OmniDesk-ov sistem za menadžment klijenata
Uz OmniDesk svi podaci o vašim klijentima su sačuvani na centralnoj lokaciji što smanjuje mogućnost pogreške ili bespotrebnog dupliranja podataka
Sistem za menadžment klijenata je često zanemaren, ali izuzetno značajan aspekt poslovanja. Uz OmniDesk, svi podaci o vašim klijentima su sačuvani na centralnoj lokaciji, što je samo po sebi od izuzetnog značaja za brz protok informacija među vašim uposlenicima, a dodatno se smanjuje mogućnost pogreške ili bespotrebnog dupliranja podataka.
Uz napredne algoritme i opcije kreiranja poveznica, Omnidesk će automatski analizirati i prezentovati kompletnu interakciju sa svakim vašim klijentom.
Kontaktirajte Alteus i isprobajte besplatno OmniDesk.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.