koji je opremljen ovjesom s progresivnim hidrauličnim graničnicima i sjedalima Advanced Comfort, je ultra udobna limuzina sa petoro vrata koja će u prvom kvartalu 2018. prouzrokovati veliki preokret na tržištu. 

DIZAJN SPOLJAŠNOSTI

Novi Citroën C4 Cactus će u segment kompaktnih limuzina sa petoro vrata unijeti vjetar svježine i originalnosti. Odlikuje se pročišćenim i monolitnim oblikom karoserije na kojoj su ispostavljeni grafički elementi karakteristični za marku Citroën koji naglašavaju tekuće linije karoserije, kao što su na primjer zaštite Airbump® na donjem dijelu vrata, neprekinuta staklena površina i lebdeći krov, a također i prednji dio u dva nivoa i svjetlosni potpis sa 3D učinkom odnosno široki svjetlosni potpis s LED diodama sa 3D učinkom na zadnjem dijelu. 

CITROËN ADVANCED COMFORT®

Citroën koji je uvijek vjeran svojim genima neprestano razvija nove inovacije za povećanje udobnosti u automobilu. Novi Citroën C4 Cactus će donijeti udobnost novih dimenzija. U Evropi će kao prvi uvesti ovjes s progresivnim hidrauličnim graničnicima (Progressive Hydraulic Cushions™ - PHC) koji široj javnosti daju pristup učinku letećeg tepiha i premijerno na svijetu sjedala Advanced Comfort koja pružaju do sada još neviđenu razinu udobnosti za sjedenje i vožnju. Novi C4 Cactus, koji se odlikuje jedinstvenim dizajnom, je ultra udobna limuzina sa petoro vrata koja će prouzrokovati veliki preokret na tržištu kompaktnih vozila.

OVJES S PROGRESIVNIM HIDRAULIČNIM GRANIČNICIMA™

Ovjes s progresivnim hidrauličnim graničnicima ublažava i apsorbira veće deformacije i također manje nepravilnosti na putu kako bi putnici imali osjećaj letenja iznad ceste, pružajući pri tom izvanrednu dinamičnost i ponašanje na cesti. Princip djelovanja ovog sistema je potpuno jednostavan. Dok klasični ovjes čine amortizer, opruga i mehanički graničnik, ovjes kojeg je razvio Citroën ima i dodatna dva hidraulična graničnika, jednog za rastezanje i drugog za kompresiju.

 

 

Detaljnije na ovom linku

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Auto, moto i nautika