REC: Konsalting za budućnost

20.02.2013 09:45:23
REC: Konsalting za budućnost

Konsultantska kuća REC za istraživanje i unapređenje i lokalnog i regionalnog razvoja poslovni kosalting Sarajevo osnovana je 2010. godine, anticipirajući neophodnost pružanja i razvoja konsultantskih usluga koje su sa sobom nosile ekonomske i društvene promjene u Bosni i Hercegovini.

Konsultantska kuća REFAM CREATIVE SOLUTION - REC  d.o.o. za istraživanje i unapređenje i lokalnog i regionalnog razvoja poslovni kosalting Sarajevo osnovana je 2010. godine, anticipirajući neophodnost pružanja i razvoja konsultantskih usluga koje su sa sobom nosile ekonomske i društvene promjene u Bosni i Hercegovini.

Misija REC-a je unapređenje i poboljšanje  vlastitih programa djelatnosti i njihove realizacije, prateći rastuća očekivanja sadašnjih i budućih klijenata.

Misija

Trajno i pouzdano pružati usluge koje se odnose na privrednog, poreznog, financijskog, obligacionog, radnog i penziono/mirovinskog prava te u vezi s time prenositi znanja klijentima putem konsultantskih usluga, edukacija i našeg stručnog časopisa “PRAVNI SAVJETNIK”. Prateći rastuća očekivanja sadašnjih i budućih klijenata unapređivati i poboljšavati vlastite programe djelatnosti i njihovu realizaciju.

Vizija

Stalnim poboljšavanjem nivoa kvalitete usluga postati vodeća konsultantska firma u Bosni i Hercegovini za poslovne u oblasti privrednog, poreznog, financijskog, obligacionog, radnog, penzionog/mirovinskog i korporativnog prava. Postati partner većine kompanija i jedinica lokalne samouprave te postati njihova svakodnevnica sa kojom će počinjati i završavati svoj poslovni dan.

Strategija

Poslovanje uz najviše etičke standarde s ciljem stalnog rasta kroz unapređenje postojećih i kreiranje novih usluga te kontinuirano ulaganje u obrazovanje zaposlenih.

Osnovni kredo preduzeća je vjera u sistem slobodnog poduzetništva, te poslovanje uz najviše etičke standarde, što podrazumjeva fer i pošten odnos sa klijentima, uposlenim i poslovnim partnerima. Sa ciljem ostvarenja vizije REC će ostvarivati stalni rast kroz unapređenje postojećih i kreiranje novih usluga u skladu s promjenama u poslovnom i društvenom okruženju, te kontinuiranim ulaganjem u cjeloživnotno učenje zaposlenih.

Politika kvalitete

Ostvarivati konstatntno unapređenje poslovnih procesa sa ciljem uspješnog zadovoljenja stvarnih i pretpostavljenih potreba korisnika naših usluga.

Politika kvalitete u REC-u glasi: „Ostvarivati stalno unapređenje poslovnih procesa s ciljem uspješnog zadovoljenja potreba korisnika naših usluga“.

Ovo ćemo postići kontinuiranim unapređenjem kvaliteta u svim poslovnim procesima, premanentnim obrazovanjem zaposlenih, primjenom najsavremenijih poslovnih rješenja, stalnim ulaganjem napora u stvaranju privrženog klijenta putem sistema povratnih informacija, proširenjem asortimana usluga te biranjem dobavljača, ekstremnih usluga i spoljih suradnika prvenstveno po osnovu njihovih sposobnosti i unaprijed definisanih kriterija.

Ovakva politika društva je usklađena sa zakonima i drugim propisima, a njena provedba je stalna obaveza svih zaposlenih i rukovodstva, stalnim i kontinuiranim nadzorom i prijedlozima za poboljšanje.

Reference

Od samog početka svog rada REC  intenzivno i uspješno djeluje i na polju organiziranja i održavanja stručnih savjetovanja, seminara/radionica,  i drugih programa edukacije odraslih, od kojih se kao najznačajniji dosadašnji projekti navode:

-          Seminari iz oblasti radnih odnosa;

-          Ciklus edukacija na temu primjene pravopisa o javnim nabavkama;

-          Seminari iz oblasti naplate potraživanja

Izbor iz izdavačke djelatnosti:

-         “PRAVNI SAVJETNIK”, mjesečni stručni časopis, od 2012. godine

-          Prateći materijali za sve seminare/savjetovanja, itd.

REC pruža širok spektar usluga poslovnog savjetovanja i izdavačke djelatnosti, s fokusiranim potrebama javnih institucija, kompanija, poslovnih ljudi i drugih učesnika na tržištu.

U okviru poslovnog konsaltinga nude usluge iz oblasti:

•             Održavanje savjetovanja, seminara i workshop-ova iz različitih oblasti prava

•             Konsultantske usluge iz oblasti reforme lokalne uprave i samouprave.

•             Kreiranje strategije razvoja lokalne uprave u BiH.

•             Uspostavljanje kvalitativno novog pristupa u politici i praksi kreiranja rješenja za lokalni nivo u BiH

•             Korporativno – poslovno i radno pravo

•             Javne nabavke – tumačenje – tumačenje propisa, savjetovanje i planiranje nabave

•             EU Fondovi – savjeti i edukacija u razumijevanju javnih politika i programa EU, osimišljavanju i pripremi kvalitetnih projekata, finansijskom upravljanju i procedurama implementacije projekata, praćenja i evaluacija, sve do finalnog izvještavanja.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Predstavljamo