Prevazilaženje uobičajenih izazova u hotelijerstvu kroz ImelHIS

24.05.2021 09:02:10

ImelHIS – sistem za upravljanje hotelskim poslovanjem predstavlja način za efikasnu interakciju sa gostima i izvor povećanja iskorištenosti kapaciteta.

Napredak tehnologije mijenja aspekte svakodnevnog hotelijerskog poslovanja.

Prošla su vremena kada su gosti znali čekati satima ili danima da dobiju odgovore na bilo koji upit.

Danas kupci očekuju brzi odgovor, evidenciju prijave ili odjave i ostale usluge hotela.

ImelHIS – sistem za upravljanje hotelskim poslovanjem predstavlja način za efikasnu interakciju sa gostima i izvor povećanja iskorištenosti kapaciteta.

Hotelski informacioni sistem ImelHIS predstavlja jednostavno i prilagodljivo rješenje za cjelokupno upravljanje poslovanjem hotelskih objekata bez obzira na broj smještajnih jedinica i zakonsku regulativu (Bosna i Hercegovina, Srbija, Hrvatska, Crna Gora i dr.)

Idealno je rješenje za upravljanje poslovanjem u hotelima, motelima, hostelima, pansionima, apartmanima, bed & breakfast objektima, odmaralištima, lječilištima i sl.

Koliko vremena izdvajate za evidenciju prijave i odjave gostiju, koliko je efikasna ta evidencija?

Danas je nezamislivo ostvariti bilo kakve rezultate bez primjene odgovarajućih softverskih rješenja u bilo kojoj djelatnosti pa tako i u hotelijerstvu. Prošlo je vrijeme listanja nepreglednih evidencija u rokovnicima kako bi dobili informacije o popunjenosti kapaciteta i pronalasku slobodnog.

Jedan od načina pojednostavljenja poslovanja ali i poboljšanja iskustava gostiju jeste jednostavan postupak registracije – poslovanje recepcije.

ImelHIS informacioni sistem omogućava brzu i jednostavnu pojedinačnu i grupnu rezervaciju kao i prijem stranih i domaćih gostiju.

Osim toga omogućeno je detaljnije praćenje statusa rezervacija (potvrđena, nepotvrđena, otkazana, nepojavljeni gosti).

Ovako detaljna evidencija omogućava u svakom trenutku podatke o trenutno slobodnim, zauzetim ili rezervisanim sobama.

Grafički prikaz zauzetih, slobodnih i rezervisanih soba po spratovima  u ImelHIS-u

 Izvještaj o prikazu soba po tipu i broja gostiju u njima te evidenciju u realnom vremenu o stanju soba.

Želite elektronski pregled knjige gostiju, ostalih povezanih troškova i automatsko izdavanje računa?

ImelHIS omogućava automatsko vođenje knjige domaćih i stranih gostiju. Prikaz i štampa je moguća po raznim uslovima a obrasci su usklađeni s zakonskom obavezom vođenja knjiga.

Gostima se može izdati račun za sve konzumacije te naplatiti u restoranu kao pojedinačan ili izvršiti prenos na sobu kao objedinjen obračun usluga (sobe, restorana, minibara, telefonskog računa..).

Omogućeno je evidentiranje i dodatnih troškova gostiju na sobu (konzumacije, minibar, ekstra usluge …).

Potrebna Vam je mogućnost analize, statistike, izvještavanja i integracije sa drugim sistemima?

Prilagođen potrebama korisnika, dizajn ImelHIS sistema omogućuje integraciju sa drugim sistemima gdje je preko Centralizovanog rezervacijskog sistema povezan sa svim kanalima za rezervaciju Booking, Agoda…

Sve rezervacije izvršene bilo gdje u svijetu u realnom vremenu odmah se prikazuju u sistemu.

Također omogućeno je vršiti rezervacije i na web stranici hotela koje se automatski importuju u sistem.

Evidencija, praćenje i izvještavanje svih ostalih poslovnih događaja i partnera/zaposlenih (kupci, dobavljači, roba i usluga te sami zaposlenici) vrši se kroz upotrebu informacionog sistema ImelBIS.

Ukoliko imate međusobno udaljene objekte (po različitim lokacijama) tada se koristi aplikacija kojom se udaljene lokacije povezuju u jednu logičku cjelinu.

 

Ključni benefiti od primjene softverskog rješenja ImelHIS

– Jednostavniji administrativni poslovi;

– Kvalitetnija usluga i veće zadovoljstvo gostiju;

– Uspješniji, ugodniji i učinkovitiji rad;

– Efikasnije popunjavanje smještajnih kapaciteta;

– Integracija sa drugim sistemima;

– Veća konkurentnost;

– Bolji poslovni rezultati.

 

 

 

 

 

PODIJELI:
TAGOVI: ImelHIS hotelijerstvo

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Digitalni kutak