Prijavi štetu preko Viber-a, Whats App-a ili Facebook-a

01.07.2020 09:44:35
Prijavi štetu preko Viber-a, Whats App-a ili Facebook-a

Postupak rješavanja štete započinje nakon prijave štete koja se je do sada prijavljivala na prodajnim mjestima osiguranja

Nakon nastanka prometne nesreće u velikom broju slučajeva posljedice su manje ili veće materijalne štete na vozilima, ali nažalost događa se i veliki broj prometnih nesreća s daleko težim i tragičnijim posljedicama za vozače, suputnike ili pješake.

Sudionici nakon prometne nesreće očekuju brojne probleme počevši od prijevoza i zbrinjavanja oštećenog vozila s mjesta nesreće, popravka svojeg vozila, brige oko nabavke dijelova za zamjenu, prijave štete osiguratelju i sl.... Central osiguranje u ovakvim situacijama pokazuje svoju pravu vrijednost vodeći brigu o osiguraniku na način da ove i slične probleme za Vas rješava putem programa Central Assistance.

Central Assistance je poseban program asistencije i pomoći na cesti za svoje klijente, ali i druge klijente koji žele imati brzu i kvalitetnu uslugu kada je to najpotrebnije. Obaveza osiguranja je da osiguranicima u takvoj situaciji pomognu u zbrinjavanju oštećenog vozila i putnika, te kontaktom na Viber, WhatsApp ili Facebook osiguranici dobivaju upute o tome što trebaju poduzeti da bi ostvarili pravo na naknadu štete temeljem police osiguranja od automobilske odgovornosti.

Kod nastanka štete odmah prijavite osigurani slučaj. Postupak rješavanja štete započinje nakon  prijave štete koja se je do sada prijavljivala na prodajnim mjestima osiguranja. Od sada to se može učiniti putem mobilnih aplikacija Viber, WhatsApp ili Facebooka.

U želji da svojim korisnicima pojednostavi i ubrza potrebne procedure u slučaju nezgode, smanji stresne situacije, poveća sigurnost od neizvjesnosti i sl. Central osiguranje uvodi programe koji se temelje na modernim tehnologijama, štede vrijeme i povećavaju razinu usluge te maksimalno skraćuju proces koji se odvija od nastanka do isplate štete. Program usluga se temelji na informacijama u relanom vremenu, a kroz vremensku uštedu korisnicima osiguranja se štedi novac.

 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Finansije i konsalting