Sicon SAS: Tehnička podrška kod sistema neprekidnog napajanja

23.02.2017 12:52:59
Sicon SAS: Tehnička podrška kod sistema neprekidnog napajanja

Sicon SAS žli korisniku obezbjediti neprekidan rad kompletne elektronske opreme i sigurno poslovanje

SICON SAS doo nudi kompletnu uslugu tehničke podrške, instaliranja, puštanja u rad i servisa sistema neprekidnog napajanja u garantnom i vangarantnom roku.

Sa stručnim kadrom, savremenom mjernom opremom, alatima, voznim parkom  kao i sa obezbjeđenim originalnim rezervnim dijelovima za cijeli životni vijek UPS uređaja, te zamjenskim uređajima u slućaju potrebe, žele korisniku obezbjediti neprekidan rad kompletne elektronske opreme i sigurno poslovanje. 

UPS uređaji obezbjeđuju prije svega neprekidno napajanje, stabilan napon i kompletnu zaštitu za vrlo važne potrošače (PC, serveri, komunikaciona oprema...).zato je neophodno pravilno održavanje UPS uređaja.

Iz ponude Sicon SAS izdvaja:

Servis, pomoć pri pojavi alarma ili kvara uređaja

Servisna služba : 035 300 705, mail: servis@sicon.ba.

Za potpisane ugovore o održavanju organizirana je stalna dežurna služba 24/7

Savjetovanje i pomoć pri dimenzioniranju i izboru UPS uređaja

Služba tehničke podrške: 035 300 703, mail: servis@sicon.ba, info@sicon.ba

Montaža i puštanje UPS uređaja u rad.

Pri kupovini novog UPS uređaja snage preko 3 kVA sa kupcem organiziraju montažu i puštanje uređaja u rad na pripremljenu instalaciju. 

Mjerenja

Vrše neophodna mjerenja na električnim instalacijama radi odabira UPS uređaja, analize kvalitete električne energije, otklanjanje nedostataka na električnim instalacijama..

Preventivni pregledi

Obavljaju preventivni pregled uređaja radi zamjene baterija, ventilatora i kondenzatora koji još podrazumijeva vizuelni pregled uređaja i radnih uslova, kontrolu i eventualno podešavanje parametara uređaja, test baterija, test uređaja u različitim uslovima rada

Ugovor o održavanju

Nude razne tipove ugovora o održavanju UPS uređaja.  Tako preuzimaju brigu o periodičnom preventivnom pregledu i održavanju jednom ili više puta godišnje, izvan radnog vremena (noćni sati, subota, nedelja), produženje garancije, dežurna služba 24/7...

Edukacija korisnika

Dodatno osposobljavanje korisnika UPS uređaja za pravilnu i sigurnu upotrebu uređaja i osnovno dijagnosticiranje problema na UPS uređajima. Obuka se prilagođava svakom od korisnika pojedinačno

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Predstavljamo