Pogodnost i sigurnost e-potpisa je ključna za digitalnu transformaciju

29.11.2019 08:39:54
Pogodnost i sigurnost e-potpisa je ključna za digitalnu transformaciju

SignDoc - elektronski potpis

SignDoc - elektronski potpis

Pogodnost i sigurnost e-potpisa je ključna za digitalnu transformaciju

Unapređenje performansi vaše kompanije podrazumijeva pronalaženje novih načina da povećate efektivnost biznisa i efikasnost angažiranja klijenata. Smanjena upotreba papira tokom realizacije biznis procesa pomaže pri redukciji troškova i unapređuje korisničko iskustvo.

Udaljavanje od fizičkog potpisa i prelazak na e-potpis je dio digitalne transformacije koja pomaže da postignete sljedeće ključne poslovne ciljeve:

  • Smanjivanje potrošnje papira pri štampanju, odnosno skeniranju.
  • Skratiti vrijeme potrebno za kompletiranje ugovora ili za odobrenja za samo nekoliko minuta.
  • Unapređenje iskustva korisnika putem komunikacijskih kanala po njihovom izboru – na bilo kojem uređaju, bilo kada, bilo gdje.
  • Poboljšanje usklađenosti i olakšavanje revizije poslovnih procesa i transakcija
  • Smanjivanje rizika eksternih ili internih pokušaja prevare, te na taj način izbjegavanje sporova.

Vodeće kompanije širom svijeta u oblasti bankarstva, osiguranja, maloprodaje i u mnogim drugim industrijama ostvaruju željene performanse koristeći Kofax SignDoc e-poslovni portfolio.

ignDoc rešenje možete koristiti:

  • kao dokaz o prihvatanju i usvajanju sadržaja poslovnog dokumenta, kao i njegovog obavezujućeg, zaključnog, karaktera;
  • za provjeru autentičnosti i integriteta potpisanih dokumenata, tako što ćete osigurati sredstva za autentifikaciju identiteta potpisa i potvrde da dokument nije izmijenjen nakon potpisivanja.

SignDoc podržava sledeće varijacije e-potpisa:

  • Fizički povezan – lično, licem u lice, u kancelariji, prodavnicama, branšama ili na terenu.
  • Virtuelno povezan – putem videokonferencije ili kontakt centra.
  • Univerzalni pristup – putem smart telefona, tableta ili računara u kancelariji ili kući.

SignDoc pruža više načina elektronskog potpisivanja:

  • Mogućnost za potpis u web-pretraživaču.
  • U kombinaciji s digitalnim cerifikatima za identifikaciju potpisivača.
  • Kao biometrijski ručni potpis na ekranu tableta, pogodno za automatsku verifikaciju potpisa i/ili analizu.
  • Može biti postavljen on premise (iza firewalla neke kompanije), ili postavljen u cloudu, a postoji i hibridna opcija sa oba rješenja (on premise i cloud).

Integracija i fleksibilno licenciranje:

  • SignDoc može biti integriran u različite biznis procese i poslovno okruženje kompanije.
  • Softver je web baziran – laka integracija SignDoc rješenja u biznis aplikacije sa web plug-in, mobilne aplikacije i konektorima za uređaje.
  • Desktop klijent – može se koristiti SignDoc samostojeće rješenje i za desktop okruženje.
  • Plug-in za Adobe Reader- SignDoc je posebno prilagođen za integraciju u Adobe Live Cycle okruženje.
  • SignDoc SDK omogućava integraciju e-potpisa i verifikaciju potpisa s vašom aplikacijom ili biznis procesom. SignDoc licenciranje omogućava fleksibilne promjene između integriranih opcija. Licenciranje je bazirano prema broju korisnika.

Kofax SignDoc rješenja osiguravaju širok spektar prednosti kompanijama u mnogim, različitim industrijama koje se bave kupcima i zaposlenima, u procesima nabavke, upravljanja korisničkim računom i servisnoj dokumentaciji, kao i u platnim i finansijskim procesima.

Benefiti Kofax SignDoc rješenja

Osigurava sveobuhvatne opcije potpisivanja – SignDoc pokreće proces elektronskog potpisivanja putem klika za potpisivanje i koristi rukom pisane potpise (često preferirani izbor u potpisu licem u lice).

Smanjuje rizik od neusklađenosti – SignDoc pruža jasan dokaz ko je potpisao, šta je potpisano (sadržaj dokumenta u vrijeme potpisivanja), i kada je potpisano (datum i vrijeme).

SignDoc ima za cilj unapređenje poslovnih procesa kroz redukciju vremena potrebnih za realizaciju proceduralnih aktivnosti u vezi s klijentima, te na taj način omogućava kompaniji da više vremena posveti samom klijentu.

Izuzetna pouzdanost rješenja u smislu dokazivosti – Uz pojedinačni digitalni potpis se može dodati biometrijski signal u skladu sa standardom ISO/ IEC 19794-7. Snimljene fotografije potpisnika i/ili lični podaci potpisnika mogu biti dodati u dokument kao ISO/IEC 32000 PDF standardni digitalni potpis.

Osigurava reviziju potpisanog dokumenta – validacija dokumenta je nezavisna od povezivanja sa vanjskim uslugama.

Unapređuje poslovne procese – kreira, šalje, prati, potpisuje dokumente i formulare i automatski ih otprema. SignDoc se lako integrira u postojeće poslovne sisteme i radne tokove.

Podržava više platformi operativnih sistema – uključujući desktop i mobilne operativne sisteme – Windows, iOs, Adnroid i Linux.

Podsjećamo, Algotech је kompanija specijalizirana za dizajn i implementaciju sistema integriranih komunikacija baziranih na najnaprednijim svjetskim rješenjima i tehnologijama. Danas, kada je digitalna transformacija poslovanja u punom zamahu,

Algotech je kreirao strategiju diversifikacije poslovnog portfolija kao odgovor na nove tržišne izazove. Fokus poslovne orijentacije je usmjeren na digitalizaciju procesa komunikacije, automatizaciju poslovnih procesa ali i na implementaciju drugih naprednih rješenja koja omogućavaju bolju integraciju komunikacijskih i prodajnih kanala.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Predstavljamo