REC: Konsalting za budućnost
Konsultantska kuća REC za istraživanje i unapređenje i lokalnog i regionalnog razvoja poslovni kosalting Sarajevo osnovana je 2010. godine, anticipirajući neophodnost pružanja i razvoja konsultantskih usluga koje su sa sobom nosile ekonomske i društvene promjene u Bosni i Hercegovini.
Konsultantska kuća REFAM CREATIVE SOLUTION - REC d.o.o. za istraživanje i unapređenje i lokalnog i regionalnog razvoja poslovni kosalting Sarajevo osnovana je 2010. godine, anticipirajući neophodnost pružanja i razvoja konsultantskih usluga koje su sa sobom nosile ekonomske i društvene promjene u Bosni i Hercegovini.
Misija REC-a je unapređenje i poboljšanje vlastitih programa djelatnosti i njihove realizacije, prateći rastuća očekivanja sadašnjih i budućih klijenata.
Misija
Trajno i pouzdano pružati usluge koje se odnose na privrednog, poreznog, financijskog, obligacionog, radnog i penziono/mirovinskog prava te u vezi s time prenositi znanja klijentima putem konsultantskih usluga, edukacija i našeg stručnog časopisa “PRAVNI SAVJETNIK”. Prateći rastuća očekivanja sadašnjih i budućih klijenata unapređivati i poboljšavati vlastite programe djelatnosti i njihovu realizaciju.
Vizija
Stalnim poboljšavanjem nivoa kvalitete usluga postati vodeća konsultantska firma u Bosni i Hercegovini za poslovne u oblasti privrednog, poreznog, financijskog, obligacionog, radnog, penzionog/mirovinskog i korporativnog prava. Postati partner većine kompanija i jedinica lokalne samouprave te postati njihova svakodnevnica sa kojom će počinjati i završavati svoj poslovni dan.
Strategija
Poslovanje uz najviše etičke standarde s ciljem stalnog rasta kroz unapređenje postojećih i kreiranje novih usluga te kontinuirano ulaganje u obrazovanje zaposlenih.
Osnovni kredo preduzeća je vjera u sistem slobodnog poduzetništva, te poslovanje uz najviše etičke standarde, što podrazumjeva fer i pošten odnos sa klijentima, uposlenim i poslovnim partnerima. Sa ciljem ostvarenja vizije REC će ostvarivati stalni rast kroz unapređenje postojećih i kreiranje novih usluga u skladu s promjenama u poslovnom i društvenom okruženju, te kontinuiranim ulaganjem u cjeloživnotno učenje zaposlenih.
Politika kvalitete
Ostvarivati konstatntno unapređenje poslovnih procesa sa ciljem uspješnog zadovoljenja stvarnih i pretpostavljenih potreba korisnika naših usluga.
Politika kvalitete u REC-u glasi: „Ostvarivati stalno unapređenje poslovnih procesa s ciljem uspješnog zadovoljenja potreba korisnika naših usluga“.
Ovo ćemo postići kontinuiranim unapređenjem kvaliteta u svim poslovnim procesima, premanentnim obrazovanjem zaposlenih, primjenom najsavremenijih poslovnih rješenja, stalnim ulaganjem napora u stvaranju privrženog klijenta putem sistema povratnih informacija, proširenjem asortimana usluga te biranjem dobavljača, ekstremnih usluga i spoljih suradnika prvenstveno po osnovu njihovih sposobnosti i unaprijed definisanih kriterija.
Ovakva politika društva je usklađena sa zakonima i drugim propisima, a njena provedba je stalna obaveza svih zaposlenih i rukovodstva, stalnim i kontinuiranim nadzorom i prijedlozima za poboljšanje.
Reference
Od samog početka svog rada REC intenzivno i uspješno djeluje i na polju organiziranja i održavanja stručnih savjetovanja, seminara/radionica, i drugih programa edukacije odraslih, od kojih se kao najznačajniji dosadašnji projekti navode:
- Seminari iz oblasti radnih odnosa;
- Ciklus edukacija na temu primjene pravopisa o javnim nabavkama;
- Seminari iz oblasti naplate potraživanja
Izbor iz izdavačke djelatnosti:
- “PRAVNI SAVJETNIK”, mjesečni stručni časopis, od 2012. godine
- Prateći materijali za sve seminare/savjetovanja, itd.
REC pruža širok spektar usluga poslovnog savjetovanja i izdavačke djelatnosti, s fokusiranim potrebama javnih institucija, kompanija, poslovnih ljudi i drugih učesnika na tržištu.
U okviru poslovnog konsaltinga nude usluge iz oblasti:
• Održavanje savjetovanja, seminara i workshop-ova iz različitih oblasti prava
• Konsultantske usluge iz oblasti reforme lokalne uprave i samouprave.
• Kreiranje strategije razvoja lokalne uprave u BiH.
• Uspostavljanje kvalitativno novog pristupa u politici i praksi kreiranja rješenja za lokalni nivo u BiH
• Korporativno – poslovno i radno pravo
• Javne nabavke – tumačenje – tumačenje propisa, savjetovanje i planiranje nabave
• EU Fondovi – savjeti i edukacija u razumijevanju javnih politika i programa EU, osimišljavanju i pripremi kvalitetnih projekata, finansijskom upravljanju i procedurama implementacije projekata, praćenja i evaluacija, sve do finalnog izvještavanja.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.