Prodaja organske hrane postaje unosan biznis i u BiH

25.05.2015 12:49:51
Prodaja organske hrane postaje unosan biznis i u BiH

Kako online kupovina sve više osvaja BiH pokazuje i primjer prve poljoprivredne zadruge Krompir.ba koja je svoje proizvode tržištu odlučila prije nekoliko godina pružiti putem online dostave.

Kako online kupovina zdrave hrane sve više osvaja BiH pokazuje i primjer poljoprivredne zadruge Krompir.ba koja je svoje proizvode odlučila prije nekoliko godina tržištu pružiti putem online dostave.

Njihov proizvod, Zelenara, predstavlja paket sezonskog voća i povrća kojeg na telefonski poziv ili narudžbu putem svoje web ili Facebook stranice dostavljaju na vrata građanima.

Amel Mukača, vlasnik i direktor ove poljoprivredne zadruge, kaže za ekapija.ba da su sa idejom krenuli 2009. To je bio tada njihov hobi.

Naime, dok je studirao na Ekonomskom fakultetu razmišljao je hoće li uopšte moći naći posao kada ga završi budući da nije imao nikakvih veza i poznanstava. Onda je shvatio da se traže iskustvo i znanje i tako su se, priča nam, on i brat odlučili pokrenuti biznis. 

"Na tržištu smo već pet godina. Bavimo se proizvodnjom organskog voća i povrća, proizvoda, mesa i mesnih prerađevina. Radimo isključivo kućnu dostavu. Prvi smo u BiH koji smo pokrenuli taj vid saradnje i rada sa kupcima", kaže Mukača za ekapija.ba koji se sa svojim uslugama predstavio na startup sajmu koji se ovog vikenda održavao u Sarajevu.

Već početkom sljedećeg mjeseca puštaju i novi web shop.

O putu do stabilnog biznisa kaže bilo je potrebno dosta snage, želje i volje da se uspije. Kako svaki posao traži veliku posvećenost ističe da šest godina nije otišao na godišnji odmor i možda će tek ove godine uspjeti da izdvoji vremene za to.

''U  početku smo htjeli sve sami da proizvodimo. Onda smo vidjeli da tako trošimo puno energije. Tada smo se  odlučili okrenuti kooperatima od kojih nabavljamo proizvode'', navodi Mukača.

Trenutno imaju 15 kooperanata, a od tog broja sedam ima certifikat OK i bio certifikat. Planiraju do 2017. sami napraviti jedinstven certifikat za sve njihove kooperante.

Za sada najviše posluju u Kantonu Sarajevo i to će biti njihov fokus i u budućnosti. Rade dosta i sa Hercegovinom.

Zadruga ima četvero zaposlenih, a sve svoje aktivnosti finasiraju iz vlastitog kapitala.

Mukača smatra da kod nas postoji veliki potencijal jer imamo zemljište koje nije zagađeno te da to treba iskoristiti za razvoj prozvodnje organske hrane. 

Cilj im je, kaže, od krompir.ba u budućnosti stvoriti prepoznatljiv brend ne samo u BiH nego i šire. 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Predstavljamo